Royal Ravintolat laajentaa Tapahtumakeskus Telakalle - ravintolabrändien avulla tarjontaan uudenlaisia tapahtumaelämyksiä

Vuonna 2016 perustettu Royal Catering tarjoaa laadukkaan ja kokonaisvaltaisen catering-palvelun, tuottaen asiakkaille ravintolaelämyksen merkkipäivistä tuhansia vieraita käsittäviin tapahtumakokonaisuuksiin. Ensi vuodesta alkaen myös Tapahtumakeskus Telakan myynti- ja ravintolatoimintaa toteutetaan tällä periaatteella, tarjoten Suomen tunnetuimpia ravintolakonsepteja asiakkaiden tilaisuuksiin. ”Tapahtumakeskus Telakalla aiomme räätälöidä palveluitamme parhaan asiakaskokemuksen saavuttamiseksi”, toteaa liiketoimintajohtaja Elina Yrjänheikki ja jatkaa: ”Yhdistämällä teemaan sopivan ruuan ja monipuoliset tilat voimme toteuttaa asiakkaidemme tapahtumaelämykset uudella, raikkaalla tavalla.”

Vuonna 2011 toimintansa Hernesaaren Henry Fordin talossa aloittanut Tapahtumakeskus Telakka on erilaisiin tapahtuma-, seminaari-, kuvaustoteutuksiin soveltuva 2200 m2:n tapahtumatilakokonaisuus. ”Monipuolisuus ja laatu ovat alusta alkaen olleet Tapahtumakeskus Telakan toiminnan kulmakiviä. Yhteistyön aloitus Royal Ravintoloiden kanssa on luonteva tapa kehittää palvelukonseptiamme. Jatkossa, kun alan huipputoimija vastaa catering-toiminnasta ja tilamyynnistä, meillä on entistä paremmat resurssit keskittyä itse tapahtumakeskuksen tilojen toimivuuteen ja tuotantopalveluihin”, kertoo Tapahtumakeskus Telakan vastaava tuottaja Juha Hellgren.

Royal Catering -palveluiden laajeneminen ja tapahtumaelämysten räätälöinti ovat osa Royal Ravintoloiden vankkaa visiota kasvattaa ravintolayhtiötä. ”Royal Ravintolat hakee kannattavaa kasvua tapahtuma-liiketoiminnasta ja ydinalueeltamme Helsingin nopeasti kehittyvästä ravintolamarkkinasta. Tapahtumakeskus Telakan toiminnan käynnistäminen on merkittävä askel, josta olemme innoissamme,” lisää Yrjänheikki.

Elina Yrjänheikki, liiketoimintajohtaja
elina.yrjanheikki@royalravintolat.com

Tim Livson, liiketoimintajohtaja
Livson Group Oy/ Tapahtumakeskus Telakka Oy
tim@livsongroup.fi

Juha Hellgren, vastaava tuottaja
Tapahtumakeskus Telakka Oy

Royal Ravintolat Oy on alansa suurin yksityinen yrityskokonaisuus, johon kuuluu 46 yksilöllistä ravintolaa ja 20 Hanko Sushi- ja 6 Pizzarium-ravintolaa eri puolilla Suomea. Nämä yhdessä työllistävät yli 1000 henkilöä. Liikevaihtotavoite vuodelle 2017 on yli 100 miljoonaa euroa.

Tapahtumakeskus Telakka Oy on osa Livson Group -konsernia, johon kuuluu useita yhtiöitä markkinoinnin, matkailun, tapahtumien, sekä lisensoinnin toimialoilla. Konserni työllistää vuositasolla reilut 50 vakituista työntekijää ja noin 500 freelancer- ja kausityöntekijää. Konsernin liikevaihto on vuonna 2017 noin 15 miljoonaa euroa.

Hieta on Nokan moderni näkemys yli satavuotiaasta kortteliravintolasta24.1.2018 12:00Tiedote

Mediatiedote 24.1.2018. Suomen ravintolaparhaimmistoon kuuluva Nokka laajensi gastronomista reviiriään Katajanokalta Hietalahteen, kun Hieta siirtyi Nokka-ravintoloiden siipien alle. Keittiöpäällikkö Ari Ruohon ja ravintolapäällikkö Terhi Vitikan luotsaamina Hieta hyödyntää emoravintolan laadukasta tuottajaverkostoa ja muodostaa Hietalahden perinteikkäälle kortteliravintolalle entistä tiiviimmän yhteyden kotimaisen alkutuotannon ja laadukasta ruokaa arvostavien asiakkaiden välillä. Nokan tuoman keittiö- ja palvelunäkemyksen avulla Hieta haluaa nousta Helsingin parhaimpien korttelibistrojen joukkoon.