Rax Pizzabuffet muuttaa uusiin tiloihin Jyväskylässä

Remontti Rax Pizzabuffetin tulevissa tiloissa on kovaa vauhtia käynnissä. Uudet ravintolatilat mahdollistavat jopa 90 hengen ryhmien ruokailun buffetpöydän antimista. Raxin herkullisia pizzoja, pizzataskuja, salaatteja ja boxeja saa myös helposti tilattua ja maksettua Raxin uudella sovelluksella, joka tarjoaa herkullisia etuja.
Rax KotiBox -menu palvelee monipuolisella valikoimalla. Ruuat voi noutaa ravintolasta tai tilata kotiinkuljetuksella Raxin oman sovelluksen kautta, Woltilla tai Foodoralla. Kaikki menun annokset valmistetaan tilauksesta.

Jyväskylän Rax Pizzabuffet muuttaa uusiin tiloihin viereisestä kauppakeskus Forumin toisesta kerroksesta. Uudet tilat sijaitsevat OP Keski-Suomen pääkonttorirakennuksen ravintolamaailmassa, jossa osassa salia aloitti jo marraskuussa toimintansa pikaruokaravintola Taco Bell. ”Pääkonttorin mittavan remontin tavoitteena on luoda keskustaan houkutteleva, viihtyisä kauppakeskus osana Forumia”, toteaa Toni Ruokanen OP-Keski-Suomen hallintojohtaja. Uusi liiketila remontoidaan täysin ja tilat ovat Raxin uuden konseptin mukaiset. Uudessa ravintolassa on 90 asiakaspaikkaa ja ovet uudistuneeseen Rax Pizzabuffettiin avataan helmikuussa 2022.

”Odotamme jo innolla, että saamme uuden ravintolan auki. Tilat ovat täysin uudistetut, raikkaat ja viihtyisät. Uskomme, että kanta-asiakkaamme viihtyvät meillä nyt entistä paremmin ja toivomme toki, että näemme myös uusia tuttavuuksia”, kertoo Rax Pizzabuffetin ketjujohtaja Sarita Lehtinen.

Raxin laajan buffet-valikoiman avulla jokainen asiakas pääsee herkuttelemaan aina omalla maulla. Valinnan varaa löytyy myös KotiBox-valikoiman tilauksesta valmistettavista uunituoreista pizzoista, pizzataskuista ja boxeista sekä raikkaista salaateista, jotka voi joko noutaa ravintolasta tai tilata kotiinkuljetuksella Woltin tai Foodoran kautta.

Sarita Lehtinen, ketjujohtaja Rax Pizzabuffet, +358 40 527 6899, sarita.lehtinen@restel.fi

Raxin buffetpöydässä jokainen herkuttelee aina omalla maulla.
Buffetissa on tarjolla pizzoja, raikasta salaattia, lämpimän pöydän vaihtoehtoja sekä kylmiä ja kuumia juomia. Kaiken kruunaa suussa sulava pehmytjäätelö!
Raxin sisustus on raikas ja viihtyisä.

RAX PIZZABUFFET

Rax palvelee buffetilla tai KotiBox-noutomenulla. Buffetissa herkuttelet helposti ja vaivaattomasti. Tarjolla on pizzoja, raikasta salaattia, lämpimän pöydän vaihtoehtoja sekä kylmiä ja kuumia juomia. Kaiken kruunaa suussa sulava pehmyt jäätelö!

Saat tilattua ruokaa myös mukaan otettaaksi tai kotiinkuljetuksella. Kaikki KotiBox-mnun ruoat valmistetaan tilauksesta. Heitä nälälle hyvästi hyvällä ruoalla - aina omalla maulla.

Vuonna 1994 perustettuun suomalaiseen Rax Pizzabuffet -ketjuun kuuluu 30 ravintoaa ympäri Suomen.

Restel Oy on suomalainen ravintola-alan yritys, johon kuuluu noin 170 ravintolaa, työllistäen yli 2 600 ravintola-alan ammattilaista. Restelin ravintoloita ovat BURGER KING®-, Taco Bell-, Rax Pizzabuffet-, HelmiSimpukka-, O'Learys-, Wanha Mestari-, Hemingway's -ravintolat sekä Food&Events Tapahtuma- ja Ruokaravintolat.