S-market Liedon uudistustyöt valmistuvat

Alkuvuonna alkaneet Liedon S-marketin uudistus- ja laajennustyöt ovat valmistuneet ja entistä ehompi uuden konseptin mukainen S-market avaa ovensa uudistuneena huomenna 29.10. Uudistunut myymälä tarjoaa laajat aukioloajat, pysyvästi edullisen hintatason ja entistä paremmat palvelut.

S-market Lieto edustaa S-ryhmän uutta S-market-konseptia, joka toteutetaan Suomen kaikissa S-marketeissa parin seuraavan vuoden sisällä. Myymälään on tuotu S-marketin raikas uusi ilme, energiatehokkaampi kalusto ja asiakkaiden toivomia palveluita.

– Uudistus tehtiin asiakkaita kuunnellen ja toimme myymälään uudistetun, aiempaa herkullisemman ruokatorin ja paistopisteen, itsepalvelukassoja, Mehustamon tuorepuristetut mehut sekä laajemman tuotevalikoiman. Ruokatorin yhteydessä palvelee myös paikkakunnan oma ylpeys Liedon Lihakauppa. Uudistuksen alkuvaiheessa alensimme pysyvästi myös yli tuhannen tuotteen hintaa ja maanantaina S-marketin aukioloja laajennettiin niin, että nyt kauppa on avoinna joka päivä iltakymmeneen, kertoo ryhmäpäällikkö Mika Aaltonen Turun Osuuskaupasta.

S-marketin yhteydessä palvelevat apteekki ja Hesburger. Kauppareissulla on mahdollista noutaa myös paketit SmartPostin pakettiautomaateista ja nostaa rahaa Nosto-automaatista. ABC automaatti palvelee tuttuun tapaan kaupan piha-alueella.

Liedon S-marketin kiinteistö laajeni uudistuksen myötä yli 1000 neliöllä ja kiinteistön kokonaispinta-ala on nyt 3 382 m², josta S-marketin myyntipinta-ala on noin 1800 neliötä. Parkkialue sai entistä laajemmat ruudut ja niitä löytyy yhteensä yli 100 kpl.

S-market Lieto työllistää yhteensä 25 henkeä ja marketpäällikkönä toimii Sari Niemi.

Turun Osuuskauppa, ryhmäpäällikkö Mika Aaltonen, puh. 010 764 4063

Turun Osuuskaupan vuosi 2020: Päivittäistavarakauppa ennätysvauhdissa – kasvua 13 prosenttia15.2.2021 12:00:28 EETTiedote

- Investoinnit Varsinais-Suomeen yli 50 M€ - Liikevaihto 613 M€ (+2,4 %) - Tulos ilman kertaluonteisia eriä pysyi edellisvuoden tasolla ja oli yli 5 M€ - Asiakasomistajille rahana maksettavia etuja lähes 22 M€ - Asiakasomistajia vuoden 2020 lopussa yli 164 000 - Henkilöstöä yli 2 300 vuoden 2020 lopussa - Koronavuonna yli 400 matkailu- ja ravitsemiskaupan, tavaratalokaupan sekä liikennemyymäläkaupan ammattilaista siirtyi TOK:ssa kaupan alan tehtäviin – ketään ei lomautettu - Koko henkilökunta sai maksimissaan 300 euron koronabonuksen ** - Mittavat investoinnit maakuntaan jatkuivat suunnitellusti vuonna 2020 koronapandemiasta huolimatta. Yhteensä investoinnit kohosivat yli 50 miljoonaan euroon. Suurin yksittäinen investointi oli Itäharjun Prisman kiinteistön osto loppuvuodesta. Samalla sitouduimme vahvasti yhdessä Turun kaupungin ja muiden alueen kiinteistönomistajien kanssa Itäisen Turun ja sen palveluinfran kehittämiseen. Muita merkittäviä investointeja olivat uusi Original Sokos Hote

Turun Osuuskaupan hallintoneuvosto vuodelle 202116.12.2020 08:59:30 EETTiedote