Psyykkinen valmennus tukee tiukassa kilpailutilanteessa

Helsingin Psykoterapiainstituutin ratkaisukeskeiset valmentajat ovat tänäkin vuonna mukana valmentamassa tangokilpailun finalisteja tiukoissa tilanteissa. Miten ottaa vastaan pettymyksiä ja onnistumisia kilpailun edetessä? Miten löytää voimavaroja itsestä kovien vaatimusten keskellä? Miten selvitä, kun kaikki on pelissä kenties vuosia kestäneen uranrakennuksen jälkeen?

Psyykkinen valmennus auttaa kovassa kilpailussa.

Valmentaja tuo kilpailijoille uusia näkökulmia ja auttaa vaihtelevissa tilanteissa eteenpäin. Ratkaisukeskeiset välineet ja valmennus taipuvat moneen, tangokilpailusta yritysmaailmaan. Valmentajat kulkevat kilpailijoiden rinnalla heinäkuussa järjestettävään finaaliin asti. Myös voittaja tulee saamaan tukea koko arjen mullistavaan elämäntilanteeseen.

Tänä vuonna mukana ovat ainakin valmentajat Kati Kärkkäinen ja Mika Lindfors:

Mika Lindfors
MSc Solution Focused Therapy
Ratkaisukeskeinen psykoterapeutti VET
VTK
NLP Master
Psykoterapeuttikouluttaja
Työnohjaajakouluttaja

Kati Kärkkäinen
Sosiaalipsykologi
Työnohjaaja

Mitä on ratkaisukeskeisyys?

Ratkaisukeskeisyys on Suomessa ja maailmalla vakiintunut suuntaus. Ratkaisukeskeisiä menetelmiä käytetään tuloksellisesti mm. sosiaali-, terveydenhuolto-, kasvatus- ja opetusalalla. Viime vuosina sen käyttö on lisääntynyt myös yritysmaailmassa työhyvinvoinnin parantamisessa ja johtamiskoulutuksessa.

Tiedottaja: Heini Laitinen 040-5713591 heini.laitinen@hpi.fi
Valmentaja: Mika Lindfors, mika.lindfors@hpi.fi
Valmentaja: Kati Kärkkäinen, kati.karkkainen@hpi.fi
Toimisto HPI: 045-1212321

Psyykkinen valmennus auttaa kovassa kilpailussa.
Valmentaja Mika Lindfors

Helsingin Psykoterapiainstituutti on oppimisen ilon ja vaikuttavan työn yhteisö.
HPI kouluttaa ratkaisukeskeisiä Psykoterapeutteja sosiaali- ja terveydenhuollon tarpeisiin sekä ratkaisukeskeisiä Lyhytterapeutteja nopean ja matalan kynnyksen mielenterveystyön tekijöiksi. Lisäksi HPI kouluttaa työyhteisöjen erityisosaajia, kuten työnohjaajia ja työyhteisösovittelijoita, alati muuttuvan työelämän asiantuntijarooleihin.