RAX BUFFET KASVAA – 27. RAVINTOLA AUKEAA MIKKELIIN HUHTIKUUSSA

Kotimainen Rax Buffet -ravintolaketju nauttii Suomen talouskasvun nousukiidosta. Viime syksynä ketju avasi ravintolan Lahteen ja huhtikuussa 2018 aukeaa asiakkaiden toivoma buffetravintola kauppakeskus Akseliin Mikkeliin.
Rax Buffet -ketju laajenee Mikkeliin huhtikuussa 2018.

Rax Buffet on kotimainen buffetravintolaketju, jonka ravintoloita on tällä hetkellä 21 kaupungissa. Mikkeli on kokonaan uusi Rax-kaupunki, ja Rax Buffet tulee olemaan kauppakeskus Akselin ainoa pizzabuffetravintola. Ravintola tulee työllistämään yhteensä kahdeksan henkilöä ja asiakaspaikkoja ravintolassa on 94.

– Asiakaspalautteiden perusteella Raxia on toivottu pitkää Mikkelin seudulle. Olemme iloisia, että saimme liiketilat näin keskeiseltä paikalta ja nyt voimme vihdoin vastata asiakkaidemme toiveisiin, Rax Buffet -ketjun johtaja Kim Westerling iloitsee.

Vuonna 1994 perustettuun Rax Buffet on tunnettu monipuolisesta pizzavalikoimastaan. Pizzojen ohella tarjolla on runsas salaattipöytä sekä suosittu jälkiruokabuffet. Lisäksi runsaassa valikoimassa on vegaanisia ruokia. Ravintoloiden valttikorttina on, että eri ruokavalioiden noudattajat ruokailevat helposti saman pöydän ääressä, jolloin jokainen loihtii itselleen juuri sellaisen annoksen kuin mieli tekee.

– On hienoa tarjota tällainen kaikille ikäryhmille ja mieltymyksille sopiva ruokailuvaihtoehto kauppakeskuksen kävijöille. Sekin on hienoa, että saadaan taas uusi vahva palvelualan brändi Mikkeliin ja Akseliin, toteaa Akselin kauppakeskusjohtaja Jukka Toivakka.

Lisätiedot:

Kim Westerling, ketjujohtaja, Rax Buffet, Restel Ravintolat Oy, +35840 588 0102, kim.weterling@restel.fi

Rax Buffet -ketju laajenee Mikkeliin huhtikuussa 2018.

RAX BUFFET
Rax Buffet on helppo, nopea ja edullinen perheravintola, jonka monipuolisesta ja laadukkaasta buffetpöydästä löytyy vaihtoehtoja jokaiseen makuun pizzasta salaattiin. Rax Buffet -ravintoloissa voit syödä ja juoda kiinteällä hinnalla mitä haluat ja niin paljon kuin haluat. Rax Buffetin tuotteita voit ostaa myös mukaan. Vuonna 1994 perustettuun Rax Buffet -ketjuun kuuluu 26 ravintolaa 21 paikkakunnalla ympäri Suomen.

Restel Oy on suomalainen ravintola-alan yritys, johon kuuluu noin 170 ravintolaa, työllistäen yli 4000 alan ammattilaista. Restelin ravintoloita ovat BURGER KING®-, Taco Bell-, Rax Buffet-, Shell HelmiSimpukka-, Grilsson-, Martina-, O' Learys- Wanha Mestari- Hemingway's -ravintolat sekä Tapahtumaravintolat. www.restel.fi