SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Radisson Blu Hotellit kutsuvat mukaan SOS-Lapsikylän toimintaa tukeviin tempauksiin

Maailman vastuullisimpien yritysten joukkoon rankatun hotelliyhtiön Radisson Hotel Groupiin kuuluvat Radisson Blu Hotellit kampanjoivat kesäkuun ajan vastuullisen toiminnan puolesta. Kesäkuussa kerätään varoja yhteistyökumppani SOS-Lapsikylän toimintaan. Varojen keruun lisäksi toteutetaan SOS-Lapsikylän toiminnassa mukana oleville perheille elämyksiä.

- Radisson Blu Royal Hotel oli toukokuussa mukana Espoon ja Vantaan lapsikylien vuosittaisessa Perheiden Päivä -tapahtumassa, joka kokoaa toiminnan piirissä olevat perheet yhteen. Royal Hotel tarjosi piknik-eväät tapahtumaan osallistujille. Aleksanteri Hotel puolestaan järjestää pihakirppiksen 8.6. Kirpputorilla on myynnissä sekä Royal Hotelin että Aleksanteri Hotelin aarteita – joten jos olet joskus ihaillut hotellissa käydessäsi hotellien esineistöä, niin nyt sinulla on mahdollisuus hankkia pala hotellin loistoa kotiisi. Kaikki myyntitulot menevät suoraan SOS-Lapsikylän toiminnan tukemiseen, kertoo Radisson Blu Aleksanteri Hotelin ja Royal Hotelin hotellinjohtaja Esko Rebstock.

Radisson Blu Hotel Espoo on mukana EHMA-kongressin hyväntekeväisyysjuoksussa, jotka järjestetään 18. ja 19.6. Juoksun tuotot lahjoitetaan SOS-Lapsikylälle. Radisson Blu Plaza Hotelissa puolestaan pyritään kerryttämään SOS-Lapsikylän kuukausilahjoittajien määrä omilla tempauksilla

- Olemme iloisia siitä, että yhteistyössä Radisson Blu Hotellien kanssa voimme tarjota mukavia elämyksiä lapsille, sanoo SOS-Lapsikylän yritysyhteistyöpäällikkö Annemi Usva-Vänttinen.

Radisson Hotel Groupilla on maailmanlaajuinen yhteistyösopimus SOS Children’s Villages -järjestön kanssa. Suomessa yhteistyö tarkoittaa mm. sitä, että jokaisella Radisson Blu Hotellilla on SOS-Lapsikylän kummikylä, jonka asukkaille järjestetään yllätyksiä ja elämyksiä. Myös Radisson Blu Hotellien asiakkaille tarjotaan monenlaisia mahdollisuuksia tukea SOS-Lapsikylän toimintaa Suomessa.

- Radisson Blu Hotellit toimivat laajalla rintamalla vastuullisuudessa. Toimintamme tavoitteena on rakentaa kestävää ja suvaitsevaista yhteiskuntaa, jossa jokaisella olisi mahdollisimman hyvä asua ja elää, Kesäkuun tempaukset liittyvät yhteisövastuullisuusperiaatteeseemme. Sen lisäksi teemme jatkuvasti työtä henkilökuntamme ja asiakkaidemme turvallisuuden ja hyvinvoinnin eteen. Ympäristövastuullisuudessa meillä on kärkenä Green Key ja sertifikaatin edellyttämät toimenpiteet ympäristön hyväksi, kertoo Radisson Blu Hotellien Brand Manager Mika Riuttanen.

Lisätiedot:

Mika Riuttanen, Brand Manager, Radisson Blu Hotellit Suomessa, mika.riuttanen@radissonblu.com, p. 050 388 3378

Esko Rebstock, General Manager, Radisson Blu Royal ja Aleksanteri Hotellit, esko.rebstock@radissonblu.com, p. 050 307 7458

Annemi Usva-Vänttinen, yritysyhteistyöpäällikkö, SOS-Lapsikylä, annemi.usva-vanttinen@sos-lapsikyla.fi, p. 040 046 5020

SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Radisson Blu -hotelliketju kuuluu Radisson Hotel Groupiin, joka on yksi maailman nopeimmin kasvavista hotelliryhmittymistä. Ryhmään kuuluvat Radisson Blu Hotellien lisäksi Radisson Collection, Radisson, Radisson RED, Park Plaza, Park Inn by Radisson, sekä Country Inn & Suites by Radisson. Radisson Hotel Groupilla on toiminnassa ja rakenteilla yli 1 400 hotellia ympäri maailmaa. Radisson Blu Hotelleja on Suomessa kahdeksan, joista neljä Helsingissä sekä yksi Espoossa, Turussa, Tampereella ja Oulussa. Hotellit ovat keskittyneet tarjoamaan yksilöllisiä elämyksiä, ja yhteistä niille on kansainvälisesti palkittu palvelun laatu. Kaikki Suomen hotellit ovat Green Key -sertifioituja. Radisson Hotel Group on valittu jo yhdeksänä vuonna peräkkäin maailman eettisimpien yritysten joukkoon.

Lue lisää julkaisijalta SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Lumi julkaisee uuden nahkalaukkumalliston – laukut myyntiin vain Prismoihin17.7.2019 08:00:00 EESTTiedote

Marketketju haluaa yllättää asiakkaitaan kotimaisten design-brändien yksinoikeusmallistoilla. Kotimainen Lumi Accessories tunnetaan laadukkaista nahkalaukuistaan, joilla on vankka ihailijakuntansa. Nyt Prisma ja Lumi aloittavat yhteistyön, jonka myötä laukut tulevat kaikkien saataville. Uuden ARKI Collection -malliston uniikit laukut tulevat yksinoikeudella myyntiin Prismoihin 17.7. Mallisto sisältää kolme erikokoista laukkua, jotka on suunniteltu avuksi arjen haasteisiin. Suunnittelussa on tavoiteltu keveyttä, toiminnallisuutta ja helppohoitoisuutta. Kaikki turha on karsittu pois. Tämä näkyy myös laukkujen hinnoissa.