Ramsinrannan merelliset Lumo-vuokra-asunnot valmistuvat 1.11.2017

Helsingin Palmsenpolku 2 on ainutlaatuinen meren rannan tuntumaan valmistuva pienkerrostalo. Rauhalliseen luonnonympäristöön tulevat 26 asuntoa ovat kaksioita, kolmioita ja neliöitä. Huippu sijainti, laadukkaat pintamateriaalit ja hyvät pohjaratkaisut luovat miellyttävän asuinympäristön, mikä tekee asumisesta helppoa ja vaivatonta. Asukkaiden yhteiskäytössä on rantasauna, tenniskenttä, uimalaituri ja viereinen uimaranta.

Osassa asuntoja on huoneistosauna. C-portaan asunnoissa on kiinteät bluetooth-kaiuttimet keittiössä ja olohuoneessa, jotta musiikkia voi kuunnella langattomasti ja erinomaisella äänentoistolla omassa kodissa.

Palmsenpolku 2 on savuton talo, missä tupakointi on kielletty asunnoissa, parvekkeilla ja talon yhteisissä tiloissa. Tupakointipaikka on talon piha-alueella.

Marraskuun 2017 alussa valmistuva kiinteistö sijaitsee rauhallisessa luonnonympäristössä meren lähellä. Läheltä löytyvät Vuosaaren hyvät palvelut ja kulkuyhteydet.

Lumo-asukkaan etuja ovat muun muassa vuokraan sisältyvä laajakaista, verkkokaupasta vuokratessa emme peri vuokravakuutta ja asukkaillamme on mahdollisuus käyttää henkilö- tai pakettiautoa yhteiskäyttöautona. Myös lemmikit ovat tervetulleita. Lisäksi asukkaille on tarjolla monipuolisesti asiakasetuja ja tapahtumia.

Vuokraa asunto https://verkkokauppa.lumo.fi/kohde/11123

Myyntijohtaja Nina Silvonen, Kojamo Oyj, puh. 020 508 4101, [etunimi.sukunimi](at)kojamo.fi