Puutarhat ja parvekkeet kuntoon fengshui-oppaan avustuksella

Päivi Avelan Suomalainen Fengshui-puutarha (Basam Books 2020) on ensimmäinen suomalaisen laatima puutarha-fenghui-opas. Kirjassa paneudutaan puutarha-fengshuin perusasioihin suomalaisesta näkökulmasta soveltaen ikivanhoja oppeja tämän päivän elämänmenoon.

Päivi Avelan Suomalainen Fengshui-puutarha (Basam Books 2020) kirjan käytännöllisillä ohjeilla on helppo suunnitella omaa puutarhakohdettaan, oli se sitten parveke, rivitalopiha tai suurempi puutarhakokonaisuus.

Tasapainoisen fengshui-puutarhan kautta elämänenergia chi virtaa suotuisalla tavalla sisälle taloon tuoden onnellisuutta, harmoniaa ja hyvinvointia ihmisten elämään. Tavoitellessaan omaan elämäänsä hyvinvointia, ihmisen tulisi muistaa myös kunnioitus Äiti Maata kohtaan. Luonnon ja kaiken elämän kunnioitus on fengshuin ydintä. Kannustimena kirjan kirjoittamiseen on ollut myös lisääntynyt huoli maapallon heikentyvästä tilasta elämän antajana ja kantajana.

Päivi Avela on puutarhuri, yrttineuvoja, puutarha-fengshui-konsultti ja pihasuunnittelija, joka inspiroituu luonnon kauneudesta, mullan tuoksusta ja elämän ihmeistä. Hän on opiskellut puutarha-alaa vuosikymmenten ajan ja luennoinut yrttiviljelystä, luonnonmukaisesta pihasuunnittelusta ja -rakentamisesta sekä fengshui-pihoista. Tässä kirjassa kiteytyy kaikki opittu ja pitkän kokemuksen kautta saatu tieto.

Arvostelukappaleet, haastattelupyynnöt:
Tiedottaja
Pike Hilakari
pike@basambooks.fi

Myynti:
Myyntipäällikkö
Jarkko Mali
jarkko@basambooks.fi

Helsinkiläinen erikoiskustantamo Basam Books on palannut juurilleen filosofian, kaunokirjallisten klassikkojen, runojen ja suurten hahmojen elämäkertojen pariin. Vanha kunnon Basam Books jatkaa tutulla laadusta tinkimättömällä linjallaan ja kustantamon puikkoihin on palannut yli 20 vuotta alalla toiminut kustannusjohtaja Batu Samaletdin. Jatkossa kustannusohjelmaamme kuuluvat vahvasti myös äänikirjat, tavoitteena on tuoda kaikki Basam Booksin mestariteokset kuunneltavaksi myös äänikirjoina!