Rakennusliiton Suokas: Huhtasaari sai vetoapua vasemmiston kansanedustajilta

Perussuomalaisten presidenttiehdokas Laura Huhtasaari on saanut Rakennusliiton varapuheenjohtajan Kyösti Suokkaan mukaan hyvää vetoapua myös vasemmiston kansanedustajilta. Kansanedustajat nimittäin esittävät ulkomaisen työvoiman tuonnin täydellistä vapauttamista. Myös Euroopan unionin ulkopuolelta.

”Parlamentaarikoilla on varmasti ollut erilaisia lähtökohtia yhteisesiintymiselleen. Porvaripuolueita ei ole koskaan kiinnostanut työtä tekevien kohtalo. Valitettavasti ei edes vihreitä, jotka moottoritien alle jäävän sittisontiaisen takia voivat kyllä panna hyrskyn myrskyn. Kotoperäinen duunari lajina joutaa sen sijaan kuolla sukupuuttoon”, arvioi Suokas blogissaan.

Suokas arvioi, että vasemmistopuolueiden edustajat ilmeisesti kumartavat Suomessa oleville pakolaisille. ”Jos tarveharkinta kehitysmaiden työntekijöiden työluvista poistuu, lähtöpassit saaneille pakolaisille voidaan puljata työpaikkoja ja jokunen saa jäädä Suomeen. Tarkoitus on ehkä jalo, mutta viiden pennin suutarit aiheuttavat markan vahingon”, kirjoittaa Suokas.

Suokkaan mukaan uusi halpatyövoiman aalto nostaisi Suomen jo hälyttävällä tasolla olevan rasismin ennen näkemättömiin sfääreihin. ”Rakennusala syöksyy jossain vaiheessa taas taantumaan ja työllisyys heikkenee. Silloin roihuun ei tarvitse montaa tikkua raapia. Näyttääkin siltä, että tarveharkinnan poistamista esittävät kansanedustajat ovat ryhtyneet keskeisiksi Laura Huhtasaaren (ps) vaalivankkureiden vetureiksi.”

Lue koko blogi tästä