S-market Jämsänkosken yhteyteen apteekki

S-market Jämsänkosken palvelut paranevat, kun apteekki muuttaa S-market Jämsänkosken kiinteistössä olevaan vapaaseen, reilun 200 neliön liiketilaan maaliskuun lopulla.

S-market Jämsänkosken palvelut paranevat, kun apteekki muuttaa saman katon alle maaliskuussa.  Kuva: Juha Hanhikoski.
S-market Jämsänkosken palvelut paranevat, kun apteekki muuttaa saman katon alle maaliskuussa. Kuva: Juha Hanhikoski.

Osuuskauppa Keskimaan omistamaan S-market Jämsänkosken kiinteistön liiketilaan saadaan uusi vuokralainen maaliskuun lopulla, kun Jämsänkosken apteekki muuttaa tiloihin. Liiketiloissa on aiemmin toiminut Alko, mutta reilun 200 neliön tila on ollut tyhjillään muutaman vuoden ajan.

− Olemme jo pidemmän aikaa etsineet tiloihin sopivaa vuokralaista ja olemme todella iloisia, että saamme nyt apteekista uuden hyvän vuokralaisen. Apteekin palvelut tukevat hyvin marketin palveluja ja helpottavat asiakkaiden asiointia, kun jatkossa myös apteekin palvelut ovat saatavilla päivittäisten ruokaostosten yhteydessä, toteaa S-market Jämsänkosken marketpäällikkö Juha Hanhikoski.

Jämsänkosken apteekki muuttaa S-marketin kiinteistöön Kenraalintieltä maaliskuun lopulla.

− Uudet tilat S-marketin yhteydessä palvelevat paremmin tilatarpeitamme. Saamme enemmän tilaa palveluvalinnan tuotteille, apteekkiin saadaan esteetön kulku ja reseptin toimitukseen saadaan parempi yksityisyydensuoja. Myös tavaralogistiikka on sujuvampaa uusissa tiloissa, taustoittaa Jämsänkosken apteekin apteekkari Tarja Luoma syitä muutokseen.

Apteekin avajaisia vietetään maanantaina 29.3.2021. Muutto tapahtuu edellisenä viikonloppuna, joten apteekki sulkee ovensa muuton vuoksi perjantaina 26.3. klo 15, lauantaina 27.3. apteekki on suljettu. Apteekki palvelee muutoksista huolimatta muuten normaalisti. Uusissa tiloissa Jämsänkosken apteekin aukioloajat pitenevät ja jatkossa apteekki palvelee ma-pe klo 9–18 ja lauantaisin klo 9–15.

S-market Jämsänkosken 1600 neliön myymälässä on toteutettu S-market konseptiuudistus viime syksyn aikana, jolloin myymälän ilme on modernisoitu uuden S-market ilmeen mukaiseksi. Liiketilan remontointi apteekin tarpeisiin ei aiheuta häiriöitä asiakkaiden asioinnille S-marketissa.

Osuuskauppa Keskimaa, S-market Jämsänkosken marketpäällikkö Juha Hanhikoski, juha.hanhikoski@sok.fi, 010 767 4545

Osuuskauppa Keskimaa, S-market ryhmäpäällikkö, Mikko Lehtinen, mikko.lehtinen@sok.fi, 010 767 3032

Jämsänkosken apteekki, apteekkari Tarja Luoma, tarja.luoma@apteekit.net, 040 832 5132

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 632 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 133 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Osuuskauppa Keskimaa välttää lomautukset ravintolasulun aikana – ravintoloiden henkilökunnalle tarjotaan töitä Keskimaan kaupan alan toimipaikoista1.3.2021 15:23:01 EETTiedote

Suomen hallituksen päätöksen mukaan Suomessa toteutetaan 8.3. alkava kolmen viikon sulkutila niillä alueilla, jotka ovat koronaviruksen kiihtymis- ja leviämisvaiheessa. Sulkutilan tuomat muutokset koskevat nykytiedon mukaan myös Keskimaan ravintoloita ja liikennemyymälöitä 8.3.–28.3.2021 välisellä ajalla. Osa Keskimaan ravintoloista siirtyy take away -myyntiin ja osa ravintoloista suljetaan kokonaan. Jokaiselle noin 130 keskimaalaiselle ravintola-alan ammattilaiselle, jonka työtä sulkutila koskettaa, on tarjottu töitä Keskimaan kaupan alan toimipaikoista.

Keskimaa ottaa harppauksen ruoan verkkokaupassa – S-kaupat-palvelu käyttöön yli kymmenessä Keskimaan toimipaikassa23.2.2021 10:56:00 EETTiedote

Ruoan verkkokaupan kysyntä on ollut viime vuoden aikana vahvassa kasvussa. Osuuskauppa Keskimaan alueella ruoan verkkokaupan verkostoa on lähdetty kehittämään voimakkaasti. Uusi S-kaupat-verkkokauppapalvelu on alkuvuoden aikana laajentunut jo kahdeksaan Keskimaan S-marketiin. Ruoan verkkokaupassa ruokaostokset voi noutaa kätevästi noutopisteestä, toimitukset suoraan kotiin onnistuu valituista toimipaikoista.

Keskimaa onnistui päivittäistavarakaupassa – matkailu- ja ravitsemiskauppa koronakriisin kärsijänä23.2.2021 10:55:00 EETTiedote

Osuuskauppa Keskimaan liikevaihto laski edellisestä vuodesta, myös tulos heikkeni merkittävästi. Toimialoista päivittäistavarakaupan myynti ja tulos nousivat reilusti, kun taas matkailu- ja ravitsemiskauppa kärsi ennennäkemättömästi koronakriisistä. Henkilökunnan työtyytyväisyys on noussut ennätyslukemiin haastavasta vuodesta huolimatta. Vuonna 2020 Investointeja jatkettiin määrätietoisesti erityisesti marketkaupan kehittämiseen.

Kutsu lehdistötilaisuuteen: Osuuskauppa Keskimaan myynti- ja tulosjulkistus ti 23.2.202116.2.2021 10:05:47 EETKutsu

Aika: Tiistai 23.2.2021 klo 10 – 11 Paikka: Teams Tervetuloa Osuuskauppa Keskimaan tulosinfoon tiistaina 23.2.2021 klo 10. Tulosinfossa julkistetaan Keskimaan vuoden 2020 myynti- ja tulosluvut sekä käydään läpi poikkeuksellisen vuoden keskeisimpiä tapahtumia. Tilaisuus järjestetään etänä Teams-sovelluksen kautta. Toimitusjohtaja Antti Määttä esittelee Keskimaan tuloksen, keskeisiä tekemisiä ja korona-ajan vaikutuksia eri toimialoihin. Lisäksi kerromme tulevaisuuden näkymistä. Market- ja tavaratalokaupan toimialajohtaja Vesa Kyllönen esittelee uutta ruoan verkkokauppapalvelua, joka on yksi Keskimaan merkittävimmistä kehittämishankkeista tänä vuonna. Tilaisuuden lopuksi on mahdollista esittää kysymyksiä. Ilmoittaudu tilaisuuteen 22.2. klo 12:00 mennessä: suvi.elonheimo-tikkanen@sok.fi Lähetämme Teams-kutsun kaikille ilmoittautuneille. Voit halutessasi lähettää ilmoittautumisen yhteydessä kysymyksiä myös etukäteen. Lämpimästi tervetuloa!

Keskimaa palkkaa satoja kesätyöntekijöitä sekä yli 500 nuorta Tutustu ja tienaa -harjoitteluun29.1.2021 08:50:00 EETTiedote

Osuuskauppa Keskimaan tavoitteena on työllistää kesällä 2021 useita satoja kesätyöntekijöitä sekä työelämään ensikertaa tutustuvia kesäharjoittelijoita Keskimaan myymälöissä, ravintoloissa, hotelleissa ja liikennemyymälöissä eri puolilla Keski-Suomea. Hakuaika kesätöihin on 16.12.2020–7.2.2021. 15–17-vuotiaille nuorille ensikertalaisille suunnattu Tutustu työelämään ja tienaa -kesätyöharjoitteluhaku on avoinna 15.3.2021 asti.