Reunan kevään uutuuskirjat esittelyssä Helsingissä

Kirjailijoiden omistama kustantamo Reuna Publishing House Oy:n kirjakarusellissa esitellään kaikki kevään 2022 uutuuskirjat. Karuselli pyörähtää käyntiin tiistaina 19.4. klo 17.30. Paikkana on BistroK (musiikkiteatteri Kapsäkin yhteydessä).

Kirjakarusellissa pyörähtää esiin uusi kirja aina kymmenen minuutin välein. Kevään kirjakattaukseen kuuluu monia mielenkiintoisia tietokirjoja sekä kaunokirjallisuutta nuortenkirjoista spekulatiiviseen fiktioon. Kirjailijoista paikalla ovat ainakin Päivi Taussi, Johanna Hasu, Ari-Matti Hedman, Kari Häkkinen, Antti Lehtniemi ja Olli Sarpo

Kirjailijat Ari-Matti Hedman, Kari Häkkinen ja Johanna Hasu sekä laulavat että laulattavat kirjaesittelyjen lomassa. Kustantamo tarjoaa juhlajuomaa ja pientä purtavaa.

Ilmoittaudu etukäteen viimeistään 12.4. osoitteeseen: info@reunakirja.fi

Arvostelukappaleita julkaistavista kirjoista voi pyytää ennakkoon: info@reunakirja.fi