Rax tekee paluun Turun keskustaan

Ravintola avataan joulukuussa 2021/alkuvuonna 2022 katutasolle osoitteeseen Aurakatu 6. Raxissa tulee olemaan asiakaspaikkoja noin 128 sekä ulkoterassi.

Raxin buffetpöydässä jokainen herkuttelee aina omalla maulla.

”Olemme iloisia saadessamme Raxin taas takaisin Turun keskustaan. Keskeisellä paikalla sijaitsevaan ravintolaan löytää helposti syömään paikanpäälle, sieltä voi noutaa ruokaa mukaan uudistetusta Rax KotiBox -valikoimasta tai tilata ruokaa suoraa kotiin. Ravintolan aurinkoinen terassi mahdollistaa ruokailun kesällä myös ulkona. Suurikokoinen ravintola soveltuu mainiosti kaikenlaisille ryhmille tai vaikka lastensynttäreiden järjestämiseen. Toivotamme asiakkaat lämpimästi tervetulleiksi Raxin herkkujen äärelle”, toivottaa Rax Pizzabuffetin ketjujohtaja Sarita Lehtinen.

Raxin laajasta buffet-valikoimasta löytyy pizzoja, salaattia, lämpimiä ruokia sekä muita vaihtoehtoja moneen makuun. KotiBox-valikoiman tilauksesta valmistettavat uunituoreet pizzat, pizzataskut ja muut ruoat voi noutaa ravintolasta tai tilata kotiinkuljetuksella. Rax Pizzabuffet -ketjun toinen ravintola Turussa sijaitsee kauppakeskus Skanssissa. Ravintolan henkilökunnan rekrytointi käynnistyy heti. Haemme joukkoomme positiivisia ja ahkeria raxilaisia. Mikäli sinusta löytyy kyllä onnistuu -asennetta ota yhteyttä aluepäällikköömme Nea Kääriäiseen sähköpostilla nea.kaariainen@restel.fi.

Sama vielä paikallisille käännettynä:

”Kui mun ny tarttis sanoo, Rax Piszapuffet avaa Turus ravintolan Aurakarul. Raxis palvelas puffetil sekä Rax KotiPox -noutovalikoimal. Ravintolas o asiakaspaikoi 128 sekä aurinkoine terassi ulkoruakailua varten. Me niin pal toivomme, et tulisitte syämään Raxiin!”

Käännöksessä käytetty apuna Turkuraattoria

Sarita Lehtinen, ketjujohtaja Rax Pizzabuffet, +358 40 527 6899, sarita.lehtinen@restel.fi

Raxin buffetpöydässä jokainen herkuttelee aina omalla maulla.
Rax KotiBox -menusta löytyy laaja valikoima pizzoja, salaatteja, pizzataskuja, wingsejä ja muita annoksia.
Buffetissa on tarjolla pizzoja, raikasta salaattia, lämpimän pöydän vaihtoehtoja, ruokaisa päivän keitto sekä kylmiä ja kuumia juomia. Kaiken kruunaa suussa sulava pehmytjäätelö!

RAX PIZZABUFFET

Rax Pizzabuffet palvelee buffetilla ja KotiBox-noutomenulla. Monipuolisessa buffet-pöydässä on herkuteltavaa moneen makuun. Jokainen kokoaa omanlaisensa annoksen raikkaasta salaatista, herkullisista pizzoista, maukkaista wingseistä sekä suussa sulavasta pehmytjäätelöstä. Buffetissa asiointi on mutkatonta ja herkutella voi heti maksettuaan, sillä tuoretta ruokaa on aina valmiina tarjolla. KotiBox-menu mahdollistaa ruuan tilaamisen myös mukaan otettavaksi tai kotiinkuljetuksella Woltin ja Foodoran kautta. Kaikki KotiBox-annokset valmistetaan keittiössä asiakkaan tilauksesta.

Vuonna 1994 perustettuun Rax Pizzabuffet -ketjuun kuuluu 30 ravintolaa ympäri Suomen.

Restel Oy on suomalainen ravintola-alan yritys, johon kuuluu noin 170 ravintolaa, työllistäen yli 2 600 ravintola-alan ammattilaista. Restelin ravintoloita ovat BURGER KING®-, Taco Bell-, Rax Pizzabuffet-, HelmiSimpukka-, O'Learys-, Wanha Mestari-, Hemingway's -ravintolat sekä Food&Events Tapahtuma- ja Ruokaravintolat.

Mestaritalli laajentaa aukioloaikojaan, uudistaa ruokalistansa ja tuo ainutlaatuiset iglut palvelukokonaisuuteensa15.10.2021 09:02:11 EEST | Uutinen

Mestaritalli aukeaa asiakkaille perjantaina 15.10. ja suositut viikonlopun Skumppabrunssit alkavat 16.10. Remontin läpikäyneessä Mestaritallissa nautitaan jatkossa talviaukioloajoista sekä uudistuneen ruokalistan annoksista, joista osa valmistetaan Big Green Egg® -hiiligrillissä. Täysin uutta ovat terassin ainutlaatuiset lasiset Iglut, joissa voi ihailla Taivallahden maisemia säältä suojassa.

Restel valmentaa nuoria myös tulevaan työelämään22.6.2021 12:00:00 EEST | Uutinen

Vuonna 2020 alkaneessa Burger Kingin ja Diakonissalaitoksen yhteisessä Yhdessä työhön -hankkeessa on ollut tavoitteena helpottaa nuorten työhön pääsemistä ja samalla parantaa heidän työelämätaitojansa. Kohderyhmänä ovat olleet erityisesti heikossa asemassa olevat nuoret. ”Haluamme oikeasti kuunnella nuoria ja ymmärtää heidän erityistarpeitaan työpaikoilla, siksi lähdimme mukaan hankkeeseen”, kertoo Restelin ketjujohtaja Siru Kalpio. Ravintolatoimija Restelin Burger King -ketjussa työskentelee paljon työelämän ensikertalaisia. Tämä on tiedostettu yhtiössä jo pitkään ja sen takia nuoria on valmennettu myös pikaruokaravintolauran jälkeiseen työelämään. Restelissä on tahtoa luoda jokaiselle yhtiön ravintoloista eteenpäin työelämään lähtevälle nuorelle hyvät edellytykset menestyä kaikenlaisissa töissä ja työyhteisöissä. Ravintolaympäristö on oivallinen paikka harjoitella taitoja, joita tarvitaan myös muualla; asiakaspalvelun, myynnin, tiimityöskentelyn ja johtamisen osaamisesta on hyötyä al