S-market Konalan laajennus valmistui

Viisi ja puoli vuotta sitten avattu S-market Konala on kokenut täydellisen muodonmuutoksen. Jokainen myymäläkaluste on siirretty uuteen paikkaan ja myyntipinta-alaa on avattu yli 500 neliömetriä aiemman noin 1500 neliön lisäksi.

- Oikeastaan voi sanoa, että myymälä rakennettiin kokonaan uusiksi ja paikoilleen jäivät vain ulko-ovet. Tämä kaikki tehtiin myymälän ollessa auki, joten iso kiitos asiakkaille kärsivällisyydestä, marketpäällikkö Pekka Koponen kiittelee.

Lisätilaa myymälä sai, kun Alko siirtyi entisiin Delin tiloihin heti sisäänkäynnin vasemmalle puolelle ja Musti ja Mirri lähti kiinteistöstä. S-market Konalan rakennus on melko uusi, joten se täytti jo ennen remonttia kaikki nykyiset ympäristövaatimukset.
- Kylmäkalusteetkin ovat meillä aina olleet ympäristöystävällisiä hiilidioksidilaitteita, eli niitä ei tarvinnut vaihtaa. Valaistus uusittiin energiatehokkaiksi ledeiksi.

Ruokatoria on laajennettu ja sen valikoimaa suurennettu, ja salaattibaari on aiempaa suurempi.
- Tuotevalikoima kasvoi 1700 tuotteella, muun muassa dumplingeilla ja tapas-lautasilla. Uusina palveluina meillä on nyt Fazerin jauholeipomo sekä Itsudemon sushipiste, Koponen kertoo.

Henkilökuntaa uudistetussa S-market Konalassa on 32. Myymälässä toimii myös verkkokauppa, jonka valikoimaa pääsee selaamaan ja tilaamaan osoitteessa foodie.fi.

S-market Konala
Hankasuontie 2, 00390 Helsinki
Avoinna ma-la 7-23, su 9-23

Marketpäällikkö Pekka Koponen, p. 010 76 61161

Anniina KorpelaViestintäpäällikköHOK-Elanto

Autan mielelläni, kun tarvitset tietoa HOK-Elannon kaupoista, ravintoloista, muista liiketoiminnoista, kuluttajatrendeistä, vastuullisuudesta tai organisaatiosta yleisesti.

Puh:+358 (0) 10 7660 593anniina.korpela@sok.fi

HOK-Elannon vuosi 2020: ennätysbonukset asiakasomistajille, työtyytyväisyys huipussaan18.2.2021 12:00:00 EETTiedote

HOK-Elannon asiakasomistajille maksettiin vuonna 2020 historian suurimmat Bonukset. Bonuksia maksettiin kaikkiaan yli 73 miljoonalla eurolla – yli 8,6 miljoonaa euroa enemmän kuin vuonna 2019. HOK-Elanto jatkoi myös suuria ja pitkäjänteisiä investointejaan palveluverkostonsa kehittämiseksi sekä keskittyi turvaamaan koko henkilöstölleen työpaikat toimialasta riippumatta. Henkilöstön työtyytyväisyys nousi sekin historiallisen korkeaksi – vaikka koronavuosi oli monin tavoin poikkeuksellinen. Koronakriisi kasvatti HOK-Elannossa päivittäis- ja käyttötavarakaupan myyntiä, mutta ravintolat sekä Helsingin kantakaupungissa sijaitsevat liiketoiminnot kärsivät koronatilanteesta.

Päivitys aiempaan tiedotteeseen 28.1.: Kaikki Jumbon Prismassa työskennelleet on alkuvuoden aikana ohjattu koronatestiin - kaksi todettua muuntovirustapausta11.2.2021 14:37:41 EETTiedote

Prisma Jumbon tiloissa työskennelleillä työntekijöillä on nyt todettu yhteensä 32 COVID-19-tartuntaa. Kaikki Jumbon Prismassa 30.12.2020 tai sen jälkeen työskennelleet on alkuvuoden aikana ohjattu koronatesteihin ja kaksi todetuista koronavirustapauksista on varmistunut UK-variantin eli muuntoviruksen aiheuttamaksi. Terveysviranomainen ei katso Jumbon Prisman asiakkaiden altistuneen.

KESÄTYÖTÄ YLI 500 TULEVALLE HOK-ELANTOLAISELLE 10.2.2021 12:13:40 EETTiedote

HOK-Elannossa kesätyöntekijät saavat kattavan kuvan kaupan alan työtehtävistä. Alepassa ja S-marketissa kesätyöntekijät pääsevät lähikaupan tunnelmaan ja työtä tehdään kaikilla kaupan alueilla hyllytyksestä kassaan. Prismassa tehdäänkin sitten jo töitä laajan valikoiman kanssa aina piimästä potkulautaan asti. Kesätöitä tarjoavat myös Omistajapalvelu, ABC-autopesulat ja Kodin Terra Tuusula.

Suosikkituotteet helposti hyllyyn - HOK-Elannon S-marketit haluavat asiakkaat mukaan valikoiman kehittämiseen 3.2.2021 11:54:34 EETTiedote

S-marketeissa on aina voinut esittää tuotetoiveita myymälässä, ja nyt toiveiden esittäminen on entistäkin helpompaa uuden Sinuntoive.fi-nettisivun kautta. Sinuntoive.fi-palvelu on osa HOK-Elannon jättihanketta, jonka aikana kaikki S-marketit uudistetaan vuoden 2022 alkuun mennessä. Uudistuvat S-marketit haluavat tarjota kunkin myymälän asiakkaiden tarpeisiin entistäkin paremmin osuvia valikoimia.

Prisma Jumbon työntekijöillä todettu COVID-19-koronavirustartuntoja28.1.2021 18:09:59 EETTiedote

Prisma Jumbon työntekijöillä on todettu kuluvan viikon maanantaista alkaen 12 COVID-19-tartuntaa. HOK-Elanto on toiminut tilanteessa sen vakavuuden vaatimalla tavalla, ohjannut työntekijät omaehtoiseen karanteeniin heti kun ensimmäiset sairastumistapaukset tulivat ilmi ja tehnyt tiivistä yhteistyötä Vantaan terveysviranomaisen kanssa. Terveysviranomaisen mukaan Jumbon Prismassa asioineiden asiakkaiden tartuntariski on pieni.