Ravintola Trattoria Aukion uusi talviterassi Veranta on avattu

Hotelli Paviljongin yhteydessä toimivan ravintola Trattoria Aukion yhteyteen rakennettu lähes 100 m²:n talviterassi Veranta on valmistunut. Talviterassin myötä ravintola sai 50 uutta asiakaspaikkaa. Solo Sokos Hotel Paviljongin laajennustyöt jatkuvat.

Lasiseinäinen Veranta on ympäri vuoden käytössä ja sen virallisia avajaisia vietetään perjantaina 23.11., jolloin asiakkaille tarjoillaan ensimmäistä kertaa Aperitivo. Verannan myötä lanseerattu uusi konsepti Verannan Aperitivo on tarjolla perjantaisin klo 15 – 18. Ensimmäiseen Aperitivoon voi ilmoittautua ennakkoon. Uutta talviterassia on mahdollista varata myös yksityistilaisuuksiin.

Kuten Trattoria Aukiossa, myös Verannalla yksi toiminnan kulmakivistä on italialainen juoma, ruoka ja yhdessäolo.

– Italialaiseen kulttuuriin kuuluu juhlistaa viikonlopun alkamista ystävien kanssa yhdessä niin, että juoman lisäksi pöydässä on aina myös pientä syötävää. Buffetpöytään katamme ihania herkkuja, joita on kiva maistella drinkkien, kuoharin tai viinin kera. Perjantain Aperitivo on mitä mainion tapa startata myös pikkujoulut tai konsertti-ilta, ravintola Trattoria Aukion ravintolapäällikkö Päivi Kinnunen kertoo.

Verannan sisustuksen katseenvangitsija on mustavalkoinen graafinen lattia. Vaaleat värisävyt, luonnonläheiset puumateriaalit, mukavat loosit sekä lasiseinien vierustojen istutusaltaat aitoine kasveineen tarjoavat paikan irtiotolle arjesta.

Verannan myötä myös Trattoria Aukion lounas uudistuu. Lisäksi Verannan 50 asiakaspaikkaa antavat juuri sopivasti kaivattua lisätilaa.
– Moderni lämmin-/kylmäbuffetpöytä parantaa lounaan sujuvuutta ja salaattibuffa paranee entisestään, Kinnunen iloitsee.

Solo Sokos Hotel Paviljongin laajennustyöt jatkuvat yhä. Laajennusosaan on tulossa 40 superior-tasoista huonetta. Hotellin laajennusosa valmistuu kesän sesonkiin.

Lisätietoja:
Trattoria Aukion ravintolapäällikkö Päivi Kinnunen, 010 785 1112
Hotelli- ja ravintolatoiminnan toimialajohtaja Pasi Kunelius, 010 767 3060

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 600 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 130 000. Keskimaa työllistää lähes 2000 keskisuomalaista.

Osuuskauppa Keskimaa ja sen asiakasomistajat lahjoittavat 131 074 euroa Ilo auttaa -hyväntekeväisyyskampanjassa27.11.2018 11:45Tiedote

Ilo auttaa -kampanjassa lahjoitetaan 131 074 euroa lasten, perheiden ja vanhusten arjen parantamiseen Keski-Suomessa. Toteutuskumppaneiksi kampanjaan pyydettiin viisi järjestöä: Keski-Suomen keskussairaalan lastenosastojen tuki ry. eli lyhyemmin Lastu ry., Olympiakomitean Lasten liike -iltapäiväkerhot, Keski-Suomen ensi- ja turvakoti, SPR ja Keski-Suomen Syöpäyhdistys ry.

Keskimaalla varovaisen kasvun vuosi26.10.2018 11:11Tiedote

Osuuskauppa Keskimaan tammi-syyskuun liikevaihto oli 466,9 miljoonaa euroa kasvaen 3,1 % edellisvuoden vastaavaan ajanjaksoon verrattuna. Tammi-syyskuun tulos ennen veroja oli 20,8 miljoonaa euroa ja operatiivinen tulos 15,9 miljoonaa euroa, mikä on 2,4 miljoonaa euroa parempi kuin viime vuonna. Koko vuoden operatiivisen tuloksen ennakoidaan päätyvän edellistä vuotta ja budjetoitua paremmalle, yli 20 miljoonan euron tasolle. Tulosparannuksen taustalla on myynnin kasvu ja tehokkuuden parantuminen.