PropagandaPropaganda

Propagandalle ja Trustille viisi uutta markkinointiviestinnän osaajaa

Markkinointiviestintätoimisto Propaganda on saanut joukkoonsa viisi uutta markkinoinnin ja viestinnän ammattilaista. Kolme osaajista työllistyy Propagandan Tampereen ja Seinäjoen toimistoihin ja kaksi Propagandaan kuuluvaan Trust Creative Societyyn Tampereelle.

Propagandan projektipäällikkönä Seinäjoen toimipisteellä helmikuun puolivälissä aloitti Laura Hirvivuori. Hirvivuorella (medianomi AMK) on monipuolinen tausta markkinointiviestinnän suunnittelusta, tuotannosta ja johtamisesta. Uuteen tehtäväänsä Hirvivuori siirtyi OP Etelä-Pohjanmaan markkinointiasiantuntijan tehtävästä.

Graafisena suunnittelijana Seinäjoella helmikuun puolivälissä aloitti Salla-Mari Mikkola. Kuva-artesaani ja graafinen muotoilija (AMK) Mikkola on toiminut visuaalisen suunnittelun lisäksi valokuvaajana, ja erityisesti hän on kunnostautunut kuvittamisen ja tapahtumailmesuunnittelun puolella.

Propagandan Tampereen toimistolla copywriter-tiedottajana maaliskuun puolivälissä aloittaa Sari Hosio (FM). Hosiolla on pitkän linjan kokemus monipuolisista viestinnän ja sisällöntuotannon tehtävistä. Viimeisimpänä hän on toiminut viestinnän asiantuntijana konsulttiyhtiö Innolinkissä.

Lisää visuaalista osaamista ja projektijohtamista Trust Creative Societyyn

Laura Palovainio (medianomi AMK) aloitti helmikuussa projektipäällikkönä luovassa suunnittelutoimisto Trust Creative Societyssa Tampereella. Palovainiolla on vankka kokemus eri tehtävistä tv-tuotannoissa. Viimeksi hän on työskennellyt tuotantopäällikkönä tuotantoyhtiö Bastella Mediassa.

Helmikuun alussa graafisena suunnittelijana Trust Creative Societyssa aloitti Tiia Tanni (tradenomi AMK). Tätä ennen Tanni on työskennellyt graafisena suunnittelijana muun muassa M Company Oy:ssä, ja uudessa tehtävässään hän muun muassa jatkaa visuaalista suunnittelutyötä M Room -asiakkuudelle.

Osa alkuvuoden rekrytoinneista toteutettiin rekrytointikumppanin kanssa, osa somen voimaa hyödyntämällä.

- Hakemusten suuri määrä eri tehtäviin yllätti meidät positiivisesti. Missionamme on olla mielettömän mahtava työpaikka sekä älyttömän haluttu kumppani. Hommamme pihvi on tarjota asiakkaille koko markkinointiviestinnän kirjo. Haluamme myös tarjota henkilöstöllemme sellaisen työpaikan, johon ei tarvitse lähteä aamulla tatti otsassa. Näiden uusien ihmisten myötä saamme lisää osaamispääomaa ja uusia näköaloja tekemiseemme. Toivotan uudet osaajat lämmöllä tervetulleiksi Propaganda-perheeseen, Propagandan toimitusjohtaja Samuli Korhonen kommentoi.

Markkinointiviestintätoimisto Propagandassa työskentelee Tampereella ja Seinäjoella yhteensä 50 alan asiantuntijaa. Propagandan palveluja ovat mainonta, viestintä, brändäys, digitaalinen markkinointi sekä verkko-oppiminen. Trust Creative Society tuli osaksi Propagandaa syksyllä 2016.

Lisätiedot:
Samuli Korhonen, toimitusjohtaja, Propaganda, puh. +358 40 861 1081, samuli@pgda.fi

Jakelu:
STT Info
www.propagandafinland.com

Projektipäällikkö Laura Hirvivuori
Graafinen suunnittelija Salla-Mari Mikkola
Copywriter-tiedottaja Sari Hosio
Projektipäällikkö Laura Palovainio
Graafinen suunnittelija Tiia Tanni
Logo: Propaganda
Logo: Trust Creative Society