Ruskolaisella nettipelaajalla kaikki numerot väärin – tuloksena 125 000 euron päävoitto

Varsinais-Suomessa Ruskolla asuvalla nettipelaajalla kävi tiistaina 22. elokuuta tuuri Kaikki tai mitään -pelissä. Pelaaja oli valinnut peliriviinsä numerot, joista yksikään ei mennyt oikein.

Epäonnisen onnekas pelaaja voitti euron panoksella 125 000 euroa. Hän saa Veikkauksen etuasiakkaana voittorahansa suoraan tililleen.

Kyseessä oli Kaikki tai ei mitään -pelin 29. päävoitto. 17 päävoittoa on voitettu täysin oikeilla numeroilla, ja 12 päävoittoa on tullut rivillä, jossa yksikään numero ei ole ollut oikein.

Kaikki tai ei mitään -peli pähkinänkuoressa

• Ensimmäisen kerran Kaikki tai ei mitään -peli arvottiin perjantaina 13.1.2017.
  • Kaikki tai ei mitään -pelissä valitaan 12 numeroa 24:stä. Jos pelaaja saa kaikki numerot oikein tai kaikki väärin, hän voittaa päävoiton, jonka kerroin on 125 000.
  • Suurin mahdollinen voitto viiden euron enimmäispanoksella on 625 000 euroa.
  • Arvonta on joka päivä klo 21. Peliaikaa on klo 20.45 saakka.
  • Jokaisen voittoluokan voittojen summa arvontaa kohden voi olla enintään 3 000 000 euroa.
  • Täysosuman – ja täydellisen hudin – todennäköisyys on 1:1,35 miljoonaan.
  • Peliä voi pelata sekä myyntipisteissä että veikkaus.fi:ssä.

Olympiavoittaja Iivo Niskasen hevonen yllätti Toto-pelaajat - PowerParkin juhannusraveista 150 000 euron voitto Keuruulle, 75 000 euroa Tampereelle ja 38 000 euroa Kaustiselle23.6.2018 19:25Tiedote

Härmän PowerParkin juhannusravien Toto76-kierroksella nähtiin yllätysvoittajia hiihdon olympiavoittajan Iivo Niskasen osaomistaman huippuravurin Victory Bonsain johdolla. Toto76-pelin täysosumilla voitettiin 150 000 Keuruulla, 75 000 euroa Tampereella ja 38 000 euroa Kaustisella. Kaikki voittajat olivat tehneet rivinsä Veikkaus.fi:ssä.