S-market Jalkarannan uudistus on valmistunut

Lahdessa sijaitsevan S-market Jalkarannan uudistustyö on valmistunut. S-market Jalkaranta uudistui remontissa kauttaaltaan: Myymälässä on nyt S-market-ketjun uuden konseptin mukainen nykyaikainen myymäläilme sekä valikoima, joka on suunniteltu alueen asukkaille osuvimmaksi.

Uudistuneen myymälän sisääntulosta löytyy hienona yksityiskohtana lasiseinämä tunnelmavaloineen.

S-market Jalkaranta uudistui remontissa täysin. Valikoima päivitettiin vastaamaan asiakkaiden toiveita, myymälän kaikki pinnat käsiteltiin ja tehtiin kokonaisvaltainen muutos sekä myymälässä että takatiloissa. Suurin muutos oli värimaailman sekä kalusteiden uusiminen. Uudet kylmäkalusteet tuotiin vastuullisesti Vääksyn vanhasta S-marketista.

Värimaailma muutettiin tyylikkään moderniksi, uuden S-market-konseptin mukaiseksi. Hedelmä- ja vihannesosasto, leipäosasto sekä panimojuomat saivat remontissa uuden valaistuksen – esillepanot ovat nyt entistä selkeämmät ja houkuttelevammat koko myymälässä. Myymälän sisääntulosta löytyy hienona yksityiskohtana lasiseinämä tunnelmavaloineen. Asiakkaille näkyvän uudistuksen lisäksi myös myymälän takatiloissa tehtiin muutoksia, esimerkiksi pakastevarastoa suurennettiin.

Valikoiman perustana asiakkaiden toiveet

Uudistuksen suunnittelun pohjana on ollut inspiroiva asiakaskokemus. Valikoimaa päivitettiin asiakkaiden toiveisiin sekä tarpeisiin perustuen, ja valikoimatyötä tehtiin kauan ennen uudistusta. Myymälään tuotiin esimerkiksi lämpimiä valmisruokia sekä grillituotteita.

- Lähtökohtana oli tehdä valikoimasta laaja ja laadukas, erityisesti tuoretuotteiden osalta. Valikoimasta löytyy uudistuksen jälkeen laajemmat tuore leipä- ja paistopistevalikoimat. Saimme valikoimiin esimerkiksi toivottuja Porokylän tuotteita. Myös hedelmä- ja vihannesosaston valikoima laajeni, ja erityisesti juusto-osasto on valikoimaltaan loistava, ryhmäpäällikkö Essi Laine sanoo.

Valikoimaa päivitetään edelleen jatkuvasti ja omia tuotetoiveita voi tehdä helposti erillisen Sinuntoive.fi -verkkosivun kautta. Palvelu on käytössä kaikissa Hämeenmaan S-marketeissa.

Työyhteisö positiivisessa vireessä

Remontti vaati kärsivällisyyttä niin asiakkailta kuin henkilökunnaltakin, mutta lopputulos on enemmän kuin onnistunut.

- Lopputulos on miellyttänyt asiakkaiden silmää ja he ovat olleet tyytyväisiä uudistukseen. Myös henkilökunta on todella fiiliksissä uudesta myymälästä ja valikoimasta, S-market Jalkarannan marketpäällikkö Arla Kirjonen iloitsee.

- Haluamme kiittää suuresti asiakkaitamme ymmärryksestä remontin aikana. Myös työryhmä ansaitsee suuret kiitokset. Upea tiimihenki ja fiilis on näkynyt myymälässä haasteista huolimatta koko remontin ajan, Laine kiittelee.

Myymälän aukioloaikoja laajennettiin sunnuntain osalta ja asioimaan pääsee jo klo 9 alkaen. Asiointi on helppoa sekä nopeaa kolmen pikakassan ansiosta. Myymälä tarjoaa miellyttävän asiointikokemuksen, ja monipuolisten valikoimien ansiosta S-market Jalkarannasta saa kaiken arkeen sekä juhlaan. Tervetuloa tutustumaan uuteen myymälään!

Osuuskauppa Hämeenmaa, ryhmäpäällikkö Essi Laine, 050 590 6942

Hämeenmaa – 168 000 asiakasomistajan omistama paikallinen yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 21 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka työllistää noin 3260 työntekijää. Osuuskaupan omistavat sen asiakasomistajat, ja Hämeenmaalla omistajia on jo yli 168 000. Edullisten ja luotettavien kauppapalvelujen lisäksi omistajuus palkitsee muun muassa kuukausittaisena Bonuksena. Tuloksensa Hämeenmaa käyttää jäsentensä palveluiden ja verkostonsa kehittämiseen.

Hämeenmaalla vakaata kasvua21.7.2022 10:58:09 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Hämeenmaa julkisti ensimmäisen vuosipuolikkaan tuloksensa tänään. Hämeenmaan myynti kasvoi 3,3 prosenttia. Erityisesti hotelli -ja ravintola-ala sekä liikennekauppa ovat elpyneet koronaa edeltävälle tasolle. Tulos oli edellistä vuotta parempi. Asiakasomistajille maksettiin yli 16,1 miljoonaa euroa Bonuksia. Henkilöstömäärä oli kesäkuun lopussa 3749. Investointeja tammi-kesäkuussa tehtiin 18,8 miljoonalla eurolla.

Geego ja Osuuskauppa Hämeenmaa tekevät ruutuajasta laadukasta27.6.2022 10:06:40 EEST | Tiedote

Lasten liikunnallisten taitojen ja aktiivisuuden suunnannäyttäjä Geego Kids Oy, Hämeenmaan Osuuskauppa ja B4G Group Oy aloittivat luovan ja kunnianhimoisen yhteistyön. Tavoitteena on tehdä lasten ruutuajasta laatuaikaa ja nostaa perheet ylös sohvalta ja viettämään yhdessä liikunnallisia hetkiä, uusia taitoja oppien. Yhteistyö tuo kaikkien perheiden saataville Geegon tuhansien liikunnallisten haasteiden sovelluksen, perheitä liikuttavat lastenkirjat sekä edulliset Geego by Exel- liikuntavälineet.

Huimasti laajentunut S-market Idänpää kätkee sisäänsä asiakkaiden toiveiden mukaista tuotevalikoimaa sekä uudenlaista palvelua8.6.2022 12:00:35 EEST | Tiedote

Laajennuksen kokenut hämeenlinnalainen S-market Idänpää avaa ovensa huomenna torstaina 9. kesäkuuta. Kevään aikana tehdyn remontin myötä myymälä on uudistunut uuden S-market-konseptin mukaiseksi ja on nyt entistäkin laadukkaampi ja energiatehokkaampi. Lisäksi myymäläuudistuksessa on otettu huomioon paikallisten asiakkaiden tarpeita ja toiveita.