Rakennusliiton Suokas: Oman lapset ura on SDP:ssä aatetta tärkeämpi

Rakennusliiton varapuheenjohtajan Kyösti Suokkaan mukaan SDP:n kannatus ei nouse kaadereilla ”joiden ykköstehtävä on hommata oma jälkikasvu poliittisiin virkoihin julkishallinnossa tai ammattiyhdistysliikkeessä”.

Sen sijaan Suokas arvioi tuoreessa blogissaan, että Vihreillä näyttää nyt olevan tilausta. Tämä johtuu hänen mukaansa siitä, että puolueelle ”kyseenalaista mainetta luoneet ekofasistit, mehiläiskuningattaret tai sosiaaliturvaan psykopaatin tavoin suhtautuvat ovat jättäytyneet sivummalle”.

”Sosiaalidemokraatit ovat johtajakriisissä. Itse pidän Antti Rinnettä (sdp) eräänä oman aikakauteni parhaista ay-johtajista. Demari, jolla oli kanttia myös tehdä jotain. Poliitikkona Rinne ei ole onnistunut. Omat nokkivat kuin sairasta kanaa”, kirjoittaa Suokas.

Keskusta vannoo yhä köyhän kansan asiasta saarnanneen Santeri Alkion nimeen. Bernerin (kesk) ja Sipilän (kesk) toimet etäännyttävät Keskustaa köyhästä kansasta nopeammin, kuin universumi laajenee.

Lue koko blogi tästä

Rakennusliiton Suokas: Ulkomainen työvoima virtaa kohti pohjoista29.5.2018 12:43Tiedote

Etelä-Suomessa rakennusalan työlupien tarveharkinta on poistettu ja jo nyt nähdään, että EU:n ulkopuolinen työvoima alkaa valua kohti pohjoista, kirjoittaa Rakennusliiton varapuheenjohtaja Kyösti Suokas blogissaan. Työvoima virtaa nyt alueille, joille ei lupaa ole myönnetty. ”Jos Juha Sipilä (kesk) ennättää ennen hallituksensa kuolin korahdusta täyttää lupauksensa ja avata Suomen rajat koko maailmalle, voimme sanoa hyvää yötä.”