RADIO PATMOS TULEE TAAS - 21 paikkakunnalla, 3,9 miljoonan suomalaisen ulottuvilla

Radio Patmos aloitti uuden tuotantokauden maanantaina 5.10.2015. Tuttuun tapaan ohjelmaa lähetetään viikon jokaisena päivänä ympäri vuorokauden. Radio Patmoksen kuuluvuusalueella elää 3,9 miljoonaa suomalaista. Radio Patmos on äänessä vuoden loppuun.

Uudistuneessa ohjelmatarjonnassa on Hyvää huomenta, Suomi! -live-aamu Pasi Turusen, Markku Vuorisen, Liisa Moliisin ja muun toimittajakaartin luotsaamana arkisin 7.30 alkaen. Radio Patmos tuo kuulolle suomalaisten klassikkojulistajien opetusta, keskusteluohjelmia, sisältörikasta musiikkia, STT:n uutisia, nuorten toimitusta. Patmoksen oman ohjelmatuotannon lisäksi kanavalla kuullaan muun muassa Suomen Ev. Lut. Opiskelija- ja koululaislähetyksen tuottamaa ohjelmaa. Lähetyslääkäri Marja Rantanen aloittaa ohjelmasarjan Lääkärin kabinetti. Ilkka Puhakka tarjoaa opetussarjan Jeesuksen vertauksista, Samuli Sirénin Muistojen sävel kaivaa esille hengellisen musiikin aarteistoja, Pekka Sartola askartelee Israelin kanssa ja TT Juha Ahvion viikkokatsaus ajankohtaisista tapahtumista puree pintaa syvemmälti. Leo Meller on mukana, niin myös nuori pohjanmaalainen pastori Patrick Tiainen "Valloitetaan maa"-ohjelmineen. Radio Patmoksen aikaisempien tuotantokausien kuunnelluimpia päivittäisiä ohjelmia, Suomi rukoilee, jatkaa joka päivä klo 12-13.

Koko syksyn jatkuvana kampanjana Radio Patmoksessa seurataan jo 21. vuotta Suomessa toteutettavaa Operaatio Joulun Lapsi -lahjapakettikeräystä. Operaation tavoitteena on viedä kolme rekkakuormallista joululahjoja Euroopan köyhimmille lapsille Romaniaan ja Moldovaan.

Radio Patmos toimii Studio24 -tiloissa Helsingin Sörnäisissä. Sitä voi kuunnella Patmoksen Mediakanavan kautta kaikkialla osoitteessa patmos.studio24.fi.

Lisätietoja: toiminnanjohtaja Pirkko Säilä, pirkko.saila@patmos.fi; 09-8567 4988

Pajuniityntie 1