Radio Novan kauhakaksikko ryhtyi kokkailemaan, ja siitä syntyi podcast!

Radio Novan juontaja, vuoden 2021 MasterChef VIP -kilpailun voittaja sekä intohimoinen kotikokki, Minna Kuukka, sekä ammattikokin paperit omaava tuottaja, Markus Rinne, tarttuivat yhdessä tuumin kauhan varteen. Näin syntyi kaikkien kotikokkien iloksi Soosissa-sarja.

Vuoden inspiroivimman ruoka-podcastin tahdissa voi kokkailla reseptiä kuunnellen. Tämän lisäksi kaikista seitsemästä jaksosta on tehty myös audiovisuaalinen versio.

KUUNTELE SOOSISSA-PODCASTIA!

LUE KOKO TIEDOTE

Tietoja julkaisijasta

Bauer Media on audiobisneksen suunnannäyttäjä ja kaupallisen radion markkinajohtaja Suomessa. Tavoitamme yli kolme miljoonaa suomalaista viikoittain. Kanavaperheeseemme kuuluvat Radio Nova, Iskelmä, KISS, Radio City, Nostalgia, NRJ, Kasari, Ysäri, TOP51, SuomiRock, Radio Classic, Basso, SuomiRäp, Auran Aallot, Radio 957, Radio Pori ja Radio Pooki sekä digitaalisen kuuntelun palvelumme RadioPlay, RadioPlay Premium ja Podplay.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Bauer Media Oy