Veikkaus Oy

Ruotsin Toto75-kierrokselta kolme yli 82 000 euron voittoa Suomeen - Salama-pikapelillä 84 500 euron potti

Lauantaina Ruotsin Eskilstunan Toto75-kierrokselta osui kolme yli 82 000 euron voittoa Suomeen. Suurimman potin voitti nettipelaaja Kirkkonummelta. Hänen Salama-pikapeliinsä osui alavoittoineen 84 500 euron täysosuma.

Ruotsin Eskilstunan lauantain Toto75-kierros alkoi Mika Haapakankaan valmentaman Special Majorin yllätysvoitolla. Hevosta oli pelattu neljä prosenttia kohteen merkeistä.

Viidennessä kohteessa Phoenix Photo (2 %) aiheutti vielä suuremman yllätyksen. Ja lisäksi myös kuudennen kohteen Kathrine S.H. oli viisi prosenttia pelattu yllättäjä. Vaikka kierroksen suurin suosikki Margareta Tooma (67 %) voitti, nousi täysosumien arvo 78 267 euroon.

Suomeen osui lauantaina kolme Toto75-pelin täysosumaa. Suurimman potin voitti nettipelaaja Kirkkonummelta. Hän oli pelannut veikkaus.fi:ssä 58,80 euron Salama-pikapelin, johon osui alavoittoineen 84 591 euron potti. Rivissä oli kolme varmaa Ballerina Indika, Hidalgo Heldia ja Margareta Tooma.

Lisäksi espoolaisen nettipelaajan laatimaan yhdeksän osuuden porukkapeliin osui alavoittoineen 82 729 euron voitto ja forssalaisen nettipelaajan laatimaan kymmenen osuuden porukkapeliin osui alavoittoineen 82 304 euron voitto.

Jorma Kontio ajoi kolmannessa kohteessa voiton suosikki Hidalgo Heldialla (33 %).

Tulokset

su: klo 10-15

www.veikkaus.fi/yritys

Veikkaus Oy

Me Veikkauksessa tuotamme peleillä iloa ja suojelemme sitä. Haluamme, että suomalaisten pelaaminen pysyy ilon puolella. Tässä työssä vastuullisuus ohjaa kaikkea toimintaamme. Haluamme olla pelialan edelläkävijä ja vastuullisen pelaajakokemuksen suunnannäyttäjä.

Hyvinvointi on meille sydämen asia. On tärkeää, että töihin on mukava tulla joka päivä. Meillä on monipuoliset ja laajat työsuhde-edut. Tarjoamme vaikuttavia työtehtäviä kehittyvässä työyhteisössä, jossa on iloinen tekemisen meininki.

Rakennamme yhdessä parempaa pelikenttää, ja tarjoamme kiinnostavia urapolkuja mm. tech-alan osaajille. Tutustu meihin veikkaus.fi/tyopaikat.

Tehdään työtä ‒ yhdessä ilon puolella.

VEIKKAUS
Aika vaikuttava pelifirma