Business Meeting Park Oy

Ruoholahteen uusi 6000 m2 kokous- ja tapahtumakeskus

Ruoholahden metroaseman kiinteistöön avautuu toukokuussa 6000 m2 käsittävä ainutlaatuinen Meeting Park OASIS -niminen kokous-, koulutus- ja tapahtumakeskus.

Ruoholahden metroaseman kiinteistöön (Itämerenkatu 14, 00180 Helsinki) avautuvaa uutta kokous- ja tapahtumakeskusta on valmisteltu jo kaksi vuotta. Tilojen päävuokralaisena toimii Business Meeting Park Oy ja pääkäyttäjinä on mm. yrityksiä ja yliopistoja. Tilojen täydellinen saneeraus valmistuu huhtikuussa 2022.

Meeting Park OASIS on laajuutensa ja monipuolisuutensa vuoksi ainutlaatuinen kokonaisuus; kahdesta kerroksesta löytyy 45 eri kokoista kokous-, koulutus-, ryhmä- ja työskentelytilaa, mukaan lukien 730 m2 Atrium -monitoimitila, jossa voi järjestää myös teleskooppikatsomon avulla seminaareja, kongresseja, asiakastilaisuuksia ja TV-lähetyksiä. Muina aikoina Atrium toimii oman kahvila-ravintolan jatkeena. Kiinteistöstä löytyy myös iso saunaosasto Atrium-näkymillä.

Meeting Park panostaa tulevaisuuteen

Business Meeting Park Oy panostaa tulevaisuuteen ja kasvuun keskittämällä toimintaansa entistä isompiin, korkeatasoisiin toimipisteisiin. Pandemiaa edeltävät vuodet olivat Meeting Parkille jatkuvan kannattavan kasvun aikakautta, ja pandemian aiheuttamista haasteista huolimatta Meeting Park on palvellut yritysasiakkaitaan yhtäjaksoisesti ympäri vuorokauden 24/7. Meeting Park on tarjonnut puitteet jo yli 80.000 asiakastilaisuudelle, ja on kokousmäärissä mitattuna Suomen suurimpia toimijoita.

- Näin ollen on luonnollista, että poikkeuksellisista olosuhteista huolimatta, Meeting Parkin katse on vahvasti pandemian jälkeisessä ajassa. Ruoholahden metroaseman kiinteistö tarjoaa todella helpot kulkuyhteydet ja monipuoliset avarat tilaratkaisut, joista asiakkaamme ovat erittäin innoissaan, toteaa Meeting Parkin perustaja ja toimitusjohtaja Kare Casals.

Meeting Parkin kokonaispinta-alaa kasvaa Helsingissä lähes 10.000 m2. Sen myötä normaalin vuosiliikevaihdon arvioidaan nousevan 7-8 miljoonaan euroon. Meeting Parkin toimipisteet sijaitsevat Helsingissä metroasemien välittömässä läheisyydessä Kluuvissa, Kampissa ja Ruoholahdessa.

Business Meeting Park Oy
Kluuvikatu 7

Business Meeting Park Oy on yksityinen suomalainen kasvuyhtiö, joka on tarjonnut jo vuodesta 2011 saakka yrityksille keskitetysti kaikki monipuoliset, juostavat ja luottamukselliset kokous-, koulutus- ja työtilat, sekä näihin liittyvät korkeatasoiset palvelut ympäri vuorokauden 24/7. Tänä aikana, Meeting Park on tarjonnut puitteet jo yli 80.000 tilaisuudelle, ja on mm. kokousmäärissä mitattuna Suomen suurimpia toimijoita. Yhtiöllä on yli 2.400 kotimaista ja kansainvälistä yritys- ja yhteisöasiakasta. Meeting Park on Valtiohallinnon kokous- ja tapahtumapaikkojen puitesopimustoimittaja (Hansel). Toimipisteet sijaitsevat Helsingin Kluuvissa, Kampissa ja Ruoholahdessa.