Realia Group Oy

Realia Group -konsernin strategia- ja integraatiojohtajaksi Lauri Leino

Realia Group -konsernin strategia- ja integraatiojohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi on 1.2.2018 alkaen nimitetty DI Lauri Leino. Lauri Leino siirtyy Realia Group -konserniin August Associatesista, missä on hän on viimeksi työskennellyt Directorina.

”Olemme erittäin tyytyväisiä saadessamme Lauri Leinon vastaamaan Realia Group -konsernin strategia- ja integraatiohankkeista. Olemme viime aikoina keskittyneet vielä aiempaa vahvemmin yritysostoilla tapahtuvaan kasvuun niin kotimaassa kuin kansainvälisesti, ja Lauri Leinon vahva kokemus vahvistaa konsernia tällä osa-alueella. Hänen osaamisensa tukee erinomaisesti Realia Groupin ja sen konserniyhtiöiden kehittymistä. Haluamme olla jatkossa Pohjoismaiden ja Baltian vahvin kiinteistönvälityksen ja -johtamisen asiantuntijapalvelukonserni”, Realia Group Oy:n toimitusjohtaja Matti Bergendahl toteaa.

"Realia Group on erittäin kiinnostavassa kehitysvaiheessa alansa markkinajohtajana kiinteistönvälitys- ja kiinteistöjohtamispalveluissa. Konsernilla on laajasti mahdollisuuksia kasvaa korkeatasoisia asiantuntijapalveluita kehittämällä. Odotan innolla, että pääsen mukaan rakentamaan Realia Groupista sen toimialojen parasta konsernia yhdessä henkilöstön ja asiantuntijoiden kanssa", Lauri Leino sanoo.

Strategia- ja integraatiojohtajana Lauri Leino vastaa Realia Group -konsernin strategia- ja integraatioasioista valtakunnallisesti ja kansainvälisesti, ja hän raportoi Realia Groupin toimitusjohtajalle.

Lisätietoja:
Lauri Leino, strategia- ja integraatiojohtaja (1.2.2018 alkaen), Realia Group Oy, 050 531 8295
Matti Bergendahl, toimitusjohtaja, Realia Group Oy, p. 040 833 5461

Lisätietoja:

Matti Bergendahl, toimitusjohtaja, Realia Group
Matti.Bergendahl@realia.fi

Realia Group Oy
Valimotie 9

Realia Group Oy on Pohjoismaiden suurin asuntojen, kiinteistöjen ja toimitilojen välitykseen sekä hallintaan erikoistunut asiantuntijapalvelukonserni. Realia Groupiin kuuluvat Huoneistokeskus, SKV Kiinteistönvälitys, Huom! Huoneistomarkkinointi, Realia Isännöinti ja Realia Management. Baltian, Ruotsin ja Norjan liiketoiminnoista vastaavat Ober-Haus ja Hestia. Realia Groupin vuotuinen liikevaihto on noin 114 miljoonaa euroa ja konsernin palveluksessa työskentelee yli 1 900 henkilöä. Yhteistä kaikille yrityksille on asiakastyytyväisyyden korostaminen, jota rakennetaan räätälöidyillä tuotteilla sekä aktiivisella ja ammattitaitoisella palvelulla. www.realiagroup.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Realia Group Oy

Realia Group laajentaa kansainvälistä liiketoimintaansa ostamalla ruotsalaisen kiinteistöjohtamispalveluyritys Hestian8.3.2017 14:46Tiedote

Pohjoismaiden suurin kiinteistöjohtamis- ja kiinteistönvälityspalveluita tarjoava Realia Group -konserni on ostanut ruotsalaisen kiinteistöjohtamispalveluyritys Hestian. Yrityskauppa on osa Realia Groupin kasvustrategiaa ja yritysostolla Realia Group vahvistaa kansainvälistä liiketoimintaansa kiinteistöjohtamispalveluissa ja laajenee myös muihin Pohjoismaihin.