Pure Click 55 on vinyylilankkujen aatelia

Uutta tuotesukupolvea edustavat Pure Click 55 -vinyylilankut ovat teknisiltä ominaisuuksiltaan entistä parempia. Tyylikkäässä mallistossa on 20 kaunista kuosivaihtoehtoa ja lattian voi viimeistellä yhteensopivin jalkalistoin.
Teknisiltä ominaisuuksiltaan upea Pure Click 55 -mallisto on  viety edeltäjiään pidemmälle ja uniikin Dream Click -ponttiratkaisun ansiosta se on helppo asentaa.
Teknisiltä ominaisuuksiltaan upea Pure Click 55 -mallisto on viety edeltäjiään pidemmälle ja uniikin Dream Click -ponttiratkaisun ansiosta se on helppo asentaa.

Vinyylilankut ovat muutamassa vuodessa raivanneet tiensä suosituimmiksi lattiamateriaaleiksi eikä ihme: Ulkonäöltään ne ovat aidon näköiset, mutta ominaisuuksiltaan ja käyttötarkoituksiltaan monikäyttöisemmät.

”Vinyylilankut ovat kestäviä, hiljaisia ja joustavia eli ne sopivat olohuoneeseen, makuuhuoneeseen ja kodin muihin oleskelutiloihin. Ne ovat myös kosteudenkestäviä ja siksi erinomainen valinta myös eteiseen ja keittiöön”, summaa Värisilmän valikoimapäällikkö Kyösti Raidén.

Entistä kehittyneemmät ominaisuudet

Pojasta polvi paranee ja sama pätee vinyylilankkuihin. Uuden komposiittirakenteen ansiosta Pure Click 55 on kevyempi ja jämäkämpi kuin aiemman sukupolven vinyylilankut.

Rakenteen monikerroksisuus tekee Pure Click 55 -lattiasta myös jalan alla erityisen mukavasti joustavan ja keskimääräistä vinyylilattiaa äänettömämmän.

”Tämän lankun lämpölaajeneminen on minimaalista eli sen mittapysyvyys on erinomainen”, Raidén huomauttaa.

Tyylikäs, viimeistelty kokonaisuus

Upeassa mallistossa on 17 kaunista puukuosia, mukaan luettuna laaja valikoima suosittuja harmaan sävyjä. Niiden lisäksi mallisto sisältää kolme kivikuosista 60 x 60 cm kivilaattajäljitelmää.

Pienet yksityiskohdat, kuten lankkujen mikroviistetyt reunat tekevät Pure Click 55 -lattiasta huolitellun näköisen.

Lankkuihin yhteensopivat jalkalistat kruunaavat viimeistellyn ilmeen ja lattiakokonaisuudesta tulee ehyt, tyylikäs ja rauhallinen.

Helppo ja nopea asentaa

Yksi Pure Click 55 -vinyylilankun ehdottomista eduista on sille varta vasten kehitetty uniikki Dream Click -ponttiratkaisu. Se tuo lattian toteutukseen täysin uudet vapaudet ja tekee asentamisesta helppoa ja nopeaa. Asennus ei vaadi sahausta (ei pölyä!) eikä erikoistyökaluja.

”Tämä pontti sallii minkä tahansa ladontatavan! Perinteisen ladontatavan lisäksi voi valita kalanruodon, tiililadonnan tai minkä tahansa mikä itseä miellyttää. Malliston eri kuoseja voi myös yhdistellä. Tämä ominaisuus tuo mahdollisuuden suunnitella lattiaan halutessaan vaikka shakkiruutuja tai näyttävämpiäkin kuvioita”, Raidén korostaa.

Pure Click 55 -vinyylilankut ovat ftalaattivapaita ja M1-päästöluokiteltuja, eli niistä ei tule päästöjä sisäilmaan. Ne on valmistettu 30 % kierrätysmateriaalista. Pure Click 55 -mallisto on saatavilla kaikista Värisilmä-myymälöissä kautta Suomen.

Kuvamateriaalia löytyy Värisilmän kuvapankista.

Valikoimapäällikkö Kyösti Raidén
kyosti.raiden@varisilma.fi

Pure Click 55 -vinyylilankkumallistossa on 17 upeaa puukuosia sekä kolme kivikuosista vaihtoehtoa.