RADIO PATMOS JATKAA 17 PAIKKAKUNNALLA

Radio Patmos aloitti uuden tuotantokauden maanantaina 6.10.2014. Tuttuun tapaan radioasema lähettää ohjelmaa viikon jokaisena päivänä ympäri vuorokauden. Radio Patmoksen kuuluvuusalueella elää yli 3,5 miljoonaa suomalaista. Lähetyssäätiön Mediakanavan kautta radiota voi kuunnella kaikkialla. Radio on äänessä vuoden loppuun.

Uudistuneessa ohjelmatarjonnassa on luvassa niin live-aamuohjelmaa kuin tuttujen Patmos-radiopersoonien, kuten Leo Mellerin ja Markku Vuorisen opetusohjelmia, ajankohtaisia keskusteluohjelmia, sisältörikasta hengellistä musiikkia, STT:n uutisia sekä nuorten toimitustakin. Tuttujen radioäänien, Pirkko Säilän, Pasi Turusen, Marja Rantasen ja Juha Ahvion lisäksi kuullaan Päivi Kyyröä ja Hengen Uudistus -liikkeen toiminnanjohtajaa Marko Huhtalaa omissa radiopäivissään. Merkittävä historiallisten julistajien kavalkadi on edustavasti esillä.

Patmoksen oman ohjelmatuotannon lisäksi asemalla kuullaan eri yhteistyöjärjestöjen, kuten OPKO:n ja Kristillisen Terapiapalvelu ry:n toimittamia ohjelmasarjoja. Sunnuntaisin radioidaan suorana luterilainen messu Kouvolan Paulus-seurakunnasta.

Koko syksyn jatkuvana kampanjana Radio Patmoksessa seurataan jo kahdettakymmenettä vuotta Suomessa toteutettavaa Operaatio Joulun Lapsi -lahjapakettikeräystä. Operaation tavoitteena on viedä kolme rekkakuormallista joululahjoja Euroopan köyhimmille lapsille Romaniaan ja Moldovaan.

Radio Patmos toimii Studio24 -tiloissa Helsingin Sörnäisissä ja sitä voi kuunnella Patmoksen Mediakanavan kautta kaikkialla, osoitteessa patmos.studio24.fi

Pajuniityntie 1