Rahapelionnea Raisiossa joulun aikaan: peliautomaatista liki 54 000 euron voitto ja nettikasinolta 59 500 euron voitto

Jackpot-päävoitot tulivat Alkemia- ja Mökkielämää-peleistä.

Alkemia on Veikkauksen monilinjainen peli, jossa on kaikkien pelisalien yhteinen kasvava jackpot-päävoitto.

Raisiolaisia lykästi joulun aikaan Veikkauksen automaattipeleissä oikein tuplasti.

Aatonaattona lauantaina 23.12. raisiolaisessa kauppakeskus Myllyn Pelaamo-pelisalissa asiakas voitti peliautomaatista 53 693 euron jackpotin. Voitto tuli 2 euron panoksella Alkemia-nimisestä pelistä.

Joulupäivänä 25.12. puolestaan raisiolainen nettipelaaja nappasi Veikkauksen nettikasinon Mökkielämää-pelistä 59 521, 44 euron suuruisen jackpot-päävoiton 5 euron panoksella.

Molemmissa peleissä jackpot-voitto on kasvava.

Alkemia-pelin jackpot eli suurvoitto laukeaa, kun pelaaja saa kahden euron panoksella pelatessa arvontakiekoille yhteensä kahdeksan Komeetta-kuviota. Jackpot lähtee kasvamaan 10 000 eurosta, ja se voi kasvaa suurimmillaan 100 000 euroon. Suurvoitto on kaikille pelisalien Alkemia-peleille yhteinen.

Nettikasinon Mökkielämää-peliin on liitetty usean pelin yhteinen kasvava RAY Jackpot, joka voi laueta millä tahansa pelikierroksella panoksesta ja kuvioyhdistelmästä riippumatta. RAY Jackpotissa on kolme voittotasoa, ja korkein taso on aina vähintään 25 000 euroa.

Voittaminen Veikkauksen automaattipeleissä perustuu yksinomaan sattumaan.

Eurojackpotin 22,7 miljoonan euron päävoitto Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa - Suomeen kaksi 582 528 euron voittoa20.7.2018 22:56Tiedote

Eurojackpotin päävoitto meni perjantain arvonnassa Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa. Kierroksella 29/2018 löytyi yksi 5+2 -täysosuma, jolla 22,7 miljoonan euron voitto matkaa naapurimaahan. Suomeen saatiin kaksi 582 528 euron voittoa 5+1 -tuloksilla. Suomen voitot menivät jyväskyläläiselle mobiilipelaajalle sekä Espooseen Laajalahden Alepan viiden osuuden porukalle. Ensi viikolla Eurojackpotin potissa on noin 10 miljoonaa euroa.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.