Ravintola Revolution päivitetään uudelle vuosikymmenelle

Ravintola Revolution Jyväskylän keskustassa remontoidaan tammikuun aikana. Monipuolisena lounas- ja illallisravintolana, sekä yökerhonakin tunnettu Revolution sulkee ovensa remontin ajaksi, noin kolmeksi viikoksi. Revolutionin avajaisia vietetään helmikuun ensimmäisenä viikonloppuna.

Ravintola Revolution on palvellut asiakkaita Jyväskylän Kauppakadulla jo seitsemän vuoden ajan. Suosittuna lounas- ja illallisravintolana sekä yökerhona tunnettu Revolution sulkee ovensa maanantaina 13.1.2020. Remontti sulkee ravintolan noin kolmeksi viikoksi, jonka jälkeen avataan entistä viihtyisämpi ja muuntautumiskykyisempi Revolution. Keittiöremontin aikana 13.1.−21.1. myös osittain yhteistä keittiötä käyttävän ravintola Vennin keittiö on suljettuna. Venn palvelee kuitenkin päivittäin kahvila- ja juoma-asiakkaitaan myös keittiöremontin ajan. Ravintola Revolutionin uudistuksen on määrä valmistua lauantaiksi 1.2.2020.

Tavoitteena on remontoida Revolution uudelle vuosikymmenelle. Asiakkaiden palvelukonsepti säilyy remontin jälkeen entisellään, kellon ympäri toimivana, monipuolisena ruoka- ja illanviettoravintolana sekä yökerhona.

− Revo säilyy Revona, tarvetta suurin mullistuksiin ei ole. Isoimmat muutokset näkyvät ravintolasalin pinnassa maalina ja uusina kalusteina. Tilasta tehdään entistä muuntautumiskykyisempi konseptin eri tarpeisiin, kertoo ravintola Revolutionin ravintolapäällikkö Jukka Puhalainen.

Remontin yhteydessä ravintolan ilmettä ja palvelumallia hiotaan uudelle vuosikymmenelle.
− Palvelua viedään enemmän henkilökohtaiseen, kansainvälisempään suuntaan. Ruoassa taas palataan alkulähteille skandinaaviseen grillinkatkuiseen cross-kitcheniin, Puhalainen lisää.

Sisällä tapahtuvan remontin lisäksi myös ravintola Revolutionin terassi uudistetaan kesällä 2020.

Lisätietoja

Osuuskauppa Keskimaa, Jukka Puhalainen, Revolution ravintolapäällikkö, 010 767 5490
Osuuskauppa Keskimaa, Katja Ylitalo, ryhmäpäällikkö, 010 767 3068

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 625 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 130 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Keskimaan kesätyönhaku alkaa – tavoitteena haastatella jopa 2000 hakijaa19.12.2019 10:00:00 EETTiedote

Osuuskauppa Keskimaan kesätyönhaku alkaa vielä tämän vuoden puolella 19.12.2019. Kyseessä on yksi Keski-Suomen suurimmista työnhakukampanjoista, jonka puitteissa jalkaudutaan ympäri Keski-Suomea haastattelemaan hakijoita. Tavoitteena on haastatella noin 2000 hakijaa heti hakuajan päätyttyä. Keskimaa työllisti kesällä 2019 noin 800 kesätyöntekijää myymälöissä, ravintoloissa, hotelleissa ja liikennemyymälöissään. Kesätyöpaikoista noin puolet oli Tutustu työelämään ja tienaa -harjoittelupaikkoja 15–17 -vuotiaille nuorille.

Jyväskylän Kauppakeskus Sokkariin uusi hampurilaisravintola Friends & Brgrs3.12.2019 13:10:00 EETTiedote

Kauppakeskus Sokkarille saadaan uusi ravintolatoimija, kun hampurilaisketju Friends & Brgrs avaa ravintolan kauppakeskuksessa keväällä 2020. Hampurilaisketju Friends & Brgrs:lle remontoidaan 145 neliön tilat vuodenvaihteen jälkeen ravintolamaailmalta toisesta kerroksesta vapautuviin tiloihin. Ravintola sijoittuu uuden, niin ikään keväällä avattavan, sushiravintola Itsudemon viereen.

Joonas Heiskanen Jyväskylän Prisma Seppälän johtajaksi2.12.2019 14:16:16 EETTiedote

KTM Joonas Heiskanen on nimitetty Prisma Seppälän johtajaksi 1.1.2020 alkaen. Hän vastaa Prisman liiketoiminnan tuloksesta, henkilöstöstä sekä yhteistyöstä vuokralaisten ja asiakkaiden kanssa. Joonas Heiskanen on suorittanut S-Trainee-valmennuksen Osuuskauppa Peeässässä vuosina 2010-2011. Hän siirtyy uuteen tehtäväänsä Kuopion S-market Pitkälahdesta, jossa hän on toiminut marketpäällikkönä. − On mahtava päästä osaksi rautaisten ammattilaisten työryhmää, mitä parhaimmalle kauppapaikalle kehittämään edelleen Suomen parasta Prismaa, toteaa tammikuussa aloittava Prisma Seppälän johtaja Joonas Heiskanen.