Royal Ravintolat laajentaa Tapahtumakeskus Telakalle - ravintolabrändien avulla tarjontaan uudenlaisia tapahtumaelämyksiä

Vuonna 2016 perustettu Royal Catering tarjoaa laadukkaan ja kokonaisvaltaisen catering-palvelun, tuottaen asiakkaille ravintolaelämyksen merkkipäivistä tuhansia vieraita käsittäviin tapahtumakokonaisuuksiin. Ensi vuodesta alkaen myös Tapahtumakeskus Telakan myynti- ja ravintolatoimintaa toteutetaan tällä periaatteella, tarjoten Suomen tunnetuimpia ravintolakonsepteja asiakkaiden tilaisuuksiin. ”Tapahtumakeskus Telakalla aiomme räätälöidä palveluitamme parhaan asiakaskokemuksen saavuttamiseksi”, toteaa liiketoimintajohtaja Elina Yrjänheikki ja jatkaa: ”Yhdistämällä teemaan sopivan ruuan ja monipuoliset tilat voimme toteuttaa asiakkaidemme tapahtumaelämykset uudella, raikkaalla tavalla.”

Vuonna 2011 toimintansa Hernesaaren Henry Fordin talossa aloittanut Tapahtumakeskus Telakka on erilaisiin tapahtuma-, seminaari-, kuvaustoteutuksiin soveltuva 2200 m2:n tapahtumatilakokonaisuus. ”Monipuolisuus ja laatu ovat alusta alkaen olleet Tapahtumakeskus Telakan toiminnan kulmakiviä. Yhteistyön aloitus Royal Ravintoloiden kanssa on luonteva tapa kehittää palvelukonseptiamme. Jatkossa, kun alan huipputoimija vastaa catering-toiminnasta ja tilamyynnistä, meillä on entistä paremmat resurssit keskittyä itse tapahtumakeskuksen tilojen toimivuuteen ja tuotantopalveluihin”, kertoo Tapahtumakeskus Telakan vastaava tuottaja Juha Hellgren.

Royal Catering -palveluiden laajeneminen ja tapahtumaelämysten räätälöinti ovat osa Royal Ravintoloiden vankkaa visiota kasvattaa ravintolayhtiötä. ”Royal Ravintolat hakee kannattavaa kasvua tapahtuma-liiketoiminnasta ja ydinalueeltamme Helsingin nopeasti kehittyvästä ravintolamarkkinasta. Tapahtumakeskus Telakan toiminnan käynnistäminen on merkittävä askel, josta olemme innoissamme,” lisää Yrjänheikki.

Elina Yrjänheikki, liiketoimintajohtaja
elina.yrjanheikki@royalravintolat.com

Tim Livson, liiketoimintajohtaja
Livson Group Oy/ Tapahtumakeskus Telakka Oy
tim@livsongroup.fi

Juha Hellgren, vastaava tuottaja
Tapahtumakeskus Telakka Oy

Royal Ravintolat Oy on alansa suurin yksityinen yrityskokonaisuus, johon kuuluu 46 yksilöllistä ravintolaa ja 20 Hanko Sushi- ja 6 Pizzarium-ravintolaa eri puolilla Suomea. Nämä yhdessä työllistävät yli 1000 henkilöä. Liikevaihtotavoite vuodelle 2017 on yli 100 miljoonaa euroa.

Tapahtumakeskus Telakka Oy on osa Livson Group -konsernia, johon kuuluu useita yhtiöitä markkinoinnin, matkailun, tapahtumien, sekä lisensoinnin toimialoilla. Konserni työllistää vuositasolla reilut 50 vakituista työntekijää ja noin 500 freelancer- ja kausityöntekijää. Konsernin liikevaihto on vuonna 2017 noin 15 miljoonaa euroa.

Royal Ravintolat mukaan viinimarkkinoille - ostaa osuuden Viinitiestä21.11.2017 10:00Tiedote

Royal Ravintolat ostaa vähemmistöosuuden Suomen johtaviin huippulaadukkaiden viinien ja oluiden maahantuojiin kuuluvasta Viinitie Oy:stä. Viinitie on erikoistunut artesaaniviinien saattamiseen yhä useampien kuluttajien ulottuville, sillä yhtiön omissa ja sen edustamissa laatuviineissä pyritään parhaaseen hinta-laatusuhteeseen. Royal Ravintolat uskoo osallisuuden pienten viinitalojen tuotteiden maahantuontiin paitsi antavan ravintoloille paremman mahdollisuuden erottautua viinilistoillaan, myös osaltaan tukevan suomalaisen viinikulttuurin yleistä kehitystä.