Realia Isännöinti vahvistaa toimintaansa Helsingissä

Realia Isännöinti Oy on 6.4.2018 solminut liiketoimintakaupan Isännöitsijätoimisto Pekka Lindberg Oy:n liiketoiminnan siirtymisestä Realia Isännöinnille. Isännöitsijätoimisto Pekka Lindberg Oy:n isännöimät asiakkuudet siirtyvät Realia Isännöinti Oy:lle 1.6.2018 alkaen.

Isännöitsijätoimisto Pekka Lindberg Oy on Lauttasaaressa Helsingissä toimiva isännöintiyritys. Liiketoimintakaupan myötä yrityksen 16 asiakkuutta siirtyvät Realia Isännöinnille.

Isännöitsijätoimisto Pekka Lindberg Oy:n nykyinen toimitusjohtaja Pekka Lindberg siirtyy liiketoimintakaupan myötä eläkkeelle.

”Olen päättänyt jäädä eläkkeelle tänä vuonna ja olen aktiivisesti pyrkinyt löytämään liiketoiminnalleni jatkajan. Punnittuani eri vaihtoehtoja Realia Isännöinti tuntui asiakkaiden kannalta parhaalta vaihtoehdolta. Poikani Kari Lindberg jatkaa isännöinnin tehtävissä Realia Isännöinnin palveluksessa, joten perheyrityksemme tarina jatkuu myös liiketoimintakaupan jälkeen”, Pekka Lindberg sanoo.

”Realia Isännöinnillä on kunnia jatkaa Pekka Lindbergin elämäntyötä isännöinnin parissa. Varmistamme, että Isännöitsijätoimisto Pekka Lindberg Oy:n asiakkaat saavat myös jatkossa ensiluokkaisen palvelun ja että yhdistyminen sujuu asiakkaille mahdollisimman vaivattomasti”, sanoo Realia Isännöinnin vt. liiketoimintajohtaja ja Realia Group -konsernin toimitusjohtaja Matti Bergendahl.

Jyrki Makkonen, aluejohtaja, Realia Isännöinti Oy, puh 040 900 8999
Pekka Lindberg, toimitusjohtaja, Isännöitsijätoimisto Pekka Lindberg Oy, puh 09 678 201

Tutkimus: Energian säästäminen taloyhtiöissä kiinnostaa enemmistöä suomalaisista27.11.2017 08:00Tiedote

Suomalaisia taloyhtiön osakkaita kiinnostaa energian säästö omassa taloyhtiössään. Tutkimuksen mukaan osakkaista 64 % on valmis investoimaan taloyhtiön energian säästöön tähtääviin hankkeisiin kustannussäästöjen saavuttamiseksi. Realia Isännöinti selvitti lokakuussa 2017 asunto-osakeyhtiössä asuvien suomalaisten näkemyksiä energian säästöön tähtäävistä hankkeista.

Realia Isännöinti vahvistaa liiketoimintaansa Espoossa ja Kauniaisissa ostamalla Espoon Isännöinnin10.5.2017 13:50Tiedote

Pohjoismaiden suurimpaan kiinteistöjohtamis- ja kiinteistönvälityspalveluita tarjoavaan Realia Group -konserniin kuuluva Realia Isännöinti on ostanut Espoon Isännöinnin. Yrityskauppa on osa Realia Groupin ja sen tytäryhtiö Realia Isännöinnin kasvustrategiaa ja tukee Realia Isännöinnin tavoitetta toimia isännöintialan suunnannäyttäjänä erityisesti asiakaskokemuksen kehittämisessä.