S-market Liedon uudistustyöt valmistuvat

Alkuvuonna alkaneet Liedon S-marketin uudistus- ja laajennustyöt ovat valmistuneet ja entistä ehompi uuden konseptin mukainen S-market avaa ovensa uudistuneena huomenna 29.10. Uudistunut myymälä tarjoaa laajat aukioloajat, pysyvästi edullisen hintatason ja entistä paremmat palvelut.

S-market Lieto edustaa S-ryhmän uutta S-market-konseptia, joka toteutetaan Suomen kaikissa S-marketeissa parin seuraavan vuoden sisällä. Myymälään on tuotu S-marketin raikas uusi ilme, energiatehokkaampi kalusto ja asiakkaiden toivomia palveluita.

– Uudistus tehtiin asiakkaita kuunnellen ja toimme myymälään uudistetun, aiempaa herkullisemman ruokatorin ja paistopisteen, itsepalvelukassoja, Mehustamon tuorepuristetut mehut sekä laajemman tuotevalikoiman. Ruokatorin yhteydessä palvelee myös paikkakunnan oma ylpeys Liedon Lihakauppa. Uudistuksen alkuvaiheessa alensimme pysyvästi myös yli tuhannen tuotteen hintaa ja maanantaina S-marketin aukioloja laajennettiin niin, että nyt kauppa on avoinna joka päivä iltakymmeneen, kertoo ryhmäpäällikkö Mika Aaltonen Turun Osuuskaupasta.

S-marketin yhteydessä palvelevat apteekki ja Hesburger. Kauppareissulla on mahdollista noutaa myös paketit SmartPostin pakettiautomaateista ja nostaa rahaa Nosto-automaatista. ABC automaatti palvelee tuttuun tapaan kaupan piha-alueella.

Liedon S-marketin kiinteistö laajeni uudistuksen myötä yli 1000 neliöllä ja kiinteistön kokonaispinta-ala on nyt 3 382 m², josta S-marketin myyntipinta-ala on noin 1800 neliötä. Parkkialue sai entistä laajemmat ruudut ja niitä löytyy yhteensä yli 100 kpl.

S-market Lieto työllistää yhteensä 25 henkeä ja marketpäällikkönä toimii Sari Niemi.

Turun Osuuskauppa, ryhmäpäällikkö Mika Aaltonen, puh. 010 764 4063

Turun Osuuskaupan hallitus vuodelle 20213.11.2020 18:57:53 EETTiedote

Turun Osuuskaupan hallintoneuvosto on päättänyt kokouksessaan 3.11.2020 Turun Osuuskaupan hallituksen kokoonpanon vuodelle 2021: Tapio Peltomäki, kauppatieteiden maisteri, Turku (pj.) Jukka Rinnevaara, toimitusjohtaja, Turku (varapj.) Maija Junkola-Lehtonen, toimitusjohtaja, Uusikaupunki Kati Kivimäki, toimitusjohtaja, Helsinki Marja Salenius-Ranki, henkilöstöjohtaja, Kaarina Sanna-Maria Sarelius, toimitusjohtaja, Turku Hallituksen puheenjohtajaksi valittiin Tapio Peltomäki ja varapuheenjohtajaksi Jukka Rinnevaara. Hallitukseen valittiin kolme uutta jäsentä, Maija Junkola-Lehtonen Uudestakaupungista, Kati Kivimäki Helsingistä ja Tapio Peltomäki Turusta. Uusista hallituksen jäsenistä Maija Junkola-Lehtonen toimii Skulle Implants Oy:n toimitusjohtajana. Junkola-Lehtonen on ollut pitkään myös TOK:n hallintoneuvoston jäsen. Kati Kivimäki on Mall of Triplan toimitusjohtaja. Tapio Peltomäki toimi Turun Tilikeskus Oy:n omistaja-yrittäjänä syyskuuhun 2018 saakka, jonka jälkeen hän on keskittyn

Seuraavana Kupittaa: Uusi Original Sokos Hotel Kupittaa avaa ovensa Turun keskustan kupeessa30.6.2020 12:00:04 EESTTiedote

Kasvava ja kehittyvä Turun Kupittaan alue saa ensimmäisen hotellinsa, kun Original Sokos Hotel Kupittaa aukeaa 1.7. Yhdeksänkerroksinen hotelli vastaa viime vuosina voimakkaasti kasvaneeseen kysyntään niin työ- kuin vapaa-ajan matkustamisen osalta. Turun Osuuskauppa tuo liike-elämän keskuksena tunnetulle Kupittaalle majoituspalveluiden lisäksi uuden bistro-ravintolan sekä kattobaarin huikeine näkymineen.