S-market Rajamäen uudistus alkaa

HOK-Elannon S-market-ketju uudistuskierroksen on määrä valmistua alkuvuodesta 2022. Uudistusvuorossa seuraavana on Rajamäen S-market, joka saa uudistuksen myötä uuden, avaran ja raikkaan yleisilmeen, entistä monipuolisemman Ruokatorin sekä asiakastoiveilla räätälöidyn valikoiman.

Uudistuksessa S-market Rajamäen Ruokatorin tarjonta monipuolistuu. Kuvassa huhtikuussa uudistetun S-market Niittykummun Ruokatori.

Rajamäen S-marketissa aloitetaan maanantaina 17.5. reilun kahden viikon mittainen uudistus. Myymälän miljööuudistuksen lisäksi palvelutarjontaa parannetaan ja myymälän valikoima räätälöidään asiakkaiden toiveiden pohjalta vastaamaan paremmin kysyntään. Uudistus valmistuu torstaina 3.6.

- Myymälä palvelee liki normaalisti uudistuksen aikana. Ajoittain tuotteet vaihtavat paikkaa, kun remontoidut sektorit valmistuvat. Rempparyhmällä on vastaavista uudistuksista jo reilusti kokemusta, joten uskon, että myymäläuudistus saadaan maaliin aikataulussaan ilman suurempia ongelmia, kertoo S-market Rajamäen marketpäällikkö Mika Uusitalo.

Ruokatorin tarjonta monipuolistuu, heviosastolla satokausituotteet nousevat paraatipaikalle

Uudistuksessa S-market Rajamäen Ruokatorin tarjonta monipuolistuu, ja heviosastosta muovataan entistä herkullisempi kokonaisuus.

- Uudistus tulee olemaan merkittävä. Heviosastolla satokausituotteet saadaan paremmin esille, Ruokatorin uusi kokonaisuus on entistä monipuolisempi ja huomioimme asiakkaiden tarpeet niin arjessa, kuin juhlassakin. Myös juomaosasto tulee olemaan näyttävä uusien kalusteiden ja laajentuneen valikoiman myötä, Uusitalo toteaa.

S-market Rajamäki kutsuu asiakkaat mukaan valikoimatyöhön

HOK-Elannossa alkuvuodesta 2021 lanseerattu sinuntoive.fi -palvelu tuo myös Rajamäen S-marketissa kehitysloikan asiakkaiden ja kaupan väliseen vuorovaikutukseen. Asiakkaat pystyvät vaikuttamaan S-marketin valikoimaan, ja myymälä saa tärkeää tietoa siitä, millaisia tuotteita alueen asukkaat kaipaavat myymälän valikoimaan.

- Palvelusta on saatu hyviä kokemuksia, ja asiakkaiden toiveet nousevat myös meidän uudistetussa myymälässämme esilleYleisesti S-market-ketjussa toiveissa on korostunut vegaaniset vaihtoehdot sekä alkoholittomat panimojuomat. On hienoa, että vuorovaikutus asiakkaiden ja kaupan välillä paranee, Uusitalo summaa.

S-market-ketjun laaja uudistushanke valmistuu alkuvuodesta 2022

HOK-Elannolla on käynnissä mittava hanke, jonka aikana se uudistaa kaikki S-marketit Uudellamaalla ja Keski-Uudellamaalla. Uudistushanke alkoi viime vuonna ja valmista on määrä tulla alkuvuodesta 2022. Remontin myötä kaikki S-marketit saavat uuden, raikkaan ja avaramman ilmeen ja tuotetarjontaa kehitetään vastaamaan entistä paremmin asiakkaiden toiveita.

S-market-ketjun laajan remonttikierroksen lisäksi HOK-Elanto investoi vuoden 2021 aikana myös täysin uusiin yksiköihin. Vuoden 2021 aikana HOK-Elanto avaa uudet S-marketit Nöykkiöön, Hakaniemeen sekä Torpparinmäkeen. Uusi S-market Pukinmäki avattiin huhtikuussa.

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.

Mika UusitalomarketpäällikköS-market Rajamäki

Puh:010 76 63451

S-market Kaivokselan laaja uudistus valmistui – “Uusi Ruokatori parantaa merkittävästi palvelutarjontaa” 17.6.2021 07:00:00 EEST | Tiedote

S-market Kaivoksela uudistettiin lattiasta kattoon kuukauden mittaisessa remontissa. Näkyvän miljööuudistuksen lisäksi myymälän kylmälaitteet uusittiin, ja kylmälaitos päivitettiin ympäristöystävällisempään, hiilidioksidia kylmäaineena käyttävään kylmälaitokseen. Myymälän palvelutarjonta täydentyi uudella Ruokatorilla, ja aukioloaikoja laajennettiin.