S-market Suolahti uudistuu kevään aikana – myymälätila laajenee 200 neliöllä

Osuuskauppa Keskimaa uudistaa Suolahden S-marketin kevään aikana. S-marketin käyttöön saadaan tyhjänä ollut liiketila, jonka myötä myymälä laajenee 200 neliöllä. Erityisiä painopisteitä uudistuksessa ovat hedelmä- ja vihannesosasto, paistopiste, uudistuva pullonpalautus sekä myymälän yleisilmeen selkeyttäminen. Myymälän valikoimat kasvavat ja myös ostoskorin hinta laskee uudistuksen myötä.

Yksi uudistuksen painopisteistä on paistopisteen ohella hedelmä- ja vihannesosasto.

S-market Suolahden uudistustyöt aloitetaan helmikuussa. Liiketilassa aikoinaan toimineen Alkon tilat otetaan myymälän käyttöön, joten myymälä laajenee 200 neliöllä kokonaispinta-alan kasvaessa jopa 1 000 neliöön. Lisätilan ansiosta S-marketin valikoimat paranevat merkittävästi ja myymälään päästään rakentamaan uusi paistopiste. Myymälän yleisilmeeseen saadaan selkeyttä ja lisää väljyyttä, joka vaikuttaa asioinnin helppouteen.

−Haluamme panostaa asiakaskokemukseen entistä enemmän. Lisätilan myötä saamme pitkään kaivattuja lisäpalveluja, kuten paistopisteen, josta on jatkossa saatavilla uunituoreita herkkuja, myös hedelmä- ja vihannesosastoa uusitaan ja valikoimaa laajennetaan ja esillepanoja parannetaan. Ruuhka-aikoja helpottaa uudistuva pullonpalautus, johon saamme mahtumaan kaksi pullonpalautuspistettä, kertoo S-market Suolahden marketpäällikkö Kari Hokkanen.

− Uudistusprojektin tiimoilta käymme S-marketin valikoiman läpi perusteellisesti, joka vaikuttaa myös hinnoitteluumme, kun tarkistamme eri tuoteryhmien hinnoittelua ja valikoimia. Voimme luvata, että uudistuksen jälkeen ostoskorin hinta laskee Suolahdessa. Tavoitteenamme on tarjota alueen asukkaille kilpailukykyisten hintojen lisäksi sujuvampaa asiointia ja monipuolisempi valikoima, lisää ryhmäpäällikkö Jarno Minkkinen.

Muutokset pyritään tekemään mahdollisimman pienin häiriöin. Asiakkaille remontin vaikutuksen alkavat näkymään maaliskuussa. Uudistetun myymälän avajaisia vietetään keväällä ja tarkempi päivämäärä ilmoitetaan myöhemmin. Asiakkaita tiedotetaan uudistuksen etenemisestä myymälässä opastein sekä S-market Suolahden Facebook-ryhmässä.

Lisätietoja

Osuuskauppa Keskimaa, S-marketpäällikkö Kari Hokkanen, 010 767 4565, kari.hokkanen@sok.fi
Osuuskauppa Keskimaa, S-market ryhmäpäällikkö Jarno Minkkinen, 010 767 3039, jarno.minkkinen@sok.fi

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 600 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 130 000. Keskimaa työllistää lähes 2000 keskisuomalaista.

Keskimaan Iloa auttaa -hyväntekeväisyyskampanjassa äänestettiin liikkumisen ja leikkimielen puolesta16.9.2019 09:45:48 EESTTiedote

Osuuskauppa Keskimaa toteuttaa jo kolmannen kerran Ilo auttaa -hyväntekeväisyyskampanjan, jossa keskitytään keskisuomalaisille iloa ja hyvää mieltä tuottaviin konkreettisiin tekoihin. Tänä vuonna asiakasomistajilta kysyttiin mielipidettä lahjoituskohteesta. 18.8. päättyneeseen äänestykseen osallistui lähes 8 000 asiakasomistajaa. Eniten ääniä keräsi Liikkumista ja leikkimieltä -teema.

Keskimaan S-market Kolmikulmaan ja S-market Kuokkalaan mittavat myymäläuudistukset13.8.2019 10:12:40 EESTTiedote

Osuuskauppa Keskimaa uudistaa S-market Kolmikulman ja S-market Kuokkalan Jyväskylässä. Molemmat S-marketit remontoidaan uudistuneen S-market -ilmeen mukaisiksi myymälöiksi. Myymäläuudistuksessa kaikki myymäläkalusteet uusitaan kylmäkalusteita myöten. Remonttityöt alkavat elokuun lopulla. S-marketien uudistuksien myötä tavoitteena on tarjota asiakkaille entistä parempi ostokokemus.