Ranskan maaseudulle sijoittuva tunteikas uutuusromaani tarjoaa täydellistä lääkettä eskapismin tarpeeseen

Brittikirjailija Catherine Isaacin Sinusta, minusta, kaikesta on paitsi nokkela rakkausromaani myös koskettava kertomus perheestä ja rohkeasta naisesta, joka oivaltaa, että elämän hauraus ei vähennä sen kauneutta. Romaani on ensimmäinen suomennettu teos kirjailijalta, joka on julkaissut bestsellereitä myös nimellä Jane Costello.

Painokelpoinen kansikuva (kansi: Satu Kontinen)

Kymmenvuotias William on kaikki kaikessa Jessicalle. Hänen vuokseen Jessica on valmis tekemään mitä tahansa, jopa matkustamaan kesäksi Ranskaan, jotta poika saisi tutustua isäänsä Adamiin. Olipa Jess itse Adamista mitä mieltä tahansa.

Viehättävä Dorgognen maaseutu ja aurinko valavat lämpöä jäseniin, mutta Jessin on pidettävä pää kylmänä, sillä Adam ei näytä muuttuneen. Omistamansa hotellin lisäksi miehen huomion vie nuori ja käsittämättömän kaunis tyttöystävä, eikä Williamille tunnu olevan tilaa. Omista tunteistaan huolimatta Jessin on keksittävä keino vahvistaa isän ja pojan suhdetta.

Catherine Isaac (s. 1974) on pesunkestävä liverpoolilainen perheenäiti, joka on tehnyt työuraansa journalistina. Häneltä on julkaistu aiemmin kirjailijanimellä Jane Costello yhdeksän bestselleriä. Isaac valittiin viime vuonna RNA:n Popular Romantic Fiction -palkinnon saajaksi. Lionsgate ja Temple Hill -tuotantoyhtiöt ovat yhdessä ostaneet Sinusta, minusta, kaikesta -romaanin elokuvaoikeudet.

Catherine Isaac: Sinusta, minusta, kaikesta
Alkuteos You Me Everything | Suomentanut Pirjo Ruti
400 sivua | Saatavana painettuna kirjana, sähkökirjana ja äänikirjana

Arvostelukappaleet:
viestintäpäällikkö Minttu Nikkilä
minttu@bazarkustannus.fi

Painokelpoinen kansikuva (kansi: Satu Kontinen)
Catherine Isaac (kuva: Stephen Wolstenholme)

Lukuromaanien kuningattaren Lucinda Rileyn uutuus on täydellinen lukuherkku kesään2.6.2020 09:15:12 EESTTiedote

Lucinda Riley on Seitsemän sisarta -sarjallaan luonut kansainvälisen ilmiön, jossa sarjan jokainen kirja on rikkonut myyntiennätyksiä ja noussut bestsellerlistojen kärkipäähän. Myös Suomessa Rileyn romaanit ovat olleet alkuvuoden myydyintä käännettyä kaunokirjallisuutta: niitä on myyty jo lähes 70 000 kappaletta. Menestyskirjailijan nyt suomeksi ilmestyvä Perhosten huone tarjoaa viihdyttävän lukupaketin kesäpäiviin.

Viihdyttävä tietokirja kertoo persoonallisista kissoista ja heidän tunnetuista palvelijoistaan25.5.2020 12:25:00 EESTTiedote

Kiehtovat kissat avaavat meille näkymän satumaahan, jossa kehrääminen, naukuminen, raapiminen ja laiskottelu ovat vielä arvossaan. Historian saatossa myös monet erilaisilla luovuuden aloilla menestyneet naiset ja miehet ovat hurmaantuneet kissojen maailmasta seuratessaan lemmikkinsä edesottamuksia. Uutuuskirja Kuuluisat kissat ja heidän ihmisensä kokoaa mielenkiintoisia tarinoita ja anekdootteja kuuluisien karvapalleroiden ja heidän kaksijalkaisten purkinavaajiensa elämästä.