PropagandaPropaganda

Propaganda osti osake-enemmistön Celain Oy:stä

Mainostoimisto Propaganda Finland Oy on ostanut enemmistöosuuden digitaalisiin julkaisuihin erikoistuneesta Celain Oy:stä. Yrityskauppa mahdollistaa entistä kattavampien, kokonaisvaltaisten markkinointiviestinnän palvelujen tarjoamisen sekä Pirkanmaalla että Pohjanmaalla.
Celain Oy:n toimitusjohtaja Pasi Lifländer (vas.) ja Mainostoimisto Propaganda Finland Oy:n toimitusjohtaja Samuli Korhonen uskovat yhteistyön tuovan merkittävää lisäarvoa molemmille toimijoille. Kuva: Kari Jokinen

Vuonna 2012 perustettu Celain toimii jatkossakin omalla brändillään. Celain Oy:n toimitusjohtajana ja osakkaana jatkaa Pasi Lifländer. Yritys tarjoaa uuden sukupolven digitaalisia julkaisuratkaisuja, jotka perustuvat elämyksellisyyteen.

- Digitaaliset julkaisut ovat vahvassa kasvussa niin kotimaassa kuin maailmalla. Näemme niissä valtavan potentiaalin ja lähdemme innolla kehittämään niitä alan uraauurtavan pioneerin kanssa. Celaimen osaamispääoma tuo erinomaisen lisän palveluportfolioomme, kertoo Mainos- ja viestintätoimisto Propagandan toimitusjohtaja Samuli Korhonen.

Kaiken keskiössä käyttäjäkokemus

Celain toteuttaa verkkoon taitettuja digitaalisia julkaisuja ja sovelluksia, jotka sisältävät tekstiä, ääntä, liikkuvaa kuvaa ja monia muita toiminnallisuuksia.

- Digijulkaisut valjastavat useat aistit yhtäaikaisesti ja mahdollistavat aivan uudenlaisen, kokonaisvaltaisen audiovisuaalisen ja vuorovaikutuksellisen kokemuksen. Avainasemassa on käyttäjäkokemus, Lifländer sanoo.

Lifländer listaa digitaalisten julkaisujen valteiksi niiden helpon päivitettävyyden lisäksi analytiikan keräämisen.

- Digijulkaisuista saadaan arvokasta dataa: kuka lukee ja mitä, miten, missä ja milloin. Tämä tieto on julkaisijalle huipputärkeää oikeiden kohderyhmien tavoittamisen ja koko toiminnan kehittämisen kannalta.

Celaimen toteuttamista julkaisuista esimerkkejä ovat viime syksynä digitaalisena sovelluksena julkaistu Popedan Entäs ny? -historiikki sekä kansainvälinen perhokalastukseen erikoistunut digitaitettu Chasing Silver -tablettilehti.

- Digitaaliset julkaisut eivät ole ainoastaan isojen lehtitalojen etuoikeus, vaan pienetkin yritykset, järjestöt ja seurat voivat hyödyntää niitä. Oli kyse sitten kirjasta, esitteestä tai muista myynnin työkaluista, digitaaliset ratkaisut ja applikaatiot taipuvat mihin tahansa, Korhonen korostaa.

Kokonaispalvelusta kilpailuetua asiakkaille

Mainos- ja viestintätoimisto Propaganda työllistää 28 markkinointiviestinnän osaajaa Tampereella ja Seinäjoella. Celain Oy työllistää kolme työntekijää, jotka toimivat jatkossa Propagandan kanssa samoissa toimitiloissa Tampereen Onkiniemessä. Samassa osoitteessa toimivat myös Propagandan kumppanit, myynnin ja markkinoinnin asiantuntija Myynninmaailma sekä digitaalisiin näyttöratkaisuihin erikoistunut Connecting Talents Oy.

- Yhteiset toimitilat tytäryhtiön ja kumppaneiden kanssa mahdollistavat tiiviin ja ripeän yhteistyön. Pääkonttorimme toimii ikään kuin hubimaisena keskittymänä, josta saa kaikki markkinointiviestinnän palvelut. Ennen kaikkea tämä tuo kilpailuetua asiakkaillemme, kertoo Korhonen.

Lisätiedot:

Samuli Korhonen, toimitusjohtaja, Mainostoimisto Propaganda Finland Oy
puh. +358 40 861 1081, samuli@propagandafinland.com

Pasi Lifländer, toimitusjohtaja, Celain Oy
puh. +358 50 595 5597, pasi.liflander@celain.fi

www.propagandafinland.com

Mainostoimisto Propaganda Finland Oy
 on vuonna 2013 perustettu Tampereella ja Seinäjoella toimiva mainonnan ja viestinnän asiantuntija, joka työllistää noin 30 työntekijää. Toteutamme muistettavia markkinointitekoja, mieleenpainuvaa mainontaa, vaikuttavaa viestintää, graafista suunnittelua ja digimarkkinointia. Paikallisesti, valtakunnallisesti, jopa kansainvälisesti. Komean jäljen lisäksi teemme asiakkaalle myös tulosta. Haluamme olla paitsi älyttömän haluttu kumppani, myös mielettömän mahtava työpaikka. Tutustu meihin paremmin osoitteessa www.propagandafinland.com.

Logo: Mainos- ja viestintätoimisto Propaganda
Logo: Celain Oy