S-market Suolahti uudistuu kevään aikana – myymälätila laajenee 200 neliöllä

Osuuskauppa Keskimaa uudistaa Suolahden S-marketin kevään aikana. S-marketin käyttöön saadaan tyhjänä ollut liiketila, jonka myötä myymälä laajenee 200 neliöllä. Erityisiä painopisteitä uudistuksessa ovat hedelmä- ja vihannesosasto, paistopiste, uudistuva pullonpalautus sekä myymälän yleisilmeen selkeyttäminen. Myymälän valikoimat kasvavat ja myös ostoskorin hinta laskee uudistuksen myötä.

Yksi uudistuksen painopisteistä on paistopisteen ohella hedelmä- ja vihannesosasto.

S-market Suolahden uudistustyöt aloitetaan helmikuussa. Liiketilassa aikoinaan toimineen Alkon tilat otetaan myymälän käyttöön, joten myymälä laajenee 200 neliöllä kokonaispinta-alan kasvaessa jopa 1 000 neliöön. Lisätilan ansiosta S-marketin valikoimat paranevat merkittävästi ja myymälään päästään rakentamaan uusi paistopiste. Myymälän yleisilmeeseen saadaan selkeyttä ja lisää väljyyttä, joka vaikuttaa asioinnin helppouteen.

−Haluamme panostaa asiakaskokemukseen entistä enemmän. Lisätilan myötä saamme pitkään kaivattuja lisäpalveluja, kuten paistopisteen, josta on jatkossa saatavilla uunituoreita herkkuja, myös hedelmä- ja vihannesosastoa uusitaan ja valikoimaa laajennetaan ja esillepanoja parannetaan. Ruuhka-aikoja helpottaa uudistuva pullonpalautus, johon saamme mahtumaan kaksi pullonpalautuspistettä, kertoo S-market Suolahden marketpäällikkö Kari Hokkanen.

− Uudistusprojektin tiimoilta käymme S-marketin valikoiman läpi perusteellisesti, joka vaikuttaa myös hinnoitteluumme, kun tarkistamme eri tuoteryhmien hinnoittelua ja valikoimia. Voimme luvata, että uudistuksen jälkeen ostoskorin hinta laskee Suolahdessa. Tavoitteenamme on tarjota alueen asukkaille kilpailukykyisten hintojen lisäksi sujuvampaa asiointia ja monipuolisempi valikoima, lisää ryhmäpäällikkö Jarno Minkkinen.

Muutokset pyritään tekemään mahdollisimman pienin häiriöin. Asiakkaille remontin vaikutuksen alkavat näkymään maaliskuussa. Uudistetun myymälän avajaisia vietetään keväällä ja tarkempi päivämäärä ilmoitetaan myöhemmin. Asiakkaita tiedotetaan uudistuksen etenemisestä myymälässä opastein sekä S-market Suolahden Facebook-ryhmässä.

Lisätietoja

Osuuskauppa Keskimaa, S-marketpäällikkö Kari Hokkanen, 010 767 4565, kari.hokkanen@sok.fi
Osuuskauppa Keskimaa, S-market ryhmäpäällikkö Jarno Minkkinen, 010 767 3039, jarno.minkkinen@sok.fi

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 600 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 130 000. Keskimaa työllistää lähes 2000 keskisuomalaista.

Solo Sokos Hotel Paviljongin laajennus on valmistunut11.6.2019 10:15:00 EESTTiedote

Osuuskauppa Keskimaan Solo Sokos Hotel Paviljongin elokuussa 2018 aloitettu laajennus on valmistunut. Jyväskyläläisen hotellin 40 uutta huonetta saadaan käyttöön perjantaina 14.6.2019 alkaen. Uusia huoneita valmistui kolmeen eri huoneluokkaan: Solo Up, Supreme ja kaksi 100-neliöistä kahden kerroksen sviittiä. Skandinaavisten huoneiden suunnittelusta on vastannut sisustusarkkitehti Joanna Laajisto. Laajennushankkeen kokonaisurakan toteuttajana toimi rakennusliike NCC.

Uudet Nosto-käteisautomaatit Viitasaaren ja Savelan S-marketien yhteyteen21.5.2019 09:50:00 EESTTiedote

Osuuskauppa Keskimaa on alkuvuoden aikana korvannut kaikki Keskimaan toimipisteiden yhteydessä toimineet Otto-automaatit Nosto-käteisautomaateilla. Kesäkuun alussa Viitasaaren ja Savelan S-marketien yhteyteen asennetaan uudet Nosto-käteisautomaatit. Keskimaa haluaa helpottaa asiakkaiden arkea panostamalla maksamisen palveluihin niin käteisnostamisen kuin mobiilimaksamisen kehittämisen myötä.

Keskimaa tekee yhteistyötä yli 120 keskisuomalaisen lähituottajan kanssa15.5.2019 09:21:33 EESTTiedote

Lähialueen pienet ja suuret elintarvikealan yritykset ovat Osuuskauppa Keskimaalle merkittäviä yhteistyökumppaneita. Keskimaan kaupoissa myytiin viime vuonna omalla toimialueellamme valmistettuja tuotteita 22,7 miljoonalla eurolla. Keskimaa järjestää toimipaikoissaan 16.−18.5.2019 Ruokaa läheltäsi -lähituottajatapahtuman, jossa yli 60 lähituottajaa esittelee tuotteitaan. Päätapahtumapaikkana on Prisma Seppälä.