Ravintola Levain muuttaa uusiin, isompiin tiloihin Merikortteliin

Levainin hapanjuurileivän ja leivonnaisten menekki on niin kovaa, että nykyinen leipomo on jäänyt pieneksi. Uudet, isommat tilat löytyivät läheltä, Punavuoren Merikorttelista.

Punavuoren viihdyttävin ja herkullisin kortteli saa uuden tulokkaan, kun leipomo-ravintola Levain muuttaa helmikuun loppupuolella isompiin tiloihin Merikortteliin. Telakkakadulla sijaitsevan korttelin palvelutarjonta kehittyy kohisten: aiemmin tänä vuonna aukesi italialaisen pizzaelämyksen huippuunsa vievä Forza ja loppuvuodesta ovensa avaa tunnelmallinen elokuvateatteri Riviera. Korttelista löytyy jo entuudestaan esimerkiksi kahvipaahtimo-kahvila Kaffa Roastery ja lounasravintola-kahvila Moko Market Café.

Uunituoreiden leipien ja suussasulavien leivonnaisten lisäksi Levain tarjoilee mutkatonta ruokaa aamusta iltaan paikan päällä nautittavaksi tai mukaan otettavaksi.

”Avasimme Levainin Punavuoreen Kankurinkadulle 2017, koska mielestämme Helsinki kaipasi oikeaa leipää. Levainin leipä ja leivonnaiset ovatkin avaamisesta lähtien saavuttaneet niin suuren suosion, että Kankurinkadun leipomo on jäänyt pieneksi. Siksi olikin loistavaa, että löysimme uuden ja upean tilan Levainille samalta alueelta ja pystymme näin jatkossa kehittämään toimintaamme ja palvelemaan asiakkaitamme entistä paremmin!” ravintoloitsija Matti Wikberg iloitsee.

Kiinteistösijoitusyhtiö Antiloopille kiinteistöjen runsas palvelutarjonta on tärkeää.

”Merikorttelissa on ainutlaatuinen, eloisa työyhteisö, jolle voimme iloksemme tarjota pian todella monipuolisia palveluita ravintoloista ja kahviloista kuntoiluun, päivittäistavaraostoksiin sekä illanviettoon. Tavoitteenamme on tehdä talon käyttäjien ja alueen asukkaiden arjesta helpompaa ja mukavampaa, ja Levain on loistava lisäys Merikorttelin tarjontaan. Lämpimästi tervetuloa joukkoon, Levain!” kiinteistön Asset Manager Maarit Kivelä toivottaa.

Maarit Kivelä
Asset Manager
maarit.kivela@antilooppi.fi

Antilooppi on pääkaupunkiseudun toimistokiinteistöihin keskittynyt kiinteistöyhtiö. Kehitämme omistamiamme kohteita vastuullisesti ja pitkäjänteisesti yhdessä asiakkaiden kanssa. Tunnetuimpia Antiloopin kiinteistöistä ovat Ympyrätalo ja muut Hakaniemen ja Hämeentien maamerkkirakennukset sekä Finnairin pääkonttori Helsinki-Vantaan lentoasemalla. Kaikkiaan meillä on vuokrattavaa tilaa noin 426 000 m2. Antiloopin omistavat suomalainen eläkevakuutusyhtiö Ilmarinen ja ruotsalainen eläkevakuutusyhtiö AMF Pensionsförsäkring.