Retromallit ja samppanjan sävyt – tältä näyttävät silmälasien kehystrendit syksyllä 2019

Syksy 2019 tuo silmälasikehystrendeihin uusia suosikkeja menneiltä vuosikymmeniltä. Katukuvassa tulevat näkymään niin suuret 70-luvun neliömallit kuin myös 90-luvun nostalgiaa. Läpikuultavuus ja metalli jatkavat trendien kärjessä, ja väreissä toistuvat vaalean ja vihreän eri sävyt. Kokosimme Instrumentariumilla liitteenä löytyvään trendikatsaukseen syksyn 2019 valloittavat kehystrendit. Tutustu ja ihastu!

Retromallien suosio silmälasikehyksissä jatkuu. Edellisiä sesonkeja hallinneet kissamaiset kulmat vaihtuvat nyt 70-luvun suuriin neliömalleihin. Matalammat mallit henkivät pyöreydellään puolestaan 90-luvun nostalgiaa.

Väreissä hallitsevat syksyn mallistossa puuterin ja samppanjan vaaleat sekä vihreän eri sävyt. Materiaalien kärjessä jatkavat jo useamman kauden hallinnut ohut metallikehys sekä läpikuultavat materiaalit.

Syksyn kehyksissä nähdään myös naisellisia yksityiskohtia. Sirot leikkaukset ja katseenvangitsevat yksityiskohdat niin kehyksessä kuin aisoissakin ovat tämän trendin kulmakiviä.

Lue lisää syksyn 2019 kehystrendeistä liitteenä löytyvästä Instrumentariumin trendikatsauksesta. Katsauksen kuvat pyydettävissä osoitteesta viestinta@instru.fi.

Instrumentariumin asiantuntijat ovat paitsi näönhuollon myös kehystrendien ammattilaisia. Kehysasiantuntijamme auttavat mielellään kaikissa kehyksiin liittyvissä kysymyksissä. Kuva- ja haastattelupyynnöt voi lähettää osoitteeseen viestinta@instru.fi.