Royal Ravintolat kehittämään Suomen moderneimman tapahtumakeskuksen ruokaelämyksiä

Garden Helsinki on valinnut Royal Ravintolat kumppanikseen urheilu- ja kulttuuritapahtumiin keskittyvään kiinteistökehityshankkeeseen. Royal Ravintolat vastaa tulevan tapahtumakeskuksen monipuolisesta ravintolatarjonnasta. Garden muuttaa kaupungin urheilu- ja kulttuuritarjontaa tuomalla huippumodernin tapahtuma-areenan helsinkiläisten käyttöön.

Kuvassa (vas.): Aku Vikström, Timo Everi ja Joonas Mäkilä.

Garden Helsinki -hankkeen keskeiset osat ovat maan alle rakennettava huippumoderni tapahtuma-areena ja sen oheen suunnitellut palvelut, kuten monipuolisesti kävijöitä palveleva ravintolamaailma, hotelli, pysäköintitilat, vähittäiskaupat ja kattavat liikunta- ja terveyspalvelut. Hankkeen kiinteistö nousee Töölöön, Nordenskiöldinkadun varrelle.

Garden on 2020-luvun kiinteistökonsepti, jossa huipputeknologia ja palveludesign on tuotu maailmanluokan viihdetapahtumien ja helsinkiläisten arjen käyttöön.

Siinä missä urheilu, kulttuuritapahtumat ja muu viihde luovat ainutlaatuisia elämyksiä, tuottaa Garden päivittäisille käyttäjilleen arkea elävöittäviä palvelukokemuksia, joita ei mistään muualta saa yhdestä osoitteesta.

Suomen modernein tapahtumakeskus

”Olemme rakentamassa Suomen moderneinta tapahtumakeskusta, jonka positiiviset vaikutukset näkyvät niin matkailussa kuin kulttuuri- ja urheilutarjonnassakin”, sanoo hankkeen vetäjä Timo Everi. ”Garden ei ole perinteinen urheiluareena, vaan kokonaisvaltainen konsepti, joka tuo kulttuurielämyksiä Helsingin Töölöön. Royal Ravintolat on hankkeelle erinomainen kumppani. Yhteistyössä rakennamme tapahtumakeskuksen tarjonnasta helsinkiläisille elämyksellisen kokonaisuuden.”

Royal Ravintolat vastaa Gardenin monipuolisista ravintolapalveluista, jotka täyttävät useiden eri kohderyhmien tarpeet.

”Helsinki elää juuri nyt suurta kukoistuskautta. Kaupunkimme muokkautuu jatkuvasti kiinnostavammaksi asuinpaikaksi ja vetovoimaisemmaksi matkailukohteeksi. Garden nostaa Helsingin taas uudelle tasolle urheilun, kulttuurin ja ravintolatarjonnan osalta kansainvälisestikin. Meille on iso kunnia ja vastuu olla mukana etujoukoissa tekemässä tätä muutosta”, kertoo Royal Ravintolat Oy:n toimitusjohtaja Aku Vikström.

Tulevan tapahtumakeskuksen palvelutarjonnassa yhdistyvät samanaikaisesti innovatiivinen palvelumuotoilu sekä monipuolinen tarjonta. Garden Helsinki palvelee suuria väkijoukkoja, ja ravintolatarjonnan pitää vastata siihen kohdistuviin odotuksiin.

”Gardenin asiakasmäärät ovat erittäin suuria lukuisten tapahtumien ja päivittäisten palveluiden johdosta. Asiakastarpeita on lounasruokailusta illanviettoon ja take-awaysta cateringiin. Aiomme vastata näihin tarpeisiin useilla eri ravintoloilla ja asiakaspalveluratkaisuilla, kuten esimerkiksi Garden Helsinki -sovelluksella, joka kattaa kaikki keskuksen palvelut”, visioi Royal Ravintoloiden puolelta hankkeesta vastaava markkinointi- ja liiketoimintajohtaja Joonas Mäkilä.

Joonas Mäkilä
markkinointi- ja liiketoimintajohtaja
joonas.makila@royalravintolat.com

Aku Vikström
aku.vikstrom@royalravintolat.com

Kuvassa (vas.): Aku Vikström, Timo Everi ja Joonas Mäkilä.
Aksonometria, PES-Arkkitehdit Oy
Ilmakuva, B&M Arkkitehdit Oy

Royal Ravintolat Oy on alansa suurin yksityinen yrityskokonaisuus, johon kuuluu 46 yksilöllistä ravintolaa ja 20 Hanko Sushi- ja 6 Pizzarium-ravintolaa eri puolilla Suomea. Nämä yhdessä työllistävät yli 1000 henkilöä. Liikevaihtotavoite vuodelle 2017 on yli 100 miljoonaa euroa.

Hanko Sushi avaa Regatta SPA -kylpylään3.5.2018 13:05Tiedote

Stockmann Roof by Teatteri -terassiravintola laajenee vielä korkeammalle2.5.2018 10:01Tiedote