Riihimäen ravintolatarjonta monipuolistui Wanha Mestari -ketjun avattua uuden gastropub-ravintolan Kauppakadulle

Riihimäen uusin ravintola, Wanha Mestari Gastropub on viihtyisä ja tunnelmallinen kortteliravintola ja mutkaton viihtymispaikka kaikille hyvän ruuan, juoman ja tarinoiden ystäville.

Restelin Wanha Mestari -ketjuun kuuluva, Wanha Mestari Riihimäki muutti Rityltä Kauppakadulle ja koki samalla konseptipäivityksen. Uudistunut gastropub konsepti tarjoaa mutkatonta ja maistuvaa ruokaa, jonka keskiössä ovat laadukkaat kotimaiset raaka-aineet ilman turhaa hienostelua.

”Tavoitteenamme onkin, että jokainen poistuu ravintolastamme vatsa täynnä ja hyvällä mielellä”, kertoo Ravintolapäällikkönä toimiva Mika Hyvönen. ”Ravintola Wanha Mestari on jo Riihimäkeläisille tuttu olohuone sekä suosittu ajanviettopaikka ja haluamme jatkossakin olla osa mukavia ja mieleenpainuvia hetkiä. Kyllähän hyvä ruoka ja gastropubin leppoisa tunnelma tuovat näihin hetkiin oman lisänsä”, Hyvönen jatkaa. Erityisesti Hyvönen haluaa nostaa esiin ruokalistan maksa-annoksen, josta onkin kovaa vauhtia muodostumassa ravintolan klassikkoannos.

Asiakkaiden palaute ruuasta on ollut positiivista, ja kiitosta on tullut listan monipuolisuudesta, reilun kokoisista annoksista sekä rennosta ja kotoisasta tunnelmasta. ”Olemme myös panostaneet monipuoliseen ja laadukkaaseen juomavalikoimaan, joten meille voi hyvin tulla piipahtamaan vain yhdelle tai ottaa pieniä annoksia esimerkiksi oluen kaveriksi”, Mika kertoo.

Wanha Mestari Riihimäki on jo entuudestaan tullut tutuksi kylän parhaana karaokepaikkana. Ravintolan palvelutarjonta onkin varsin monipuolinen ja asiakkaiden muuttuneisiin ajanviettotarpeisiin hyvin vastaava. Gastropubin tarjoaman maistuvan ruuan ja rennon tunnelman lisäksi baarin puolelta löytyy erilaista viihdettä ja aktiviteettia kuten karaokea, kenoilua, lautapelejä ja biljardia. Myös livekeikat ovat palaamassa tapahtumakalenteriin.

”Paikalliset, laadukkaat, ja monipuolista ohjelmatarjontaa tarjoavat ravintolat nousevat koko ajan suosituimmiksi ja myös ruokakonseptimme on otettu Riihimäellä hyvin vastaan”, Restelin Juomaravintolat -ketjun ketjujohtaja Jan Renlund iloitsee.

”Haemme vahvaa kasvua ja etsimme koko ajan uusia liikepaikkoja ympäri suomen. Olemme erityisen kiinnostuneita ostamaan ravintola-alan liiketoimintoja; pubeja, ravintoloita ja vastaavia, joten toivottavasti saamme tulevaisuudessa ketjuun myös lisää gastropubeja. Tällä hetkellä Wanha Mestari gastropubit löytyvät Tampereelta, Kuusamosta ja nyt Riihimäeltä”, Renlund kertoo.

Wanha Mestari Riihimäki on avoinna joka päivä klo 9 alkaen. Keittiö on avoinna arkisin ilta-aikaan sekä viikonloppuisin klo 11 eteenpäin. Iltavirkuille ruokaa on tarjolla perjantai ja lauantai iltaisin jopa yli puolenyön. Asiakaspaikkoja gastropubin puolella on 80 ja Wanhassa Mestarissa 160. Kesäaikaan terassille saadaan vielä reilu viitisenkymmentä asiakaspaikkaa lisää.

Aukioloajat
Ma–To 09-00 Pe–La 09-04 Su 09-00

Keittiön aukioloajat
Ma–To 16–22:30 Pe 16–00:30 La 11–00:30 Su 11–20:30

Wanha Mestari

Wanha Mestari Riihimäki kuuluu Wanha Mestari -ketjun juomaravintoloihin. Wanha Mestari-ketjun 19 ravintolaa eri puolilla Suomea ovat mukavia olohuoneita, joissa on tilaa keskustelulle ja yhdessäololle. Leppoisa ilmapiiri, ystävällinen palvelu ja monipuolinen tuotevalikoima takaavat viihtymisesi.

Restel Oy on suomalainen ravintola-alan konserni, johon kuuluu noin 200 ravintolaa työllistäen noin 2 200 ravintola-alan ammattilaista. Restelin ravintoloita ovat BURGER KING®-, Taco Bell-, Rax Pizzabuffet-, Ísey Skyr Bar-, HelmiSimpukka-, Wanha Mestari-, Hemingway's -ravintolat sekä Food&Events Tapahtuma- ja Ruokaravintolat.