Veikkaus Oy

Ravihevoset kilpailevat Haminan keskustassa - Katso VeikkausTV:stä perjantaina ja lauantaina

Haminassa järjestetään tällä viikolla hevostapahtuma, jonka osana nähdään myös ravilähtöjä kaupungin keskustassa. VeikkausTV:n suorasta lähetyksestä voi katsoa perjantaina 10.6. ja lauantaina 11.6. ravureiden kilpailevan Haminan Kadettikoulunkadun areenalla.

Kuva Kaivopuiston Cityraveista keväältä 2017.

Cityraveissa kilpailumuotona 300 metrin suoranajo valjakko valjakkoa vastaan ja nopein etenee jatkoon. Knockout -kilpailut ratkaistaan Haminan Kadettikoulunkadulle rakennettavalla radalla.

Perjantaina kilpaillaan lämminveristen hevosten kärrylähdöt ja suomenhevosten monté eli raviratsastus. Lauantaina vuorossa ovat lämminveristen monté ja suomenhevosten kärrylähdöt.

Cityravit alkavat perjantaina klo 18:30 ja lauantaina klo 17:30. VeikkausTV näyttää Cityravit suorina lähetyksinä molempina päivinä.

Haminan Cityravit ovat perjantaina ja lauantaina Voittajavedon kohteina.

Cityravien osallistujista menestynein on perjantain lämminveristen kärrylähdössä kilpaileva Bag's Simoni, jonka voittosumma uralla on jo 107 535 euroa. Sen ohjastaja Henna Halme kilpaili Cityraveissa myös Helsingin Kaivopuistossa 2017 valtaisan yleisömeren kannustaessa.

Veikkauksen Voittajavedon kohteina ovat myös Porissa viikonloppuna kilpailtavien maastoesteratsastuskilpailuiden luokkia.

Veikkauksen mediapalvelu, puh. 09 4370 7000
ma-to: klo 8-21
pe: klo 8-24
la: klo 9-12 ja klo 20-22
su: klo 10-15

www.veikkaus.fi/yritys

Kuva Kaivopuiston Cityraveista keväältä 2017.

Veikkaus Oy

Me Veikkauksessa tuotamme peleillä iloa ja suojelemme sitä. Haluamme, että suomalaisten pelaaminen pysyy ilon puolella. Tässä työssä vastuullisuus ohjaa kaikkea toimintaamme. Haluamme olla pelialan edelläkävijä ja vastuullisen pelaajakokemuksen suunnannäyttäjä.

Hyvinvointi on meille sydämen asia. On tärkeää, että töihin on mukava tulla joka päivä. Meillä on monipuoliset ja laajat työsuhde-edut. Tarjoamme vaikuttavia työtehtäviä kehittyvässä työyhteisössä, jossa on iloinen tekemisen meininki.

Rakennamme yhdessä parempaa pelikenttää, ja tarjoamme kiinnostavia urapolkuja mm. tech-alan osaajille. Tutustu meihin veikkaus.fi/tyopaikat.

Tehdään työtä ‒ yhdessä ilon puolella.

VEIKKAUS
Aika vaikuttava pelifirma