Rakennusliike Kemppe Oy liittyy osaksi Arjasmaa CC -konsernia

Arvostettu rakennusliike Rakennusliike Kemppe Oy on myynyt osake-enemmistön Arjasmaa CC Oy:lle. Arjasmaa CC Oy omistaa jo ennestään Rakennustoimisto Laamo Oy:n. Molemmat yritykset jatkavat omina yrityksinään. Yritysten nykyiset projektit ja asiakassuhteet jatkuvat entisellään. Rakennusliike Kemppe Oy:n toimitusjohtaja Risto Kemppe ja talouspäällikkö Hanna Kemppe jatkavat yrityksen palveluksessa ja osakkaina.

Rakennusliike Kemppe Oy on perustettu vuonna 1987. Yritys on tunnettu vaativien kohteiden uudisrakentajana ja peruskorjaajana.

Rakennusliike Kemppe Oy:n toiminta on viime vuosina ollut kasvussa. Yrityksen juuri päättyneen tilikauden liikevaihto oli noin 6 miljoonaa euroa. Yritys työllistää liki 30 työntekijää ja toimihenkilöä.

Nyt toteutuneen yrityskaupan myötä Rakennusliike Kemppe Oy jatkaa laadukasta ja osaavaa rakentamista suuremmalla omistuspohjalla. Yritys toivoo myös laajentavansa liiketoimintaansa ja palvelujaan uusille alueille ja asiakasryhmille. Tavoitteena on toiminnan tehostaminen ja kehittäminen. Hyvän rakentamispalvelun tuominen asiakkaalle kaikessa toiminnassa tulee olemaan yksi tärkeimmistä tehtävistä.

Yrityskaupan myötä Rakennusliike Kemppe Oy ja Rakennustoimisto Laamo Oy pystyvät entistä paremmin vastaamaan rakennusalan muuttuviin haasteisiin. Arjasmaa CC Oy:n alla yritykset voivat monipuolisemmin tarjota erilaisia rakennushankkeita ja niiden kokonaisratkaisuja. Avoin rakentamisen kulttuuri ja läpinäkyvyys ovat vahvoja tekijöitä nyt ja tulevaisuudessa.

Arjasmaa CC Oy:n alla yhtiöt hakevat parhaiden käytäntöjen sisäistämistä ja joidenkin toimintojen yhdistämistä. Nyt toteutuneen kaupan myötä Arjasmaa CC -konserni työllistää yli 60 rakennusalan ammattilaista ja sen liikevaihto nousee yli 20 miljoonan euron.

Tavoitteenamme on olla paras rakennuspalveluratkaisu kaikkiin rakennusalan hankkeisiin.

Lisätietoja asiasta antaa:

Rakennusliike Kemppe Oy