*Restel Oy*Restel Oy

Puuhantäyteinen koko perheen hiihtoloma kylpylähotelli Cumulus Resort Laajavuoressa

Kylpylähotelli Cumulus Resort Laajavuori kutsuu perheitä irtautumaan arjen aikatauluista ja lyömään hiihtoloman ihan leikiksi. Kylpylähotellin hiihtolomaviikot ovat täynnä ohjattua puuhaa pikkuväelle, ja kylpylässä polskimista rakastavat kaikki. Myös hiihtokeskus Laajiksen monipuoliset ulkoaktiviteetit ovat vain kivenheiton päässä hotellista.

”Cumulus Resort Laajavuoressa on hiihtolomaviikoilla 8 ja 9 paljon ohjattua ohjelmaa lapsille. Hotellin valtaa sadunhohtoinen linnatunnelma, ja pikkuväen johdattaa puuhiinsa linnahotellin lumoava väki - musikaalinen Hovinarri Töppö, suloinen Prinsessa Aurora sekä hänen uskollinen hovilakeijansa Liisa. Muksujen päivät täyttyvät mm. satu- ja leikkihetkistä, askartelusta, tanssiaisista, kisailusta, taikatempuista, seikkailutuokioista ja musisoinnista”, kertoo Senior Brand Manager Hanna Pasanen..

Koko perhe viihtyy hotellin modernissa kylpylässä, jossa on uima-allas, lasten allas, lämmin vesilaguuni, porealtaita sekä monipuolinen saunamaailma. Aika kuluu mukavasti myös kuuden radan keilahallissa, ja itseään voi hemmotella hotellin muilla kauneus- ja hyvinvointipalveluilla.

Cumulus Resort Laajavuori hellii puitteillaan myös aktiivista ulkoilijaa, sillä läheisessä luonnonkauniissa hiihtokeskus Laajiksessa koko perhe hiihtää ja pulkkailee, laskee ja lautailee.

Jyväskylän keskustan kulttuuritarjontaan ja monipuolisiin shoppailumahdollisuuksiin on Cumulus Resort Laajavuoresta vain viiden minuutin ajomatka.

Puuhakkaan päivän jälkeen uni maistuu. Cumulus Resort Laajavuoren tilavat perhehuoneet majoittavat isommankin perheen. Aamut käynnistyvät rennon stressittömästi valmiilla hyvän olon aamiaisella. Runsaalla buffet-aamiaisella on tarjolla mm. raikkaita kasviksia, rapeaa pekonia sekä Fazer Alkupuuro Puurobaari, jossa tuunaat puurosi juuri oman mielesi mukaan.

Tervetuloa aktiiviselle koko perheen hiihtolomalle, jonka ei soisi päättyvän koskaan!

Hanna Pasanen, Senior Brand Manager Cumulus City & Resort, Restel Hotellit Oy, +358 50 413 6226, hanna.pasanen@restel.fi

Restel Oy on Suomen johtava hotelli- ja ravintola-alan yritys. Konserniin kuuluu noin 240 ravintolaa ja 43 hotellia.  Liikevaihto vuonna 2015 oli 382,6 M€. Yritys työllistää Suomessa yli 5 000 hotelli- ja ravintola-alan ammattilaista. Restelin hotelleja ovat kotimaiset Cumulus City & Resort -hotellit, Hotelli Seurahuone Helsinki, kansainväliset Holiday Inn -hotellit, Crowne Plaza Helsinki ja Hotel Indigo Helsinki-Boulevard. Ravintoloihin kuuluvat mm. BURGER KING®-, Rax Buffet-, HelmiSimpukka-, Grillsson-, Huviretki-, Martina-, O’Learys-, Wanha Mestari-, Hemingway’s -ravintolat ja Tapahtumaravintolat. www.restel.fi