REMEO VAHVISTAA TIETOTURVAPALVELUITAAN OSTAMALLA SAFE REC OY:N

TIEDOTE 12.7.2017. Ympäristöhuoltoalan yritys Remeo Oy ostaa 12.7.2017 päivätyllä kauppasopimuksella tietoturvapalveluyritys Safe Rec Oy:n koko osakekannan ja vahvistaa siten tietoturvapalveluidensa valtakunnallista tarjontaa.

Safe Rec Oy on vuonna 1976 perustettu yritys, joka tarjoaa tietoturvapalveluja yrityksille ja julkiselle sektorille pääosin eteläisessä ja läntisessä Suomessa. Yrityksen nimi Safe Rec tulee englanninkielisestä termistä Safety Recycling, turvakierrätys. Sillä viitataan Safe Rec Oy:n kehittämään menetelmään tietoturvan kannalta ongelmallisen materiaalin keräämiseksi ja jatkokäsittelemiseksi. Yrityksen toimipisteet sijaitsevat Vantaalla ja Hämeenlinnassa.

Remeo Oy tarjoaa vastaavanlaista tietoturvapalvelua valtakunnallisesti.
”Olemme tehneet tuotannollista yhteistyötä Safe Recin kanssa jo useita vuosia Vantaalla, ja yhteistyö on ollut saumatonta ja tehokasta. Yrityskauppa on luonnollinen jatke monen vuoden hyvälle yhteistyölle laadukkaan ja kilpailukykyisen kumppanin kanssa. Kaupan myötä vahvistamme toimintaamme entisestään mm. tehostamalla logistiikkaa ja karsimalla päällekkäisiä toimintoja”, sanoo Remeo Oy:n toimitusjohtaja Jorma Kangas.

”Omistajina olimme halukkaita löytämään yrityksellemme uuden omistajan, joka takaa toiminnan jatkuvuuden ja sen, että asiakkaamme ja kumppanimme voivat luottaa palvelun ja yhteistyön jatkuvan vähintään yhtä laadukkaana kuin tähänkin asti. Remeo Oy on juuri se oikea uusi omistaja”, toteaa Safe Rec Oy:n toimitusjohtaja Juha-Pekka Miettinen.

Safe Recin henkilökunta siirtyy vanhoina työntekijöinä Remeo Oy:n palvelukseen ja yrityksen tuotanto jatkuu nykyisissä toimitiloissa. Safe Recin asiakkaat saavat jatkossakin palvelunsa samoin ehdoin kuin tähänkin asti, ja yrityksen yhteistyö sen kumppaneiden kanssa jatkuu myös kuten aiemminkin. Yhteystiedot ja asiakaspalvelu säilyvät toistaiseksi ennallaan.

Lisätiedot:

Toimitusjohtaja Jorma Kangas
Remeo Oy, puh. 044 781 9111,
jorma.kangas@remeo.fi

Remeo Oy on valtakunnallinen ympäristöhuoltoalan yritys. Yhdessä asiakkaidemme kanssa kehitämme uusia ratkaisuja, joilla eilisen roskat palautetaan hyötykäyttöön, huomisen raaka-aineiksi. Työllistämme 330 ammattilaista 14 paikkakunnalla ja kahdeksassa kierrätys- ja hyötykäyttömateriaaleja käsittelevässä laitoksessa. Liikevaihtomme vuonna 2016 oli noin 74 miljoonaa euroa. remeo.fi