Retriever Suomi Oy

Retriever ostaa sosiaalisen median hallintaan erikoistuneen startupin RelationsDeskin

Jaa
Kuva: vasemmalla RelationDeskin Fritjof Andersson ja oikealla Retriever Suomen Mika Roman.
Kuva: vasemmalla RelationDeskin Fritjof Andersson ja oikealla Retriever Suomen Mika Roman.

- Kauppa tulee entisestään vahvistamaan Retrieverin voimakasta kasvua Suomessa, arvioi Retriever Suomen toimitusjohtaja Mika Roman.

Mediaseuranta ja -analyysitoimisto Retriever ostaa RelationDeskin ja lisää sen hyvin menestyneet palvelut tarjoamaansa. Tämän jälkeen Retriever pystyy tarjoamaan laaja-alaisen palveluvalikoiman viestinnän palveluita niin toimitettuun kuin sosiaaliseen mediaan.

Kattava palveluvalikoima
RelationDeskin palvelu auttaa asiakkaita hallitsemaan sosiaalisen median kanavissa käytävää keskustelua. Se tarkoittaa, että palvelua voi käyttää julkaisemiseen, asiakaskyselyihin vastaamiseen ja some-kanavissa tapahtuvan toimintansa analysointiin.

- RelationDesk täydentää erinomaisesti Retrieverin seurantapalveluita. RelationDeskin palvelu vastaa yritysten tarpeeseen käydä nopeaa ja koordinoitua vuoropuhelua sosiaalisessa mediassa, kertoo Mika Roman.
- Kun yhdistämme Retrieverin ja RelationDeskin palvelut, asiakkaamme tietävät tarkasti mitä heistä puhutaan kaikissa mediakanavissa ja pystyvät tehokkaaseen dialogiin sosiaalisessa mediassa, hän jatkaa.

Voimakasta kasvua
RelationDesk on kasvanut ilman ulkopuolisia sijoittajia vuodesta 2012 lähtien kannattavaksi yritykseksi ja sillä on asiakkainaan Ruotsin suurimpia yrityksiä kuten Swedbank, Telia ja SAS.

- Relationdesk tulee jatkamaan omalla brändillään. Omistajana Retriever tulee tuomaan voimaa kehittää liiketoimintaamme ja palveluamme, kertoo Fritjof Andersson, RelationDeskin perustaja ja toimitusjohtaja.
- Yhdessä Retrieverin kanssa saamme hyvän jalansijan kaikissa Pohjoismaissa, hän lisää.

Retriever on kasvanut nopeasti mediaseurannan ja -analysoinnin markkinajohtajaksi Pohjoismaissa. Viimeisen kymmenen vuoden aikana yritys on keskittynyt yhä enemmän sosiaalisen median kanavien seurantaan.

- Tämä yrityskauppa on osa strategiaamme. Asemamme ydinosaamisalueellamme mediaseurannassa on vahva ja nyt vahvistamme entisestään asemaamme myös sosiaalisen median palvelutarjoajana. Tätä kasvustrategiaa tukee myös vahva analytiikkaosaamisemme, toteaa Robert Söderling, Retriever-konsernin toimitusjohtaja.

- Me olemme jo pitkään etsineet sopivaa tilaisuutta aloittaa yhteistyö sosiaalisen median erikoisosaamista omaavan yrityksen kanssa. RelationDesk tuntui hyvältä kumppanilta heti alusta lähtien. Päätös oli helppo, Söderling toteaa.

Linkit:

https://www.retriever.fi 

https://www.relationdesk.com

Yhteyshenkilöt

Lisätietoja:


Mika Roman
toimitusjohtaja
Retriever Suomi
0400 393 155


Fritjof Andersson
toimitusjohtaja
RelationDesk
+46 739 38 11 40


Robert Söderling
toimitusjohtaja
Retriever Group
+46 709 99 77 91

Kuvat

Kuva: vasemmalla RelationDeskin Fritjof Andersson ja oikealla Retriever Suomen Mika Roman.
Kuva: vasemmalla RelationDeskin Fritjof Andersson ja oikealla Retriever Suomen Mika Roman.
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Retriever Suomi Oy
Retriever Suomi Oy
Kalevankatu 20
00100 Helsinki

+358 (0)20 770 5730https://www.retrievergroup.com/fi

Retriever on Pohjoismaiden johtava mediaseuranta ja -analyysitoimisto. Yrityksellä on toimistot Helsingin lisäksi Tukholmassa, Oslossa ja Kööpenhaminassa. Retriever Suomi Oy on marraskuussa 2016 perustettu yhteisyritys, jonka omistavat Retriever-konserni ja Suomen Tietotoimisto STT.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Retriever Suomi Oy

Jussi Halla-ahon kampanjan loppukiri näkyi myös mediassa – keräsi presidenttiehdokkaista eniten mainintoja tammikuussa ennen vaalipäivää29.1.2024 13:23:39 EET | Tiedote

Presidentinvaalien ensimmäisellä kierroksella kolmanneksi jäänyt Jussi Halla-aho oli mediassa eniten mainintoja kerännyt presidenttiehdokas aikajaksolla 1.1.–27.1.2024. Hänet mainittiin kotimaisessa toimituksellisessa mediassa lähes 4000 artikkelissa. Eniten ääniä kerännyt Alexander Stubb sai mainintoja toiseksi eniten eli lähes 3800 mainintaa. Pekka Haavistolle mainintoja kertyi noin 3700.

Haavisto ja Stubb kilpailevat kärkipaikasta myös presidenttiehdokkaiden medianäkyvyydessä21.12.2023 01:00:00 EET | Tiedote

Presidenttiehdokkaiden tämän syksyn aikana saamasta julkisuuden määrästä löytyy sekä yhteneväisyyksiä että yllättäviä eroja vaaligallupeihin verrattuna, selviää mediaseuranta- ja -analyysitoimisto Retrieverin media-analyysistä. Kannatusmittausten kärkeen kirinyt Alexander Stubb jää medianäkyvyyden määrässä hieman eniten mediajulkisuutta keränneestä Pekka Haavistosta. Mediamainintojen määrässä kolmanneksi yltää Jussi Halla-aho.

Nato-käsittely, translaki ja saamelaiskäräjät nostivat perussuomalaiset alkuvuoden uutisoiduimmaksi puolueeksi25.2.2023 00:01:00 EET | Tiedote

Helsingin Sanomien viimeisimmässä kannatusmittauksessa kakkospaikkaa pitävä perussuomalaiset on kerännyt alkuvuonna eniten mainintoja eduskuntavaaleihin liittyvässä mediakeskustelussa, selviää mediaseuranta- ja -analyysitoimisto Retrieverin media-analyysistä. Gallupjohtaja kokoomus kiritti mainintojen määrällä mitattuna toiseksi. Edellisellä tarkastelujaksolla mediajulkisuutta hallinnut keskusta taas putosi kolmanneksi. Analyysi kattaa eduskuntavaaleihin liittyvän uutisoinnin kotimaisessa toimituksellisessa mediassa 1.1.–19.2.2023.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye