Restamax OyjRestamax OyjRestamax Oyj

Restamaxilta uusia elämyshuoneavauksia – Tampereelle Vihahuone ja Seinäjoelle kaksi Run Out -pakohuonetta

Tampereella elämyskeskus Crazy Golfin tiloihin on avattu Vihahuone. Huone tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden paiskoa tavaroita rikki erilaisilla apuvälineillä ilman siivousvelvoitetta tai huonoa omaatuntoa. Seinäjoelle puolestaan on avattu kaksi Run Out -pakohuonetta, joissa pelaajat yrittävät löytää vihjeiden avulla tiensä ulos suljetusta huoneesta 60 minuutissa. Avatut viha- ja pakohuoneet kuuluvat Restamaxin tytäryhtiö Poolmax Oy:n omistukseen.

Tampereelle avattu Vihahuone on tiettävästi ainut laatuaan koko Suomessa.

Maailmalla suosiota niittänyt konsepti Suomeen

Vihahuoneessa rikottavat tavarat ovat erilaisia kodin ja toimiston tavaroita, elektroniikkalaitteita, lasipulloja ja astioita. Kättä pidempää hajottamiseen löytyy runsaasti, sillä tarjolla on 15 erilaista vaihtoehtoa: vasaroita, lekoja, rengasrautoja sekä golf- ja pesäpallomailoja. Valittavana on neljä suorituspakettia: Kiukku-, Viha- ja Raivo-paketit, joiden kesto on 10–20 minuuttia. Lisäksi tarjolla on Avioero-paketti, johon saa tuoda omat tai ex-puolison tavarat. Vapauttavalle "mäiskinnälle" tulee hintaa paketista riippuen 15–35 euroa.

- Niin sanottu raivoamishuonekonsepti on saanut ulkomailla runsaasti suosiota, ja avaamamme Vihahuone on tiettävästi ainut laatuaan koko Suomessa. Huoneessa pääsee purkamaan stressiä tai viettämään hauskaa raivopäivää ystävien kanssa, polttareita tai tyky-päivää. Turvallisessa ympäristössämme voi tehdä jotain sellaista, mikä kotona aiheuttaisi kamalan siivon ja ison laskun, naurahtaa Poolmax Oy:n toimitusjohtaja Hannu Lahtinen.

Vihahuoneen sisustus jäljittelee vanhaa tehdasmiljöötä graffiteineen, ja hajottamisen taustalle saa valita aggressioita nostattavaa heavy-, tekno- tai klassista musiikkia. Valikoimista löytyy myös Suomi-iskelmää. Halutessaan mukaan saa maksullisen videotallenteen huoneessa viettämästään ajasta. Käyttäjät puetaan asianmukaisiin suojavarusteisiin, ja Vihahuoneen alaikäraja on 16 vuotta.

Uudet pakohuoneet tuovat jännitystä Seinäjoelle

Poolmax laajensi myös Seinäjoen elämystarjontaa avaamalla kaksi Run Out -pakohuonetta Galaxie Sports & Billiardsin ja Pub Wäinön yhteyteen Kalevankadulle. Voodoo-huoneessa seikkaillaan myrskyjen runtelemalla karibialaisella saarella, kun taas Haaksirikko tarjoaa jännitystä ja tiivistyvää tunnelmaa uppoavassa laivassa.

- Pakohuoneidemme autenttisuus, toiminnallisuus, audiovisuaaliset efektit sekä vaihtelevat ongelmat nostavat Seinäjoella pakohuonepelikokemuksen aivan uudelle tasolle, iloitsee Galaxie Sports & Billiardsin projektipäällikkö Niko Kymäläinen.

Huoneissa 2–6 hengen ryhmällä on tunti aikaa ratkaista pulmat ja päästä ulos. Suljetussa huoneessa tapahtuva mysteeri koostuu sarjasta erilaisia tehtäviä, joita ratkotaan käyttämällä päättelykykyä, luovuutta ja tiimin yhteistyötaitoja. Mysteeri selviää vihjeiden avulla, joilla ryhmä pyrkii löytämään tiensä huoneesta ulos.

Run Out -pelihuoneet löytyvät ennestään Tampereelta Crazy Golfin yhteydestä sekä Raumalta. Sekä Vihahuone että Run Out -pakohuoneet palvelevat asiakkaitaan varausten mukaan.

Vihahuone
Puutarhakatu 21, Tampere
tampere@vihahuone.fi, puh. 0100 5549
Varaukset myös Crazy Golfin tiskiltä.

Run Out Seinäjoki
Kalevankatu 2
seinajoki@galaxie.fi, puh. 0100 5527

Hannu Lahtinen, toimitusjohtaja, Poolmax Oy
hannu.lahtinen@ravintola.fi, puh. +358 40 513 4300

Niko Kymäläinen, projektipäällikkö, Viihdemaailma Ilona, Pub Wäinö, Galaxie Sports & Billiards, Seinäjoki
niko.kymalainen@ravintola.fi, +358 400 669 173

Tampereelle avattu Vihahuone on tiettävästi ainut laatuaan koko Suomessa.
Vihahuoneessa on neljä suoritusvaihtoehtoa: Kiukku-, Viha-, Raivo- ja Avioero-paketit, joiden kesto on 10–20 minuuttia.
Run Outin Haaksirikko-huone tarjoaa jännitystä uppoavassa laivassa.
Run Outin Voodoo-huoneessa seikkaillaan myrskyjen runtelemalla karibialaisella saarella.

Restamax-yrityssivut: www.restamax.fi, Restamax-kuluttajasivut: www.ravintola.fi, Smile Henkilöstöpalvelut: www.smilepalvelut.fi