Propaganda osti osake-enemmistön Celain Oy:stä
Vuonna 2012 perustettu Celain toimii jatkossakin omalla brändillään. Celain Oy:n toimitusjohtajana ja osakkaana jatkaa Pasi Lifländer. Yritys tarjoaa uuden sukupolven digitaalisia julkaisuratkaisuja, jotka perustuvat elämyksellisyyteen.
- Digitaaliset julkaisut ovat vahvassa kasvussa niin kotimaassa kuin maailmalla. Näemme niissä valtavan potentiaalin ja lähdemme innolla kehittämään niitä alan uraauurtavan pioneerin kanssa. Celaimen osaamispääoma tuo erinomaisen lisän palveluportfolioomme, kertoo Mainos- ja viestintätoimisto Propagandan toimitusjohtaja Samuli Korhonen.
Kaiken keskiössä käyttäjäkokemus
Celain toteuttaa verkkoon taitettuja digitaalisia julkaisuja ja sovelluksia, jotka sisältävät tekstiä, ääntä, liikkuvaa kuvaa ja monia muita toiminnallisuuksia.
- Digijulkaisut valjastavat useat aistit yhtäaikaisesti ja mahdollistavat aivan uudenlaisen, kokonaisvaltaisen audiovisuaalisen ja vuorovaikutuksellisen kokemuksen. Avainasemassa on käyttäjäkokemus, Lifländer sanoo.
Lifländer listaa digitaalisten julkaisujen valteiksi niiden helpon päivitettävyyden lisäksi analytiikan keräämisen.
- Digijulkaisuista saadaan arvokasta dataa: kuka lukee ja mitä, miten, missä ja milloin. Tämä tieto on julkaisijalle huipputärkeää oikeiden kohderyhmien tavoittamisen ja koko toiminnan kehittämisen kannalta.
Celaimen toteuttamista julkaisuista esimerkkejä ovat viime syksynä digitaalisena sovelluksena julkaistu Popedan Entäs ny? -historiikki sekä kansainvälinen perhokalastukseen erikoistunut digitaitettu Chasing Silver -tablettilehti.
- Digitaaliset julkaisut eivät ole ainoastaan isojen lehtitalojen etuoikeus, vaan pienetkin yritykset, järjestöt ja seurat voivat hyödyntää niitä. Oli kyse sitten kirjasta, esitteestä tai muista myynnin työkaluista, digitaaliset ratkaisut ja applikaatiot taipuvat mihin tahansa, Korhonen korostaa.
Kokonaispalvelusta kilpailuetua asiakkaille
Mainos- ja viestintätoimisto Propaganda työllistää 28 markkinointiviestinnän osaajaa Tampereella ja Seinäjoella. Celain Oy työllistää kolme työntekijää, jotka toimivat jatkossa Propagandan kanssa samoissa toimitiloissa Tampereen Onkiniemessä. Samassa osoitteessa toimivat myös Propagandan kumppanit, myynnin ja markkinoinnin asiantuntija Myynninmaailma sekä digitaalisiin näyttöratkaisuihin erikoistunut Connecting Talents Oy.
- Yhteiset toimitilat tytäryhtiön ja kumppaneiden kanssa mahdollistavat tiiviin ja ripeän yhteistyön. Pääkonttorimme toimii ikään kuin hubimaisena keskittymänä, josta saa kaikki markkinointiviestinnän palvelut. Ennen kaikkea tämä tuo kilpailuetua asiakkaillemme, kertoo Korhonen.
Lisätiedot:
Samuli Korhonen, toimitusjohtaja, Mainostoimisto Propaganda Finland Oy
puh. +358 40 861 1081, samuli@propagandafinland.com
Pasi Lifländer, toimitusjohtaja, Celain Oy
puh. +358 50 595 5597, pasi.liflander@celain.fi
Jakelu:
STT Info
Keskeiset tiedotusvälineet
www.propagandafinland.com
Mainostoimisto Propaganda Finland Oy on vuonna 2013 perustettu Tampereella ja Seinäjoella toimiva mainonnan ja viestinnän asiantuntija, joka työllistää noin 30 työntekijää. Toteutamme muistettavia markkinointitekoja, mieleenpainuvaa mainontaa, vaikuttavaa viestintää, graafista suunnittelua ja digimarkkinointia. Paikallisesti, valtakunnallisesti, jopa kansainvälisesti. Komean jäljen lisäksi teemme asiakkaalle myös tulosta. Haluamme olla paitsi älyttömän haluttu kumppani, myös mielettömän mahtava työpaikka. Tutustu meihin paremmin osoitteessa www.propagandafinland.com.
Avainsanat
Kuvat
Linkit
Tietoja julkaisijasta
Propaganda on Pirkanmaan suurin markkinoinnin ja viestinnän asiantuntija, joka työllistää noin 30 osaajaa Tampereella ja Seinäjoella. Propagandaa ovat Markkinointi- ja viestintätoimisto Propaganda sekä luova suunnittelutoimisto Trust Creative Society. Toteutamme muistettavia markkinointitekoja, mieleenpainuvaa mainontaa, vaikuttavaa viestintää, kestävää brändäystä, tehokasta digimarkkinointia ja oivaltavaa oppimista. Paikallisesti, valtakunnallisesti, jopa kansainvälisesti. Haluamme olla mielettömän mahtava työpaikka sekä älyttömän haluttu kumppani. Lisää positiivista propagandaa osoitteissa: pgda.fi & trust.fi
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Propaganda
Propaganda-konsernin toimitusjohtajaksi nimitetty Krista Ahokas4.2.2020 11:00:00 EET | Tiedote
Propaganda-konsernin toimitusjohtajaksi on nimitetty pitkän linjan markkinointiammattilainen Krista Ahokas, joka on vuodesta 2017 alkaen johtanut Propaganda-konserniin kuuluvan luovan suunnittelutoimisto Trust Creative Societyn liiketoimintaa. Jo parikymmentä vuotta markkinointi- ja media-alalla työskennellyt Ahokas tunnetaan taitavana kumppanuuksien rakentajana.
Propaganda syventää viestintä- ja digiosaamistaan kahdella uudella osaajalla6.9.2018 10:00:00 EEST | Tiedote
Markkinointi- ja viestintätoimisto Propaganda vahvistaa viestinnän ja digitaalisen markkinoinnin osaamistaan kahdella uudella asiantuntijalla. Uudet propagandalaiset aloittivat työskentelyn elokuussa. Rekrytointien myötä Propaganda vastaa asiakkaiden kasvaneeseen kysyntään niin viestinnän kuin digitaalisen markkinoinnin saralla.
Sanna Wester Propagandan hallituksen puheenjohtajaksi8.8.2018 10:00:00 EEST | Tiedote
Sanna Wester, KTM, on aloittanut Markkinointi- ja viestintätoimisto Propagandan hallituksen puheenjohtajana 1.8.2018. Markkinoinnin ja viestinnän kokenut moniottelija Wester aikoo tuoda ”lisää kierroksia Propagandan koneeseen”.
Propaganda vahvistaa tiimiään Seinäjoella – Tiaisesta asiakkuus- ja kehitysjohtaja3.8.2018 14:30:00 EEST | Tiedote
Markkinointiviestintätoimisto Propagandan asiakkuus- ja kehitysjohtajaksi on nimitetty 1.8.2018 alkaen Elina Tiainen. Tiainen vastaa Seinäjoen toimiston liiketoiminnoista sekä koko Propagandan toiminnan kehittämisestä. Propagandassa vuodesta 2016 kehitys- ja projektipäällikkönä työskennellyt Tiainen (KTM) otti uuden tehtävän vastaan malttamattomana.
Àpropos Tyrvään Portteri – kulttuurihistoriallinen olut syntyy uudelleen29.5.2018 09:29:04 EEST | Tiedote
1900-luvun vaihteen verraton imuneste Tyrvään Portteri syntyy uudelleen Markkinointiviestintätoimisto Propagandan, Tyrvään Prykin, Pyynikin Käsityöläispanimon ja Sastamalan Citymarketin yhteisponnistuksena. Yli sata vuotta sitten markkinoilta poistunut olut palaa 2000-luvulle päivitettynä. Tänään julkistetaan portterin etiketti ja olut on saatavana juhannukseen mennessä.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme