Rauman Äyhön Alko uudistuu, myymälä kiinni 6.–16.5.

Rauman Äyhön Alko on kiinni remontin vuoksi 6.–16.5. ja se avataan jälleen 17.5. klo 9. Äyhön myymälän ollessa kiinni, palvelee Rauman keskustan myymälä (Karjalankatu 5) normaalisti arkisin klo 9-21 ja lauantaisin klo 9-18.

”Rauman kahdesta myymälästä on nyt Äyhön myymälän vuoro päivittyä sekä toiminnallisesti että ilmeen osalta Alkon uuden myymäläkonseptin mukaiseksi. Uudet tilat tarjoavat myös henkilöstöllemme entistä toimivammat puitteet Suomen parhaan asiakaspalvelun takaamiseksi,” kertoo Lounais-Suomen aluepäällikkö Juha Laanti.

Rauman Äyhön Alkon valikoima koostuu remontin jälkeen noin 1 300 nimikkeestä, joista panimotuotteita on noin 200, väkeviä noin 350 ja viinejä noin 750. Remontin yhteydessä valikoimaa uudistetaan noin 50 tuotteella huomioiden myös tuleva kesäsesonki.

Tämän lisäksi Alkon verkkokauppa palvelee asiakkaita noin 8 500 tuotteen koko valikoimalla. Verkkokaupan kautta kaikki Alkon tuotteet ovat tilattavissa mihin tahansa myymälään tai noutopisteeseen.

Kannustamme asiakkaita kertomaan tuotetoiveitaan

”Koko myymälätiimimme odottaa innolla kauan kaivattua remonttia. Ilme raikastuu ja tilojen toiminnallisuus paranee. Rakennamme valikoimaa myös yhdessä asiakkaidemme kanssa ja kannustankin lämpimästi asiakkaitamme kertomaan henkilöstöllemme tuotetoiveita. Ylipäätään asiantuntevat myyjämme auttavat mielellään, joten apua saa vaikkapa kevään ja kesän juhlajuomien valintaan”, myymäläryhmän palvelupäällikkö Suvi Raittinen sanoo.

Alko pyrkii aktiivisesti vähentämään myymäläketjunsa ympäristövaikutuksia. Liikepaikan valintaan vaikuttavatkin esimerkiksi synergiaedut, joita ovat mm. yhteinen pullojen ja tölkkien kierrätys, jätehuolto ja vartiointi. Yhteistoiminnan kautta haetaan ekologista tehokkuutta ja kustannussäästöjä sekä parempaa palvelua asiakkaille.

aluepäällikkö Juha Laanti, p. 020 711 6301

Heli Hassinen-Biberger Alkon uudeksi henkilöstöjohtajaksi1.8.2019 09:00:00 EESTTiedote

Filosofian maisteri, MBA Heli Hassinen-Biberger on nimitetty Alkon uudeksi henkilöstöjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi. Hän aloittaa tehtävässään loppuvuoden 2019 aikana. Heli Hassinen-Bibergerillä on laaja-alainen kokemus henkilöstöjohtamisen ja liiketoiminnan tehtävistä eri palvelualan yrityksissä. Hän työskentelee tällä hetkellä Realia Group -konsernin henkilöstöjohtajana. Aiemmin hän on toiminut johtotehtävissä muun muassa ISS Palveluissa ja Nissanilla. Hassinen-Bibergerillä on vahvaa kokemusta ja näyttöä strategiaa tukevista henkilöstön sekä organisaation kehittämishankkeista. Hän on kehittänyt HR-toimintamalleja painopistealueina esimerkiksi johtaminen, esimiestyö ja osaamisen kehittäminen niin kotimaisissa kuin kansainvälisissäkin organisaatioissa. ”Toivotan Heli Hassinen-Bibergerin lämpimästi tervetulleeksi Alkoon. Hänellä on monipuolinen kokemus palveluyritysten henkilöstön johtamisen ja kehittämisen osa-alueilta”, toimitusjohtaja Leena Laitinen kertoo. ”Olen saanut Alkon my