Ravintola VENN Wiklundin liiketoiminta päättyy

Wiklund-keskuksen toisessa kerroksessa sijaitsevan ravintola VENN Wiklundin liiketoiminta päättyy.

- Turun Osuuskauppa on viime vuosina kehittänyt voimakkaasti Wiklund-keskusta ja sen palveluita. Tavoitteenamme on luoda Wiklund-keskukseen houkutteleva ravintolatarjonta, joka vastaa kuluttajien toiveisiin. Osana tätä kehittämistyötä olemme päättäneet sulkea VENNin. Ravintolan konsepti ei ole löytänyt paikkaansa muun tarjonnan joukossa, eikä se siten ole päässyt sille asetettuihin tulos- ja kannattavuustavoitteisiin. Sen sijaan VENNin vieressä sijaitseva ravintola Trattoria on asiakkaiden suosikki, ja meillä onkin suunnitelmia ravintolan laajentamiseksi VENNiltä vapautuvaan tilaan, kertoo matkailu- ja ravitsemiskaupasta vastaava toimialajohtaja Mikko Eskelinen Turun Osuuskaupasta.

Ravintola VENN suljetaan 30.1.2021 ja tila avataan myöhemmin keväällä uudestaan osana nykyistä ravintola Trattoriaa.

VENN työllistää 7 henkilöä. Heille kaikille tarjotaan jatkossakin muuta työtä Turun Osuuskaupasta.

Turun Osuuskauppa, toimialajohtaja Mikko Eskelinen, puh. 010 764 5007