Rekryexpossa on noin 2000 työpaikkaa tarjolla – esiintymässä mm. Sampo Kaulanen ja Sani Leino

Varsinais-Suomen alueen positiivinen rakennemuutos jatkuu. Alueelle kaivataan edelleen eri ammattialojen osaajia. Syksyn Rekryexpo kerää Varsinais-Suomen työnantajat ja työtä etsivät Turun Messukeskukseen 21.11. Tapahtumassa on nyt jo noin 2 000 avoimeksi ilmoitettua työpaikkaa. Työpaikkojaan esittelee noin 50 yritystä.

Jere Satamo /Turun Messukeskus Oy:n kuva-arkisto 2018

Mielenkiintoista antia on luvassa myös muillekin kuin aktiivisesti töitä hakeville. Tapahtumassa oman yrittäjätarinsa kertoo mm. paljon julkisuudessa ollut Jounin Kauppa -yrityksen Sampo Kaulanen.

Asiantuntijabrändäyksestä ja siitä, miten omaa osaamistaan kannattaa myydä verkossa, avaa puolestaan asiantuntija Sani Leino. Työnantajakuvan kehittämisestä puhuu kuulijoille Miikka Huhta, Advisor, Employer Branding, Miltton.

Rekryexpossa tarjolla olevat työpaikat ovat mm. kaupan alan, hoiva-alan ja IT-alan työpaikkoja. Tarjolla on myös kesätyöpaikkoja. Messuille on tulossa mm. insinööriopiskelijoita FITechin (Finnish Institute of Technology) kautta tutustumaan tapahtumaan.

Rekryexpossa järjestetään myös Kohtaantoseminaari matkailualan toimijoille. Seminaarin järjestää Matkailudiili-hanke yhdessä Varsinais-Suomen TE-toimiston kanssa.

Rekryexpo järjestettiin edellisen kerran keväällä. Tapahtuma toteutetaan yhteistyössä TS Yhtymän medioiden kanssa.

Tapahtuma on avoinna 21.11. kello 10-18. Tapahtuma on pääsymaksuton.

Tiedote ja kuvat: http://www.turunmessukeskus.fi/rekryexpossa-noin-2000-tyopaikkaa-tarjolla/

Krista Ahonen
projektijohtaja
krista.ahonen@turunmessukeskus.fi

www.rekryexpo.fi
#rekryexpo

Jere Satamo /Turun Messukeskus Oy:n kuva-arkisto 2018

Rekryexpo 10.4. Turun Messukeskuksessa – Avoimia työpaikkoja, tarinaa yrittämisestä ja työnhausta tulevaisuudessa8.4.2019 11:32:17 EESTTiedote

Turun Messukeskuksessa järjestetään 10.4. Rekryexpo, jossa Varsinais-Suomen avoimet työpaikat kohtaavat työnhakijat. Tapahtuma järjestetään nyt neljännen kerran, ja tapahtuman kautta on työllistynyt jo monia. Tarjolla on tälläkin kertaa noin 2500 avointa työpaikkaa ja töitä tarjoavia yrityksiä on mukana noin 40. Rekryexpoon on maksuton sisäänpääsy.

Rekryexpo 10.4. Turun Messukeskuksessa – Avoimia työpaikkoja riittää edelleen Rekryexpossa2.4.2019 12:36:04 EESTTiedote

Turun Messukeskuksessa järjestetään 10.4. Rekryexpo, jossa Varsinais-Suomen avoimet työpaikat kohtaavat työnhakijat. Tapahtuma järjestetään nyt jo neljännen kerran, ja tapahtuman kautta on työllistynyt jo monia. Tarjolla on tälläkin kertaa noin 2500 avointa työpaikkaa. Rekryexpoon on maksuton sisäänpääsy. Tapahtumassa on mielenkiintoista sisältöä myös muille kuin aktiivisesti töitä etsiville.