S-market Jokelan uudistus alkaa – ”Hyvä yhteistyö asiakkaiden kanssa jatkuu”

S-market-ketjun uudistuskierroksen seuraavana myymälänä uudistetaan S-market Jokela. Myymäläuudistus toteutetaan myymälän palvellessa samaan aikaan liki normaalisti. Uudistuksessa myymälän visuaalinen ilme päivitetään uuteen konseptiin, palvelutarjontaa laajennetaan ja valikoimaa hiotaan osuvammaksi.

S-market Jokelan marketpäällikkö Mika Koskinen odottaa tiiminsä kanssa alkavaa myymäläuudistusta innolla. Vuosien 2019–2020 aikana HOK-Elannon S-market-ketjussa on uudistettu yhteensä 47 myymälää, ja työ saadaan valmiiksi vuoden 2022 aikana. Maanantaina 13.9. alkava S-market Jokelan uudistus valmistuu 30.9.

- Myymäläuudistuksessa myymälän visuaalinen ilme päivitetään vastaamaan uutta konseptia, ja palvelutarjonta täydentyy paljon toivotuilla pikakassoilla ja appelsiinimehukoneella. Kun läheinen Tuusulan S-market Hyrylä uudistettiin, alkoi meidänkin asiakkaiden keskuudessa sadella toiveita uudistusta kohtaan, ilolla voinkin todeta, että toivottu myymäläuudistus saadaan nyt käyntiin, Koskinen summaa.

Kohti alueen osuvinta valikoimaa, hyvä yhteistyö asiakkaiden kanssa jatkuu

S-market Jokelaa ei suljeta uudistuksen ajaksi, vaan myymäläuudistus toteutetaan sektoreittain. Koskisen mukaan isoin työ tehdään heviosastolla, joka kokee täydellisen uudistuksen.

S-market Jokelan myymäläuudistuksessa myyntipinta-ala pysyy samana, mutta myymälän valikoima tulee täsmentymään. Alkuvuodesta 2021 lanseeratun sinuntoive.fi -palvelun avulla S-marketien asiakkaat voivat toivoa omia suosikkitoiveitaan myymälöiden valikoimaan.

- Palvelun ideana on kerätä asiakkaiden toiveita, ja täydentää niillä valikoimaamme. Tuotetoiveiden tavoitteena on tehdä S-market Jokelan valikoimasta alueen osuvin, ja tässä hyvä yhteistyö asiakkaidemme kanssa on tärkeää. Alkoholittomat oluet, kauravalmisteet ja vegetuotteet ovat nyt korostuneet asiakkaidemme toiveissa. Myös sesonkeihin liittyviä tuotteita ja uutuuksia toivotaan paljon, Koskinen kertoo.

Laaja uudistushanke valmistuu 2022

HOK-Elannolla on käynnissä mittava hanke, jonka aikana se uudistaa kaikki S-marketit Uudellamaalla ja Keski-Uudellamaalla. Uudistushanke alkoi viime vuonna ja valmista on määrä tulla alkuvuodesta 2022. Remontin myötä kaikki S-marketit saavat uuden, raikkaan ja avaramman ilmeen ja tuotetarjontaa kehitetään vastaamaan entistä paremmin asiakkaiden toiveita.

S-market-ketjun laajan remonttikierroksen lisäksi HOK-Elanto investoi vuoden 2021 aikana myös täysin uusiin yksiköihin. Vuoden 2021 aikana HOK-Elanto avaa uudet S-marketit Nöykkiöön, Hakaniemeen sekä Torpparinmäkeen. Uusi S-market Pukinmäki avattiin huhtikuussa.

S-market Jokela

Osulankuja 5, 05400 Jokela

ma-la 7-22, su 9-22

S-market Jokelan uudistus valmistuu 30.9.2021

www.sinuntoive.fi

Mika KoskinenmarketpäällikköS-market Jokela

Puh:010 76 63111

Pidä huolta -kampanja haastaa pitämään huolta nuoresta mielestä – HOK-Elannolta 100 000 euroa nuorten mielenterveystyöhön21.9.2021 09:05:00 EEST | Tiedote

Korona-aika on lisännyt nuorten pahoinvointia ja ahdistuneisuutta. Pääkaupunkiseudulla avun saanti on ruuhkautunut jo ennestään kuormittuneissa nuorten mielenterveyspalveluissa. HOK-Elanto liittyy 100 000 euron lahjoituksella Toivon Kärki ry:n ja MIELI ry:n yhteiseen Pidä Huolta -hyväntekeväisyyshaasteeseen, jonka avulla kerätään rahaa nuorten mielenterveystyöhön yli 70 suomalaisen artistin voimin.

Maailman suurin etäTET marraskuussa - HOK-Elanto vahvasti esillä kaupan alan päivässä15.9.2021 11:03:12 EEST | Tiedote

Talous ja nuoret TAT järjestää marraskuussa yhdessä viiden toimialan kanssa Maailman suurimman etäTET-viikon. Mukana ovat Finanssiala, Kemianteollisuus, Teknologiateollisuus, Palvelualojen työnantajat Palta sekä Kaupan liitto. Kokonaan etäyhteyksien avulla toteutettava TET-jakso antaa tulevaisuuden tekijöille, nuorille, työelämäkokemuksia ja auttaa tunnistamaan omia vahvuuksia.

Hävikki-battle on ruoanlaiton luovuusharjoitus koululaisille -   HOK-Elanto mukana tukemassa ruokakasvatusta 13.9.2021 13:21:48 EEST | Tiedote

Hävikki-battlessa koulujen kotitalousryhmien oppilaat valmistavat muun muassa kauppojen hävikistä kahden ruokalajin aterioita ja osallistuvat halutessaan Instagram-kuvakisaan. Oppilaat perehtyvät samalla ruokahävikkitietouteen ja keskustelevat siitä, miten hävikkiä voi vähentää kotona. Haaste oettaa hyödyntämään sattumanvaraisia raaka-aineita ja ottamaan vapauksia reseptiikasta.