S-market Liedon uudistustyöt valmistuvat

Alkuvuonna alkaneet Liedon S-marketin uudistus- ja laajennustyöt ovat valmistuneet ja entistä ehompi uuden konseptin mukainen S-market avaa ovensa uudistuneena huomenna 29.10. Uudistunut myymälä tarjoaa laajat aukioloajat, pysyvästi edullisen hintatason ja entistä paremmat palvelut.

S-market Lieto edustaa S-ryhmän uutta S-market-konseptia, joka toteutetaan Suomen kaikissa S-marketeissa parin seuraavan vuoden sisällä. Myymälään on tuotu S-marketin raikas uusi ilme, energiatehokkaampi kalusto ja asiakkaiden toivomia palveluita.

– Uudistus tehtiin asiakkaita kuunnellen ja toimme myymälään uudistetun, aiempaa herkullisemman ruokatorin ja paistopisteen, itsepalvelukassoja, Mehustamon tuorepuristetut mehut sekä laajemman tuotevalikoiman. Ruokatorin yhteydessä palvelee myös paikkakunnan oma ylpeys Liedon Lihakauppa. Uudistuksen alkuvaiheessa alensimme pysyvästi myös yli tuhannen tuotteen hintaa ja maanantaina S-marketin aukioloja laajennettiin niin, että nyt kauppa on avoinna joka päivä iltakymmeneen, kertoo ryhmäpäällikkö Mika Aaltonen Turun Osuuskaupasta.

S-marketin yhteydessä palvelevat apteekki ja Hesburger. Kauppareissulla on mahdollista noutaa myös paketit SmartPostin pakettiautomaateista ja nostaa rahaa Nosto-automaatista. ABC automaatti palvelee tuttuun tapaan kaupan piha-alueella.

Liedon S-marketin kiinteistö laajeni uudistuksen myötä yli 1000 neliöllä ja kiinteistön kokonaispinta-ala on nyt 3 382 m², josta S-marketin myyntipinta-ala on noin 1800 neliötä. Parkkialue sai entistä laajemmat ruudut ja niitä löytyy yhteensä yli 100 kpl.

S-market Lieto työllistää yhteensä 25 henkeä ja marketpäällikkönä toimii Sari Niemi.

Turun Osuuskauppa, ryhmäpäällikkö Mika Aaltonen, puh. 010 764 4063

Äänestäminen Turun Osuuskaupan edustajiston vaaleissa alkaa – ehdolla 365 ehdokasta18.3.2024 09:00:50 EET | Tiedote

Osuuskauppa näkyy monella tavalla jäsentensä arjessa ja alueellisen elinvoiman kehittäjänä. Mitä osuuskauppa voisi tehdä paremmin ja mihin sen tulisi keskittyä alueen kehittämisessä? Tähän pääsee osaltaan vaikuttamaan osuuskaupan edustajisto, jonka jäsenten äänestäminen alkaa nyt. Ehdolle on asettunut yhteensä 365 ehdokasta. - Turun Osuuskauppa on jäsentensä omistama yritys, jonka päätöksentekoon jäsenet voivat ottaa monella tapaa osaa. Joka neljäs vuosi valittavan edustajiston roolina on toimia äänitorvena osuuskaupan johdon suuntaan ja huolehtia siitä, että osuuskaupan palveluita ja etuja kehitetään omistajien toiveita kuunnellen, kertoo asiakkuuspäällikkö Anna Sainio Turun Osuuskaupasta. Osuuskaupan vaaleissa ehdokkaaksi on voinut asettua jäsen, joka on hyväksytty osuuskaupan jäseneksi vaalivuotta edeltäneen vuoden loppuun mennessä, on maksanut osuusmaksun, on täysivaltainen ja asuu jäsenalueella. - Edustajistoon valitaan Turun Osuuskaupan omistajien keskuudesta vaaleilla 60 jäsentä

Kaupunkilaisten uusi kohtaamispaikka BAR W avataan Wiklundin kulmaan14.3.2024 11:59:36 EET | Tiedote