Rekryexpossa on noin 2000 työpaikkaa tarjolla – esiintymässä mm. Sampo Kaulanen ja Sani Leino

Varsinais-Suomen alueen positiivinen rakennemuutos jatkuu. Alueelle kaivataan edelleen eri ammattialojen osaajia. Syksyn Rekryexpo kerää Varsinais-Suomen työnantajat ja työtä etsivät Turun Messukeskukseen 21.11. Tapahtumassa on nyt jo noin 2 000 avoimeksi ilmoitettua työpaikkaa. Työpaikkojaan esittelee noin 50 yritystä.

Jere Satamo /Turun Messukeskus Oy:n kuva-arkisto 2018

Mielenkiintoista antia on luvassa myös muillekin kuin aktiivisesti töitä hakeville. Tapahtumassa oman yrittäjätarinsa kertoo mm. paljon julkisuudessa ollut Jounin Kauppa -yrityksen Sampo Kaulanen.

Asiantuntijabrändäyksestä ja siitä, miten omaa osaamistaan kannattaa myydä verkossa, avaa puolestaan asiantuntija Sani Leino. Työnantajakuvan kehittämisestä puhuu kuulijoille Miikka Huhta, Advisor, Employer Branding, Miltton.

Rekryexpossa tarjolla olevat työpaikat ovat mm. kaupan alan, hoiva-alan ja IT-alan työpaikkoja. Tarjolla on myös kesätyöpaikkoja. Messuille on tulossa mm. insinööriopiskelijoita FITechin (Finnish Institute of Technology) kautta tutustumaan tapahtumaan.

Rekryexpossa järjestetään myös Kohtaantoseminaari matkailualan toimijoille. Seminaarin järjestää Matkailudiili-hanke yhdessä Varsinais-Suomen TE-toimiston kanssa.

Rekryexpo järjestettiin edellisen kerran keväällä. Tapahtuma toteutetaan yhteistyössä TS Yhtymän medioiden kanssa.

Tapahtuma on avoinna 21.11. kello 10-18. Tapahtuma on pääsymaksuton.

Tiedote ja kuvat: http://www.turunmessukeskus.fi/rekryexpossa-noin-2000-tyopaikkaa-tarjolla/

Krista Ahonen
projektijohtaja
krista.ahonen@turunmessukeskus.fi

www.rekryexpo.fi
#rekryexpo

Jere Satamo /Turun Messukeskus Oy:n kuva-arkisto 2018

Yli 50 näytteilleasettajaa hyvällä asialla – vapaaehtoiset messujen pääsylippumaksut Saaristomeren hyväksi7.11.2018 10:12Tiedote

Venexpossa Turun Messukeskuksessa tehdään tuttuun tapaan laadukkaita venehankintoja tulevaan kesään. Tapahtumassa on 54 näytteilleasettajaa. Turun Messukeskus esittelee kahdessa hallissa uusia veneitä sekä yhdessä hallissa laadukkaita vaihtoveneitä 8.-11.11. Messukeskuksessa on esillä noin 80 venettä. Esillä on myös venetarvikkeita, laitureita ja mm. veneenrakennuskoulutuksen esittelyä. Lapsille on tarjolla mm. solmukoulu ja Tiikeri-pomppulinna.

Vapaaehtoiset pääsymaksut Saaristomeren hyväksi - Maksuton venemessutapahtuma Turussa 8.-11.11.31.10.2018 11:40Tiedote

Tiedote 31.10.2018. Venexpossa Turun Messukeskuksessa tehdään tuttuun tapaan laadukkaita venehankintoja tulevaan kesään. Turun Messukeskus esittelee kahdessa hallissa uusia veneitä sekä laadukkaita vaihtoveneitä 8.-11.11. Tapahtuman vapaaehtoiset lipputulot lahjoitetaan Saaristomeren hyväksi. Messukeskuksessa on esillä noin 80 venettä, joista suurin osa on uusia. Esillä on myös venetarvikkeita, laitureita ja mm. veneenrakennuskoulutuksen esittelyä. Lapsille on tarjolla mm. solmukoulu ja Pomppulinnamaailman testausta.

Greppa sminktips och hantverkstekniker26.10.2018 10:30Tiedote

Evenemanget Kvinnor som Kan arrangeras tillsammans med evenemangen Må bra och Outlet på Åbo Mässcentrum 26–28.10. Totalt medverkar omkring 220 företag i evene¬manget och därutöver framträder tiotals intressanta gäster med anföranden och infor¬mations¬inslag. Bland annat kommer en intressant paneldiskussion att föras på temat Utmaningar och möjligheter med artificiell intelligens. Arrangör för diskussionen är Henry ry.

Messuhumua Turun Messukeskuksessa viikonloppuna – Twerkkausta, kansainvälinen tankotanssikilpailu ja Onnellisten mummojen muotinäytös26.10.2018 10:30Tiedote

Turun Messukeskuksen tapahtumassa puhutaan viikonloppuna mm. terveydestä, hyvinvoinnista sekä erilaisista terveysväitteistä. Kädentaidot, muoti ja kauneustrendit sekä erilaiset henkisen kasvun puheenvuorot ovat myös vahvasti esillä. Yhteistapahtuma Osaava Nainen, Terve Olo ja Outlet järjestetään Turun Messukeskuksessa 26.-28.10. Vilkkaassa messuviikonlopussa on mukana noin 220 yritystä, ja yleisöllä on mahdollisuus tutustua 130:een ohjelmanumeroon.