Readme.fi Oy

Rakkaus on Tommy Hellstenin tärkein teema

Tietokirjakustantamo Readme.fi julkaisee lokakuussa useita äänikirjoja tunnetuilta suomalaisvaikuttajilta. Nyt äänikirjojen suoratoistopalveluissa on saatavilla Tommy Hellstenin Rakkaus, joka kiteyttää arvostetun kokemusasiantuntijan tärkeimmän teeman. Teos julkaistaan ainoastaan äänikirjana.

Tommy Hellsten kertoo uutuuskirjansa Rakkaus teemasta, urastaan ja elämästään:

"Rakkautta ei voi ansaita, ei vaatia eikä ostaa, sillä rakkaus elää vain täydellisessä vapaudessa. Mutta rakkaudelle voi avautua. Sille avautuu se, joka kokee tarvitsevansa rakkautta eikä rakkautta ymmärrä tarvitsevansa kukaan muu kuin se, joka on kohdannut heikkoutensa, oman rakenteellisen avuttomuutensa. Heikkous on siis ihmisen arvokkain ominaisuus, sillä se vie sen ääreen mitä hän kaikkein eniten tarvitsee: rakkautta. Toisin sanoen rakkaus tulee sinne, minne nöyryys on muokannut maaperää. Älä siis murehdi sitä, onko rakkautta olemassa, pohdi sen sijaan sitä, että onko sinussa nöyryyttä.

Kuinka monesti olenkaan kokenut vaikeuksia vastata kysymykseen, että mitä teen ammatikseni. Vaikeus on siinä, etten oikein ole osannut laittaa tekemisiäni arvojärjestykseen. Olenko terapeutti, mentor, yrittäjä, luennoitsija, kouluttaja vai olenko kenties kirjailija? Olen kaikkea tätä mutta oikeastaan en mikään niistä silloin, kun joku pitäisi valita. Niinpä olen alkanut kutsua itseäni ammatti-ihmettelijäksi. Urani ja elämäni aikana on ollut paljon sellaista, mitä en ole ymmärtänyt mutta joka samalla on kiehtonut ja herättänyt kysymyksiä. Tapanani on ollut heti kirjoittaa kirja siitä mitä en ymmärrä. Kun kirja on kirjoitettu, ymmärrän jotain mutten vielä kaikkea. Siksi lähden kirjani aiheesta luennoimaan. Kierrettyäni vuoden, pari puhumassa, syntyy kokemus, että alan ymmärtää. Siinä vaiheessa nousee uusi aihe uusine ihmettelyineen, joten kaikki alkaa alusta. Koska olen kirjoittanut 27 kirjaa ja kiertänyt maailmaa niistä kaikista puhumassa, on tietysti ollut paljon sellaista mitä en ole ymmärtänyt ja siksi ihmetellyt. Niinpä tämä ammattinimike sopii itse asiassa erittäin hyvin, vaikka pilke
silmäkulmassa sen alun perin loinkin."

Lokakuussa Readme.fi julkaisee äänikirjana myös Pekka Saurin uutuuskirjan Huominen, eilisen sanelema, Heikki Kullan F1-maailmaan sijoittuvan muistelmateoksen Iceman - Kimin matkassa, Kari Kallosen tietokirjan Suomalaiset sotilaat muukalaislegioonassa, Clara Blomqvistin ja Marja Björkin Åke Blomqvist -elämäkerran, Ilkka Enkenbergin ja Markus Forsellin Isäkirjan sekä Hanna Partasen Rytmidieetti-ruokavaliokirjan.

Tutustu kirjaan: https://www.readme.fi/kirja/rakkaus/

Lisätietoja: Readme.fi Oy, Jussi Kiilamo puh. 044 356 9937 jussi.kiilamo@readme.fi

Arvostelukappaleet: jussi.kiilamo@readme.fi

Readme.fi Oy

Lue lisää julkaisijalta Readme.fi Oy

LEIPÄ ON TRENDIKÄSTÄ 2020-LUVULLA26.8.2020 09:30:37 EESTTiedote

LEIPÄ – Leipojan keittiössä Leipäkirjan julkaisutilaisuudessa esiteltiin ajankohtainen ja tekijältään toivottu teos LEIPÄ. Vuonna 2020 syödään ja leivotaan paljon leipää. Nyt on oikea aika saada monipuolisia ja täysjyvää sisältäviä leipäreseptejä ja ideoita leivän käyttöön. LEIPÄ on 304-sivuinen teos, johon on koottu yhteen kaikki leivästä. Kirjaan on suunniteltu yli 100 toinen toistaan maistuvampaa reseptiä erilaisista leivistä ja leipäruoista. Kokeneen leipojan, Arja Elina Laineen selkeät ohjeet auttavat onnistumaan leivonnassa. Arja Elinan tyttären, Anni-Sofia Savelan herkulliset kuvat houkuttelevat leipomaan. Leipäkirjan resepteissä on käytetty runsaasti erilaisia kuitupitoisia jauhoja ja muita hyviä raaka-aineita, lisäksi leipää on käytetty monipuolisesti ruokien perustana. Leipä auttaa jaksamaan.

Tervetuloa Leipäkirjan julkistustilaisuuteen tiistaina 25.8.20 klo 8.30–10.30!11.8.2020 10:28:12 EESTKutsu

LEIPÄKIRJA - LEIPÄ ON TRENDIKÄSTÄ 2020-LUVULLA Leipäkirjaan on koottu yhteen kaikki leivästä. 304-sivuiseen teokseen on suunniteltu yli 100 toinen toistaan maistuvampaa reseptiä ja ne kaikki tuodaan esille houkuttelevin kuvin. Kokeneen leipojan, Arja Elinan selkeät ohjeet auttavat onnistumaan leivonnassa. Leipäkirjan resepteissä on käytetty runsaasti erilaisia kuitupitoisia jauhoja ja muita raaka-aineita. Leipäkirja kertoo perusteellisesti erilaisista leivistä, mukana on ohjeita niin vaivaamatta valmistuviin (no knead) kuin erilaisilla juurimenetelmillä tehtyihin leipiin. Kirjasta löytyy lisäksi ideoita trendikkäisiin leipäruokiin.