Rakennusliiton Suokkaan blogikirjoitus: Karhunpalvelus

Hallitus suunnittelee yrittäjille karhunpalvelusta, yleissitovuuden poistaminen veisi tuhansilta mahdollisuudet toimia yrittäjänä, kirjoittaa Rakennusliiton varapuheenjohtaja Kyösti Suokas blogissaan. Blogikirjoituksen voit lukea kokonaisuudessaan linkin takaa.

Kyösti Suokas
varapuheenjohtaja
puh. 050 1587.

Rakennusliitto järjestää Uudellamaalla torninostureiden tehotarkastuksen 17.-18. lokakuuta 201816.10.2018 11:22Tiedote

Rakennusliitto kiinnittää tehotarkastuspäivinä huomiota torninostureiden käytön, kuljettajien ja kaupunkilaisten turvallisuuteen. Median edustajille tarjotaan mahdollisuus tutustua torninosturiin Helsingissä tehotarkastuksen ensimmäisenä päivänä. Tutustumiskohteena on torninosturi Skanskan (Huopalahdentie 18) pääurakoimalla työmaalla klo 9.00 alkaen. Osallistumiset pyydetään ilmoittamaan ennakkoon Tapio Jääskeläiselle, puh. 050 527 0449.