S-market Majakkaranta on uudistunut

Turun Osuuskauppa on uudistanut S-market Majakkarannan. Myymälä on saanut uuden ilmeen, liikennejärjestelyt ovat parantuneet ja valikoima on kasvanut. Uudistuneen myymälän avajaisia vietetään torstaina 29.11.2018.

Uudet itsepalvelukassat nopeuttavat ja helpottavat kaupassakäyntiä.

- Uudistuneessa S-marketissa asiointi on nyt entistä sujuvampaa ja helpompaa. Olemme uudistaneet palvelutarjontaamme ja valikoimia - S-marketin palvelutorin laajentuneissa valikoimissa on lihaa, kalaa ja kalajalosteita, valmiita lounasruokia ja -salaatteja sekä uutuutena myös palvelugrillituotteita. Palvelutorin valikoima elää vuodenaikojen ja asiakkaiden toiveiden mukaisesti. Olemme myös kasvattaneet leipäosaston yhteydessä olevan paistopisteen valikoimaa. Meiltä löytyy uunituoreita leipiä, sämpylöitä, piirakoita ja pullia. Uudet itsepalvelukassat nopeuttavat ja helpottavat kaupassakäyntiä, kertoo ryhmäpäällikkö Mika Aaltonen Turun Osuuskaupasta.

Uudistuksessa uusittiin kaikki myymäläkalusteet sekä muutettiin myymälän valaistus energiatehokkaaksi led-valaistukseksi. Nykyaikaiset kalusteet mahdollistavat päivittäistavaratarjonnan merkittävän monipuolistamisen. Eniten valikoimat ovat kasvaneet tuoretuotteissa ja pakastetuissa tuotteissa uusien kylmäkaappien ja -altaiden ansiosta. Uudistuksen myötä S-market Majakkarannan päivittäistavaravalikoima on yli 12 000 tuotetta. Kaupan myyntipinta-ala on noin 1 500 m2.

- Uudistuksen yhteydessä järkevöitimme myös S-marketin piha-aluetta kulkureitteineen ja parkkipaikkoineen. S-marketiin on nyt sujuvampaa tulla ja poistua autolla ja paikoitustilaa on yhteensä 140 parkkiruudun verran. S-market Majakkarannassa on myös lämmin parkkihalli, josta löytyy 86 parkkipaikkaa, Aaltonen jatkaa.

S-market Majakkarannassa työskentelee 22 henkilöä ja päällikkönä toimii Hanna Tuominen.

Turun Osuuskauppa, ryhmäpäällikkö Mika Aaltonen, puh. 010 764 4063

Uudet itsepalvelukassat nopeuttavat ja helpottavat kaupassakäyntiä.

TOK on yli 155 000 varsinaissuomalaisen talouden omistama osuuskauppa. Turun Osuuskauppa toimii päivittäis- ja erikoistavarakaupassa, liikennemyymälä-, matkailu- ja ravitsemis- sekä tavaratalokaupassa 20 kunnan alueella Varsinais-Suomessa. Sen tehtävänä on tuottaa palveluja ja etuja asiakasomistajatalouksille

Nimityksiä Turun Osuuskaupassa28.1.2019 11:05:31Tiedote

Terhi Lautkankare on nimitetty Sokos-johtajaksi Sokos Wiklundille ja Sokos Myllyyn 1.2.2019 alkaen. Terhillä on pitkä ja laaja-alainen kokemus kaupan alan esimies- ja johtotehtävistä Turun Osuuskaupassa. Viimeisimmäksi hän on toiminut Prisma Myllyn ja Prisma Loimaan johtajana. Esa Ruotsalainen on nimitetty Prisma-johtajaksi Prisma Länsikeskukseen ja Prisma Loimaalle 1.2.2019 alkaen. Esalla on pitkä kokemus kaupan alan esimies- ja johtotehtävistä sekä Suomesta että Baltiasta. Viimeisimmäksi hän on toiminut tavaratalojohtajana Sokos Wiklundilla. Ville Ämmälä on nimitetty Prisma Myllyyn Prisma-johtajaksi 1.2.2019 alkaen ja hän jatkaa myös Prisma Itäharjun johtajana. Villellä on pitkä kokemus kaupan alan esimies- ja johtotehtävistä ja hän on toiminut useamman vuoden Prisma-johtajana Turun Osuuskaupan Prismoissa. Lisätietoja: Turun Osuuskauppa, toimialajohtaja Mikko Eskelinen, puh. 010 764 5007 Turun Osuuskauppa, toimialajohtaja Mikko Rauhanen, puh. 010 764 4062

Turun Osuuskaupan hallitus ja hallintoneuvosto vuodelle 201918.12.2018 12:59:24Tiedote