Quinyx ainoana Suomessa toimivana yrityksenä Gartnerin raportteihin

Quinyx, työvoimanhallinnan markkinajohtaja, on valittu mukaan arvostetun Gartnerin julkaisuihin, 2018 Market Guide for Retail Workforce Management Applications- ja 2018 Market Guide for Workforce Management Applications -raportteihin. Gartner on maailmanlaajuinen tutkimus- ja konsultointiyhtiö, joka tarjoaa yritysmaailman tietoa ja näkemystä. Quinyx on ainoa Suomessa toimiva työvuorosuunnittelu- ja ajanhallintaohjelmisto, joka on valittu mukaan Gartnerin listaukseen.

Työvoimanhallinnan markkinajohtaja Quinyx on valittu mukaan Gartnerin raportteihin.

Gartnerin Market Guide -raportit ohjaavat yritysten tietohallintojohtajia tunnistamaan tarpeisiinsa sopivimmat ratkaisut. Quinyx on nostettu kiinnostavien toimittajien kategoriaan (Representative Vendor) kummassakin julkaisussa.

Quinyx jatkaa laajentumistaan Euroopassa ja yritys on hiljattain julkaissut merkittävän yhteistyön kellomerkki Daniel Wellingtonin kanssa. Lisäksi Quinyx on aiemmin tänä vuonna avannut uuden toimiston Saksan Hampuriin.

Quinyxin toimitusjohtaja ja perustaja Erik Fjellborg toteaa: “Meille on kunnia saada olla mukana Gartnerin uusissa Market Guide -julkaisuissa. Uskomme, että tämä tunnustus osoittaa sitoutumisemme siihen, että saamme maailmanlaajuisesti tarjota uraauurtavia ratkaisuja joustavaan työajanhallintaan. Järjestelmämme perustuu siihen, että työpaikoilla säästetään aikaa ja rahaa, ja siten lisätään kokonaisvaltaisesti työtyytyväisyyttä."

Myös Quinyx Suomen maajohtaja Paulus Maasalo iloitsee tuoreista Gartner-raporteista. "Quinyxin käyttäjäkunta kasvaa hurjaa vauhtia ja olemme tietysti erittäin otettuja siitä, että Suomessa toimivista ohjelmistoista olemme ainoana saaneet tämän tunnustuksen."

Gartner, Market Guide for Retail Workforce Management Applications, Kelsie Marian, Sam Grinter, Ranadip Chandra, 16 August 2018.

Gartner, Market Guide for Workforce Management Applications, Sam Grinter, Ron Hanscome, Kelsie Marian, Ranadip Chandra, 23 August 2018.

Paulus Maasalo
Quinyxin maajohtaja